Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nee Truus bedoel voor het vliegen..

Deesje, slaap lekker en strijkse nog even vlug.
    Ben benieuwd naar jullie nieuwe huisje. Tot snel rete gezellige malle meid.

Sas, ja dat verhaal ken ik nog, zijn ze weer bij elkaar ?

Aahw wat lief, dus het begint aardig serieus te worden tussen die twee?

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    he meiden.
    ik ga ook stoppen.
    heb zin om evende hond uit te laten. endan ook naar bed. des te eerder is t morgen...:)

Lekker slapen allemaal.
    Tot morgen.
    doei doei,

3. Niet meer actief

ja hoor jij kan wel op hyves komen heb je dat ook dan?

anders moet je me even toevoegen, http://deeslovebob.hyves.nl

Owja Dees ze is echt niet bang wel als ik onder de douche sta en ik til dr voor de grap het bad in dan wilt ze wel zo snel mogelijk weg.
    Maar Bob had gister dr hoofd onder de kraan gedaan en ze vond het niet eens erg.

4. Niet meer actief

Slaap lekker Truus, en veel plezier met je echo morgen :D

5. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Nee sorry maar gelukkig niet moet er niet aan denken na wat er allemaal gebeurt is maar nou moeten we wennen aan ander nieuws mijn zwager heeft een meisje leren kennen en het begint er serieus uit te zien het is wel raar maar vind het wel heel leuk voor hem misschien gaan we haar morgen voor het eerst ontmoeten :)

6. Niet meer actief

Ook al wat leuk voor hem zeg, hopelijk is het een goede vrouw voor hem..

Het is echt geweldig hier, wij wonen 5 meter ofzo van een hotel af.
    En er is nu karaoke avond ofzo en dan hoor je die mensen zingen, zo geweldig hoe vals dat is haha.

7. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Slaap lekker truus en heel veel plezier morgen en ik duim voor je dat hij of zij de beentjes bij elkaar houd ;)

8. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Ja leuk hé dat kattengejank :) wij gaan 1 keer per jaar met onze vriendengroep gezellig naar centerparcs en doen dan ook altijd van die rare dingen.

Maar dees ik heb geen hyves en ik heb er echt geen verstand van zou ik best willen ik zal mijn mannetje maar eens een keer aan het werk zetten of zou ik het zelf kunnen?

9. Niet meer actief

Denk dat je het zelf wel kan gewoon naar http://www.hyves.nl gaan en dan op gratis aanmelden drukken en dan gaat het allemaal vanzelf.
    Als je er dagelijks komt ga je het vanzelf begrijpen en anders maar mannetje erbij roepen ;)

10. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Thanks zal ik maar eens proberen lijkt me best leuk en kan ik jou en de rest van de dames laten zien hoe ik leef en woon ik ga maar eens lekker tv kijken een fijne avond en geniet ervan op het strand met die vent van je ;)

fijn weekend allemaal ik zal zondag wel een update geven hoe het met de verliefde stellen is afgelopen

xxxx

11. Niet meer actief

Is goed, slaap lekker vast meid

En spreek je vast gauw weer.. en doe rustig aan hè ! xx

12. Niet meer actief

En tot zover ben ik niet meer werkloos, ik mag morgen alweer werken bij dr :)
    Dus daar gaan mijn avonden met jullie.. Dus zal er weer weinig zijn!
    Ik weet niet of het weer 6 dagen per week is en vanaf hoelaat tot hoelaat maar dat merken/horen jullie wel ;)

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej meiden

Truus hoelaat heb je de 3d echo? Ben heel benieuwd hoe jullie kleintje eruit ziet! Spannend hoor!

Desiree, meid je moet niet zo gek denken hoor. Je hoort er gewoon bij! Je mag ook wel mijn nummer als je wilt hoor ;).

Over dat appartementje....we hebben helaas nog geen nieuw huisje. We zijn elke dag aan het zoeken en aan het bellen maar we hebben de hele tijd pech :(. Maandag kunnen we wel bellen voor een appartement in het centrum. Ik hoop dat dat wat word maar ik heb er een retehard hoofd in.

Ik ben sinds gister ziek, vandaar dat ik zo weinig kom hier :(. Ik ben sowieso zo vreselijk moe. Ik val direct in slaap als ik thuis kom elke dag. Gelukkig nog maar 4 weekjes! Even volhouden nog...

Liefs van mij

btw.. IK BEN VANDAAG 12 WEKEN ZWANGER! :D :whistle: :whistle: :D Whiieeejjj ben zo blij :D. Eindelijk!

14. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Gefeliciteerd dayenne! Echt super ik zou meteen een megafoon kopen en het aan iedereen vertellen haha. Ik hoop dat jullie snel goed nieuws hebben voor een huisje want die onzekerheid is ook niks! Jeetje iedereen is ziek straks besmetten we elkaar nog via het forum haha

@desiree ik heb alleen het nummer van ikdus hoor dus heb ook niet iedereens nummer. Ik heb wel een paar meiden op hyves maar ik weet aleen de namen van hier en jullie echte namen weet ik niet dus het word klastig krabbelen haha

Ik heb vandaag weer een verjaardag maar heb echt geen zin! Ik wil met dit weer gewoon lekker thuis blijven en met mn kruik op de bank hangen haha.

@truus ik ben heel benieuwd naar je echo dus kom snel online!

@ikdus die kinderen zijn er niet vanavond dus dat scheelt weer haha

15. Niet meer actief

Dayenne, gefeliciteerd met je 12 weken zwangerschap !
    Ga je het nu aan iedereen vertellen of weten de meeste het al ?

Ik zal voor je duimen dat je gauw een appartementje hebt !

En beterschap lieve dayenne !

Shady, je zal nu vast op de verjaardag zijn, ik hoop dat het een beetje gaat haha arme jij.

Vanavond moet ik dus weer werken, heb geen zin.
    Het schijnt de laatste dagen zoo druk te zijn( 80 eters in 3 uur tijd ), dat ik misschien wel moet gaan helpen in de keuken :( moet ik frituren en slaatjes doen en stokbrood snijden. Met het eerste twee heb ik geen eens ervaring, ik frituur echt nooit.
    En zoals hun de slaatjes maken is gewoon vies. Dus meiden duim dat of de stomme kok terug komt of dat we zoals gewoonlijk maar 40/50 eters hebben.

16. Eva R

Eva R Niet meer actief

dag dames, ben weer terug van honeymoon.. het was in elki geval fantastisch!

maar ja, het is de eerste ronde van m'n cyclus en zit nu op dag 40 en ben nog niet ongesteld dus ik vermoed dat ik gewoon een maandje oversla.. door de pil. We wachten het maar rustig af.
    Ik heb zondag een test gedaan en die was negatief en vanochtend ook nog een en die was ook negatief maar toen we na een half uur beneden kwamen gaf die wel een plusje maar ik denk dat dat een indroogstreepje is geweest (omdat er toch een half uur/uur tussen zat dus dat geloof ik gewoon niet) dus heb vanmiddag maar weer een test gehaald (andere) en doe het morgen opnieuw.. maar denk dat het gewoon een indrooglijntje o.i.d. was en dat ik gewoon een maandje oversla hoor :D

naja, lang verhaal.. hoe is het met jullie? :)

17. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    @ All;
    Nou gisteren hebben we de 3d echo gehad. Het is nu officieel..... I'm in love! :)
    Check my album.
    We zagen onze Bibi duimzuigen, happen en drinken en ademhalen (oefenen). Bibi was een beetje verlegen. Het ging steeds met de armpies gekruist voor z'n gezichie liggen. We hebben niet gezien wat Bibi is. Voor ons blijft t dus de vraag of t een jongen of een meid is. Maar 1 ding weten we wel al. Knap is t zowiezo.
    Dat ik zei dat ik t idee heb dat Bibi met de kont onder mijn ribben zit, klopt wel. Rugje ligt rechts, en koppie beneden. Armpies en beentjes liggen dus links. Zo blijft ie waarschijnlijk de komende 10 week ook liggen.

18. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Zo nu ff reageren...:)
    Dayenne gefeliciteerd met je 12 week. Pak de megafoon en ga beven op dak staan roepen door dat ding dat jullie in blijdevolle verwachting zijn. Iedereen mag t nu weten meid.
    En jij, goed aan jezelf denken en slapen wanneer jij denkt dat nodig te hebben.

Dees balen meid dat je nu in de keuken moet. Zal wel flink heet zijn daar. Buiten in de bediening lijkt me veel leuker ook.

Alexia welkom thuis meid. Vreemd hooor van die test, maar ik denk toch een indrooglijntje. Maar goed. je bent ook nog niet ongie. Dus alle kansen staan nog open voor je.

19. Truus wat een schitterende beeb!

Alexia fijn dat jullie een leuke honeymoon hebben gehad, en ja dat moet ook een onvergetelijke vakantie zijn natuurlijk :) Nog ff afwachen met die test dan maar.

Dayenne ik hoop maar dat de tijd vliegt. En ik blijf duimen voor het appartementje voor jullie.. Doe maar rustig aan meid en denk aan jezelf en aan de beeb. Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat.

20. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    @Truus wat een mooie baby....ik snap helemaal dat je in love bent! Geniet er nog lekker van..

@Dayenne gefeliciteerd met je 12 weken!

Deel Deze Pagina