Hey meiden daar ben ik weer! @mama 1985 gefeliciteerd met het behaln van je rijbewijs! Morgen moet mijn vriend duimen jullie mee? @ikdus is je vriend aan het werk? @truus wat leuk al die spulletjes ik kan niet wachten totdat het voor ons ook zover is!
Ja goed he. We hadden daarstraks in de tuin gewerkt en ik voelde het overal kriebelen. Dus ben blij dat ik geweest ben. Die dingen van winnie the pooh zijn echt leuk krijg meteen de kriebels
Echt he! Ik wil ook meteen van alles kopen maar ga me toch maar proberen te bedwingen en maar verliefd kijken naar de zak met kleertjes die ik van mn tante gehad heb
Je bent me aan het overhalen ikdus haha. Maar ik ga proberen cinneltje te volgen aha Ga je niet vergeten snel een sim te kopen dan kunnen we daten
Ik heb de kont ook weer schoon. En ben niet sexy. Heb mijn pinkpather pyama aan Heel charmant dus. NOT.....
Tja, ik zal de volgende actie daarvan missen dus daarom haal ik het.. Ik zal je mijn nummer pb-en als ik in NL ben, misschien kan rico ook met zijn kleine komen, of word dat niet toegelaten, haha.
Natuurlijk word dat toegelaten door mij iig wel maar zij weet waarschijnlijk niet eens van je bestaan af dus dat zit ook wel goed haha. Mijn vriend vind me zelfs sexy als mn haar rechtop staat als ik wakker word. Dus ik weet zeker dat jouw man je nu ook de lekkerste vind haha
Ze stuurde naar mij dat ze in mijn huis was geweest(na het zien van mn foto's op hyves) dus mn haren gingen meteen rechtop staan haha en dus meteen aan vriendlief gevraagd wie desiree was haha. En nu ben ik verhuisd naar haar vorige woonplaats dus kunnen we daten als ze hier weer is dan hoop ik dat ik het toch nog een beetje leuk kan maken voor haar hier
Aaah dat is lief van je Shady.. Hahaha denk ook niet dat ze van mij bestaan afweet. Ben benieuwd of Rico me nog wel wilt zien ook. Ben niet zo lief tegen hem geweest maar dat is een raar en lang verhaal en denk niet dat hij het op prijs steld als ik het vertel.