Ja want jouw spulletjes moeten natuurlijk ook mijn goedkeuring dragen. Net als mijn spulletjes. Die hebben jouw goedkeuring ook.
Ik vind zelf de tweede het mooiste. Ik houd niet zo van dat romantische om t zo maar te noemen. Ben wat meer van t strakke. Hebben jullie niet een babydump in de buurt? Zal eens ff kieke voor je.
Hellendoorn of Veenendaal. Denk dat Veenendaal dichts bij je in de buurt is... Dit is de link. http://www.baby-dump.nl/ Daar hebben ze ook mooi spul. En niet duur.
Hoi hoi allemaal, Alles goed met iedereen? @mama Gefeliciteerd met je rijbwijs! @Ikdus ben 11 mei voor het laatst ongie geworden snap er echt de ballen nie van. @dayenne ik vind dat 2e kamertje mooier maar das mijn smaak. @iedereen dikke knuffel van mij
Dank je voor je knuffel Cinneltje. Jij ook een dikkert van mij. Met mij ist goed. Wat is er met die datum van 11 mei dan? toen was je voor t laatst ongie. En nu alweer ofzo dan?
Thanks Truus. Ik zal zo even kijken. Cinneltje thanks voor je mening . Ik vind nr 2 ook mooier. Hou zelf persoonlijk ook van strak. Ik ben even een opdracht aan het maken, dus ik zal niet zo veel reageren .
nee ben niet ongie. Voel normaal altijd wanneer me ei komt en nu helemaal niks maar heb wel al bijna 2 weken gevoelige boobs dus ben ff de weg kwijt
Ooo aha op die manier. Tja, kan je geloof ik ook niet helpen. Sorry Dus je zou dan denk ik wel, zo ongeveer half mei je eitje gehad kunnen hebben. Toch? Dan zou je nu dus zo ongeveer ongie moeten worden. Toch? Wanneer is je nod? Of wacht je die gewoon af?
cinneltje raar dan zal je cyclus dan weer langer worden, of heb je wel een ei die je gewoon niet goed voelt. Even afwachten. Als je 14 juni nog niet ongi bent moet je voor de zekerheid even een testje doen ofzo ! Dayenne, vind ook die laatste mooier ! Truus, wat moet dat moet he. Straks de kamer weer even goed schoonmaken ( gister ook al gedaan ) Want vriendlief zal dr geen tijd voor maken haha. Ik zei al ik zal wel even het bed verschonen vlak voor vetrek. Toen zei die ja en als je terug bent mag je hem weer verschonen. De luilak haha. Ben benieuwd wat voor troep het hier zal zijn als ik terug kom. Ik hoop niet te erg Vrijdag ga ik lekker winnie the pooh beeb spullen halen bij kruidvat hoop dat het er nog is
Gut mannen ook. Lekkere smeerders zijn t toch soms ook. Maar zo lief. Je bent echt gek van winnie the pooh he? Vind t ook wel leuk hoor. maar vind olaf toch leuker. Alleen is daar weer niks van te krijgen. Dus Dayenne. die laatste kamer word het meid. Die vinden we allemaal het mooiste!
http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... rk=16&m=98 Dit is onze wipstoel. Links op de foto zien jullie maja, en rechts is bennie. Dat zijn de vriendjes van beeb. Hihi weet het nu nog niet, maar zal wel moeten straks. We krijgen ook de blauwe. Moet toch in mijn interieur passen he?
Ik heb geen idee wanneer me NOD is wacht gewoon af dacht rond de 11e. Heb bewust geen calculator gedaan maar ja dit is ook niks. Maar als ik nu de calculator zou doen voor een banner. van welke cyclus moet ik dan uitgaan? de langste of een gemiddelde pakken
Ik ben gewoon helemaal gek van Disney, ik vind pooh alleen leuk vanwege Ior en knorrertje. Tijgetje is natuurlijke wel cool ! Vind Olaf ook leuk, vrolijke giraf