Dat is gemeen je maakt me nieuwsgierig haha. Nou toen ik zei dat ik je had leren kennen zei hij er verder niks over alleen dat je nu is spanje zit. Maar als ie je een debiel gevonden had dan had ie t wel gezelgd denk ik
Hahaha oke, ik wist niet dat hij al wist dat ik in Spanje zat. Heb hem daar verder niets over gezegt volgens mij haha.. Ik ga lekker je nieuwsgierigheid niet bevredigen Waar voel je nattigheid Truus? Cinneltje overnieuw typen dus
Hij houd je in de gaten! Ja ik vond het ook heel apart dat we elkaar kennen (ook al hebben we elkaar nog nooit gezien haha daar gaat mn anonimiteit haha) Hey dayenne hoe is t?
No niet daar waar jij nu denkt.... Nou dat je zei dat jij dingen over die rico weet, waar hij niet blij mee is. daar voelde ik nattigheid. @ dayenne. goed gedaan meid.
Hoi Cinnelte en Shady. Alles gaat prima hier! Nog wel ups en downs, maar het idee dat er een beebje in mijn buik zit geeft me veel kracht om door te gaan . @Dees; ik heb morgen open dag van de therapie. En ik wil een persoonlijk verhaaltje voorlezen. Dus die moest ik even schrijven .
nee, ik weet geen dingen over hem die hij niet weet. Ik heb gewoon een beetje raar gedaan tegen hem. Zijn vriendin/moeder van zijn kind, weet hoogstwaarschijnlijk niet van mijn bestaan af. We hebben elkaar leren kennen vlak voordat ik iets met Bob kreeg en hij iets met zijn vriendin. Toen zijn we even met elkaar om gegaan en door ruzie even geen contact gehad. En toen stuurde ik hem een paar maanden later een krabbel op zijn hyves over hoe het met ging etc. En toen kregen we weer langzaam contact. Dus ik ben niet echt boeiend dat hij wat over mij zal zeggen tegen zijn vriendin haha.
Een open dag van therapie?! Soerrie ikke niet begrijpe. Dat lijkt me echt het mooiste gevoel van de wereld helemaal top daar op die roze wolk toch?
@Shady, ik zit 5 dagen in de week in therapie. En om de zoveel weken organiseren we een open dag zodat vrienden en/of familieleden een middagje kunnen kijken wat we allemaal doen. Zodat ze een beetje inzicht krijgen waar we mee bezig zijn en wij na de therapie met ze kunnen praten over de therapie zonder dat ze er geen snars van begrijpen . Snappie?
@dayenne ja ik begrijp het dank je voor de uitleg. @ikdus zn vriendin weet niet eens over s waar hij 2jaar mee gegaan is dus dat ligt niet aan jou hij is gewoon een beetje een stille. En hun relatie is ook een beetje gek en snel begonnen dus er was niet zoveel tijd om her daarover te hebben haha