Dreamer ik heb je op de lijst gezet en ik zet dat morgen online, voor er eventueel nog meer mensen zich melden voor morgen middag. Anders worden die pagina's helemaal vol gegooid met lijstjes en dat is natuurlijk niets. Want we willen gezellig kletsen Ik hoop dat je NOD klopt en anders gauw een positeve ovu test krijgt.
@sas loef van je het gaat wel ze is een bikkel ze heeft het syndroom van marfan en daardoor ook al 6x op sterven gelegen maar ze slaast zich er heel goed doorheen! En ze wilt heel graag oma worden dus nu maar hopen dat die tepels van mij een goed teken zijn haha
hee wat leuk een nieuw deel! Er zijn inderdaad heel wat mensen bij gekomen, ik hoop dat ik het allemaal een beetje bij kan houden
Hoi, Ik voeg mij ook even toe, wilde graag aan deel 1 meedoen, maar dat was al erg onoverzichtelijk voor een nieuweling. Ook ik wil graag zwanger worden, dit is mijn 2de ronde en natuurlijk hoop ik dat het deze keer raak is, ondertussen wacht ik netjes af
leuk allemaal weer nieuwe mensen die zich aanmelden, volgens mij hebben we straks een lange lijst. voor iedereen wens ik dat hun wens voor een wondertje in vervulling gaat. over 6 dagen kan ik testen en voel me nu al zo vreemd, net zoals de vorige ronden, maar werd precies na 31 dagen ongi. dus we meoten afwachten op woensdag 4 juni, voor mij een heel spannende dag want dan moet ik ook mijn praktijkexamen doen voor de auto, spannend. nou we zullen het zien. iedereen succes en een fijne donderdag gewenst. ann
zo hier ben ik dan ook terug volgens mij zijn er nu heel wat nieuwe dames bij gekomen ik heet jullie allemaal welkom in het 2 de deel en wens natuurlijk iedereen die nog niet zwanger is het vlug mag worden zo truus heel mooi behang tibo riep hier al pimpampoentjes ! zijn lieveheersbeestjes bij ons voor de vertaling hihi hier moeten we jammer genoeg wachten en kunnen we nog niet beginnen we kunnen half november in onze nieuwbouw en december bevallen word zoiezo al krap maar dat nemen we er graag bij hoor groetjes sylvia79
Hoi Allemaal, Nou ik ben begin van de week weer ongi geworden... dus op naar de volgende ronde. Volgende week vrijdag gaan we lekker 3,5 week op vakantie dus lekker genieten en geen stress! Hopelijk is het deze maand raak en wordt het een vakantiebaby! Dat zou wel super zijn! En natuurlijk aan iedereen: heel veel suc6 met zwanger worden allemaal, hopelijk zijn we snel allemaal zwanger! Ik zal niet zo heel veel meer hier zijn aankomende week...omdat ik mijn werk netjes af moet maken en over moet dragen natuurlijk en dan 3,5 week niet! Dus hopelijk tot over 4 weken met goed nieuws! Hebben er meer vakantieplannen? Liefs Karin
Jeetje Silvia dat worddan echt krap aan joh. Met jullie nieuwe woning. Houd je dr wel rekening mee dat de opleverdatum altijd overschredenkan worden? Mijn man werkt in de bouw (timmerman) dus ik weet dat er vaak genoeg niet aan de datum kan worden voldaan. Misschien toch iets goedkoops/ kleins realiseren in je oude woning? Zodat je in ieder geval wel een plekkie voor de beeb hebt. Ben je begin December uitgerekend? Leuk sinterklaaskadootje dan voor Tibo. Willen jullie weten wat t word?
ja weten we wel en hebben we ook rekeing mee gehouden het kan desnoods gewoon bij ons op de kamer hoor zijn we in het begin toch van plan ivm borstvoeding maar hoop toch dat we er op tijd in kunnen we zien wel he ik ben 9 dec uitgerekend idd een leuk sinterklaas kadotje en ja ik wil heel graag weten wat het word ik hoop heel stilletjes op een meisje en dat is ook mijn gevoel maar een 2 de jongetje is ook heel erg welkom hoor
Wow wat een hoopp nieuwe mensen, gezellig zeg! @truss wat een leuk kamertje zeg, echt heel mooi! @kitty1982, is dit ook jou eerste ronde na je mk? Spannend weer he zo hoe alles zal gaan lopen Ik heb gelijk ovutesten besteld bij sensitest, gelijk een stuk of 25 geloof ik dus ik kan even vooruit Hopelijk krijg ik ze morgen dan gelijk binnen! Nou ja voorlopig vloei ik nog dus ik denk niet dat ik dan een ei za;l krijgen, maar zeg nooit nooit
Jeetje sterretje, ik zie net dat je nog maar net een mk hebt gehad. Wat erg voor je meid. En dat na 12 week. Had je al een echo gehad toen?
welkom alle nieuwe, ik zie dat er weer een aantal bij zijn gekomen. Net weer even de hele boel bijgelezen. Ik wil hier niet te vaak komen omdat ik niet obsesief met zwanger worden bezig wil zijn, dus lees wel veel mee en als ik een vraagje heb hoop ik dat jullie me kunnen helpen. Mijn pijnlijke borsten blijven denk ik tot mijn ongi, nog bedankt voor wat het kan zijn. Hoop natuurlijk niet mijn ongi te krijgen, maar weet nu bijna wel zeker wanneer ik mijn ei krijg, want het is 2 x hetzelfde geweest de afgelopen maanden. Hopelijk is het natuurlijk nu raak..... Tot snel! Liefs Shy
Ja op de echo zagen we dat het niet goed was. NA het weekend is het toen gelijk weggehaald omdat het al 3 weken gestopt was en het vruchtje aan het verkleven was aan mijn baarmoeder. Toch voelt het voor ons heel erg fijn om nu gelijk weer verder te gaan met de dingen en proberen om opnieuw zwanger te mogen worden. Het verdriet zal niet zomaar weg gaan, maar een nieuwe zwangerschap zal het wel nog meer helpen te verwerken denk ik
Heb je de dipsticks Sterretje? Hoop dat ze snel negatief zijn (blijf het raar vinden om te zeggen ) Mn temp was vandaag weer hoger dan gisteren, dus hou goede hoop dat mn ei de 27e is geweest! Dan is mn NOD wel 2 of 3 dagen later, maar ik hou gewoon deze aan. Veel zwangeren al in dit topic Hoeveel rondes heeft het bij jullie geduurd?
Ja die heb ik besteld, hoop dat ze morgen binnen zijn! Gek he om een negatief resultaat te willen haha, ik geloof dat dit de enige keer is dat ik daar naar uit zal kijken! Wat goed dat je temp weer hoog is, dan is er echt een hele goede kans dat je je ei gehad hebt zeg! Spannend weer voor je!