Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik ben er!

We hebben net de mutsy kinderwagen gekocht, jeetje wat een mooi ding :confused:. Ben er super blij mee!
    Hij was maar 75 euro, en later kwam de vrouw ons achterna gerend om ons 20 euro terug te geven. 'Voor de baby', zei ze. Lief he :D. Ik zal zo wel een foto in mijn album zetten, hijs echt mooi :D.

2. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Wat vet! Dat is best goedkoop toch?! Ik hoor altijd van die giga hogen prijzen als het om kinderwagens gaat! Super vet ook dat die vrouw dat nog kwam geven dat gebeurd niet vaak! Welke kleur is ie? Ben je al wat vrolijker?

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hijs grijs met lichtgrijs/blauw en de binnenkant is créme.

Ja ben wel iets vrolijker. Als ik iets koop voor de beeb dat voel ik me altijd goed. Omdat ik dan het gevoel heb dat ik toch aan het nestelen ben :). En daar heb ik zo'n drang naar haha. Niet normaal.

4. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Haha je hebt nesteldrang wat leuk! Mooie kleuren ook! Ik ben nog steeds in shock over de prijs! Waar heb je die gekocht dan?

Ik ben blij dat je wat vrolijker bent!

5. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    goeieavond dames alles goed hier de hitte vandaag weer overleeft.

Dayenne wat leuk zeg en spotgoedkoop \:D/

Shady alles goed het is weer afwachten hé ;)

Ik heb lekker al weer weekend :D

6. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ja het gaat hier lekker en idd wat was het weerwarm maar ik klaag niet want ik hou van de zon! Ja idd nog een week maar ik ga er vanuit dat ik gewoon ongi word voor de 12e keer. En wat voor gevoel heb jij? Denk je dat dit jullie geluksronde is?

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Shady, ja ik ben ook nog steeds in shock hoor haha. En echt reuze blij! Raar om een keer geluk te hebben :D. Vooral de laatste tijd hebben we flink wat pech.
    Via marktplaats gekocht :D. En die mensen woonden hier 10 min. vandaan, dus echt ideaal.

Haha ja die nesteldrang is echt vreselijk. Ik heb zo het gevoel dat ik nú het kamertje helemaal af moet hebben en alles binnen moet hebben. Slaat nergens op natuurlijk, maar is wel vervelend. En als we dan elke keer afgewezen worden dan wordt dat gevoel alleen maar sterker.

@Sas, jeetje fijn dat je al weekend hebt! Ben jaloers haha.

8. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik denk dat dat komt omdat je toch als op een rijtje witl hebben voorat hij/zij zich echt aankondigd! Dus het lijkt me heel logisch!

9. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen

En wij gewoon dik 300 euro dr voor betalen....... ](*,) ........ :evil: Gatver...
    Gun t jullie best hoor Dayenne. Maar ik hou ook wel van koopjes.

Ben erg benieuwd naar een foto. Staat namelijk niet in je album.

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedemorgen meiden.

Iedereen weer aan het werk?
    Ik heb de slaap weer uit. Het is maar goed dat ik gisteren wel heb ontbeten, dat was een foutje van hun :confused: .De curretage is goed gegaan, weinig bloed verloren en alles is weg. Deze gyn vond het ook weer niet op mola lijken, maar we horen het zeker volgende week. Nog een weekje lichte onzekerheid dus.

En nu begint het verwerken. Alles een plekje geven. Afscheid nemen van alle spulletjes hadden we al gedaan, maar ik vind het toch zwaar.

Ik ga even jullie belevenissen teruglezen..

11. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Goeie morgen allemaal.

HEELLLPPP ik maak mezelf gek denk ik!
    Volgens mij heb ik een zwangerschapstreep ziet iets wat dayenne ook had. Maar nou weet ik niet of ik het wil zien of dat je het ook echt kan zien

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    O jeee, ik weet alleen niet hoe die er uit ziet, heb die al die 11 weken nooit gehad.

Probeer je er niet te veel op vast te pinnen, het kan een hormonaal iets zijn, dat niet direct iets met zwanger zijn te maken heeft. Ik heb al veel meiden gehoord die dat nl ook hadden, maar vervolgens wel ongi werden.

Maar, ik duim voor je dat het een echte zwangerschapsstreep is. Wanneer is je nod?

13. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    NOU die is vandaag maar heb 2 dagen geleden nega getest had beter kunnen wachten denk ook dat ik gewoon ongie ga worden hoor maar wel vaag dat ik nu opeens iets zie werd er wat zenuwachtig van. Heb ook juist voor het eerst het gevoel dat ik wel ongie ga worden. Dat heb ik normaal dus nooit

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Toen ik zwanger was had ik ook de eerste dagen het gevoel dat ik ongi zou worden. Nam de maandverbandjes steeds met me mee, maar dat was dus niet nodig.

Als het je lukt nog heel even wachten met testen..

[-o<

15. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ja zal wel moeten heb geen testen meer en eigenlijk ook ff geen extra centjes om een test te kunnen halen. We hebben financieel een stropje gehad dus hebben het tuidelijk even erg krap

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ah, dat is wel heel erg vervelend. Dan moet je idd extra goed letten op je uitgaven. Er zijn trouwens bij de kruidvat goedkope testen, misschien een idee als je ze deze week toch nodig gaat hebben.

17. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Normaal voel ik nooi als ik ongie moet worden. Ik krijg gewoon opeens flinke kramp nou dan weet ik genoeg dan moet ik naar het toilet om te kijken wat de schade is en dan begint het meestal. Word wel echt beroerd van die krampen heel erg duizelig alsof ik van me stokje ga vallen dat duurd 15 tot 30 minuten.

18. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ja weet ik die heb ik meestal.

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Heftig he, die vrouwelijke ongemakken. Heb nu ook een lichte zeurende kramp, maar ik weet waar het van is.

Hee, ik zag dat je in R'malen woont. Heb er eens een vriend gehad en een paar maanden bij hem ingewoond. Toevallig he.

20. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ja leuk Maare volgens mij kom jij uit Nijmegen of de buurt van?

Deel Deze Pagina