Hey meiden. Ik moet ook maar weer eens naar de etos ik loop er 100x langs maar vergeet het steeds echt erg! Ik ben nu ook aan het tempen maar heb geen flauw idee hoe jullie allemaal zo'n kaartje krijgen en hoe dat allemaal werkt. Kan iemand het me uitleggen? En is het normaal dat je temp per dag schommelt of heb ik dat alleen?
Hee meiden ik kom even dag zeggen. Vannacht om 4:00 uur gaan we op vakantie! We komen 5 augustus weer terug. Pas goed op jezelf allemaal en tot snel! Dikke knuffel van mij!
Hele fijne vakantie wendy, geniet ervan! Shady het is normaal dat je temp wat schommelt, behalve als er echt een hele graad tussen zit en het is niet door je eisprong bijvoorbeeld. Het beste is om ermee te beginnen op dag 1 van je cyclus. Iets later kan ook wel, maar niet te laat, want dan kan je je eisprong niet goed bepalen. Kaartje kan je maken op www.fertilityfriend.com, daar kan je je aanmelden en dan iedere dag temperatuur, baarmoedermond, slijmwaarnemingen en nog meer invullen.
Mn baarmoedermond?! Wat doe ik dar mee dan en hoe vind ik uit wat daarmee aan de hand is?! Ik ben echt een ezel haha
Haha je kan er aan voelen en dan invullen wat je voelt.. maar hoeft niet perse hoor. Je kan openheid of dichtheid invullen, hard of zachtheid, en hoe hoog ie zit.. dan weet je soms waar je in je cyclus zit.
Iel ben ik heel raar als ik dat niet ga doen . Ik heb ten eerste hele lange nagels en ten tweede vind ik het al heel wat dat ik elke dag een therometer in mn gat duw haha
http://www.fertilityfriend.com/ nu wel? Je hoeft niet te voelen als je daar geen zin in hebt.. tempen + slijmwaarnemingen is wel genoeg meestal.. vooral om te beginnen toch? het is ff wennen ja
Hey meiden nog bedankt voor de knuffels. Zoals jullie dus weten door Truus is alles weer goed tussen mij en Bob. We hebben het allemaal uitgesproken ! Gister was hij een dag vrij, en omdat ik nu geen werk meer heb hebben we lekker samen genoten. We zijn even wezen shoppen in Malaga ( oooh wat is het daar mooi ik zou daar echt willen wonen ) Toen weer terug naar Torremolinos, gingen we even eten in het restaurant van onze ex collegas ( gewoon een ijsje het was al 23.00 uur ) Het was gewoon echt geweldig dat we eindelijk een avondje samen iets konden doen sinds ik in Spanje weer ben. Want hij had geen vrij toen ik nog niet werkte en toen ik er wel werkte konden we geen samen vrij krijgen. Dus het deed ons wel goed .. Shady, lekker aan het tempen meid. Anja, echt last van kwaaltjes balen hoor, maar je hebt het er vast voor over. Dees, is het al iets beter met je? Sucre, ook lekker aan de kwaaltjes.
En Dees willen jullie er nu weer voor gaan of nog even wachten? Wel fijn dat het nu weer helemaal goed tussen jullie is en dat je in Spanje blijft! Hier denk ik wel iets beter, alleen ik vind de ochtenden zooo zwaar! Maar heb al meer energie, joepie!
Fijn om te lezen dat het al beter gaat en je nu weer energie hebt.. Ik ga niet meer aan de pil en we merken het wel. Klussen komt er de laatste tijd toch erg weinig van, ben altijd moe Ik heb vandaag tot 4 uur geslapen .
Weinig dat is toch veel, ik bedoel vanmiddag 4 uur dus Ben wel paar uren wakker geweest maar toch . Moet voor een keertje kunnen toch ? Want slaap al bijna een week heel weinig, omdat ik zoveel hoest 's nachts/'s ochtens( wij slapen meestal pas na 04.00 uur )
hey meiden ik kom snel even kijken heb het momenteel heel druk dus kom volgende week terug wat bijlezen x
O andersom dus.. haha ik dacht vannacht vier uur.. ik ben ook altijd zo moe, weet precies hoe het voelt. echt heel vervelend. tot volgende week kitty!
Hahaha ja, anders zou ik helemaal niet hebben geslapen. Al voelt dat wel zo, ik zou zo nog even uren kunnen slapen... Kitty, tot volgende week en doe rustig aan.