Nou vind ik niet lief van dr. Wanneer kom jij weer richting hollandia? Neem je dan even mooi weer voor me mee? Hier de hele dag al regen. Word dr schijtziek en chagarijnig van. IK WIL ZONNETJE! (dus geen bolletje Zelfs de arme hond wil met dit hondeweer niet naar buiten. Alleen om eenplasje te doen. De rest houd ie wel op. Als ie dat maar niet binnen doet O,ja toen manlief net op mijn buik lag met z'n oortje schrok hij ineens. Beeb hobbelde tegen z'n oortje. Lief he! Het zei even hallo pappa.
Aaah zielige hond! Ik ben er morgen rond kwart over 7. Neem zonnetje zeker mee, ze zitten hier maar lekker met rot weer. Hopelijk wilt zonnetje mee haha.
Ja alleen is t nog wel toeval hoor dat ie m voelde. Normaal als beeb beweegelijk aan t hobbelen is, dan voelt manlief ook wel. Alleen dan stopt de beebdr weer mee. Tiepelzinnig ding dat t nu al is. Oe...nog 1 nachie slapen...(voor jou om weer in nederland te zijn. voor mij want morgen komt beebkamer) Zie je dr tegenop om terug te komen?
Hihi wat lijkt dat lief. Dat je zegt dat jouw beeb ook honger heeft. Wat eten ze nu al veel he die kleintjes.... Die van mij ook hoor. Heb aan 1x opscheppen niet genoeg. Hoe was je mvm afspraak? Ben je nu ook in flessen aant plassen? Zou een komisch gezich zijn. Oe moet plassen, hups fles dr in.
Haha ik eet echt giga veel. Prop me eige helemaal vol (schandalig he ). MvM afspraak ging niet door. Ze was ziek. Ze belt me nog voor een nieuwe afspraak . Meid, ik ben even eten! Fijne avond!
fijne avond eet smakelijk. Ik ga nog wel weer een keer de beebkamer soppen (alweer) Ben dr vanavond ook wel weer. Doei doei...
Heel verhaal getypt voor niets. Komt er op neer: Ik zie er wel tegen op om naar NL te gaan, want ga vriendlief ontzettend missen Maar aan de andere kant vind ik het wel fijn, even lekker rust de hele dag ( tot kwart over 5, komt mijn moeder en dr vriend weer thuis van werk ) En dat heb ik toch wel gemist die overheerlijke rust en niemand die op je let als je tot 12 uur uitslaapt. Ik ga even lekker wat kilo's er aan eten, en lekker vaak proberen te zonnebanken. Zodat niet iedereen straks super bruin is en ik een blekert haha.. Dayenne, gelukkig maar dat je ons niet bent vergeten. Jij word gauw dik denk ik hahaha. Truus, balen ( voor manlief) dat beeb nu al zo eigenwijs is. Ga je straks nog wat beleven jij lekker veel lachen haha.
@Dees haha ja ik word zeker snel dik. Maar vind ik niet erg hoor. Heb ik wel over voor de beeb . Morgen zie ik een hele goede vriendin van me, die ik al een jaar ofzo niet meer heb gezien en gesproken. Ik ga dr vertellen dat ik zwanger ben. Vind ik echt leuk! Want ik weet dat ze leuk gaat reageren. Een jaar geleden zei ze nog tegen me, dat ze dacht dat we snel kinderen zouden krijgen. Gelukkig heeft ze gelijk!
Is t nu avond? Mag ik dan nu weerkomen? Iedereen de buikjes weer vol? Ik heb de kamer leeg en schoon. Alles op de grote kamer gepleurd, en daar kun je nu geenpoot meer trekken. Lieve Dees, vind t niet leuk datje terugkomt. Snap wel dat t even niet anders is maar toch.
@ Truus, hier de link naar de combiwagen! Heb hem eindelijk gevonden haha. -> http://www.babyonline.nl/article.asp?articleid=2204
Ja die is heel erg mooi Dayenne. Ook in deze kleur neem ik aan....Is zandkleur, dus denk ik wel. Meid, ik heb m goed gekeurd.! Hihii hai Dayenne
Haha, mooi dat ie is goedgekeurd. Ja, we willen inderdaad zandkleur. Kamertje heb ik nog niet bekeken. Doe ik zo wel even . Dan kan je die ook goedkeuren he haha.