Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    lichamelijke klappen. Nee stress heb ik niet eigenlijk Ik ben een flierefluiter en kies er vaak voor om niet na te denken anders trek ik het denk ik niet

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Truus, dat inkrimpen klinkt wel logisch. Ik ben ook dol op rose of rosebier. Heerlijk! ben ook geen alcoholiste :D

Shady, elk land heeft die dingen, ook in Indonesie. Ik vind die gebruiken en rituelen wel heel interessant!

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Mooi vind ik dat zulke gebruiken.
    Maar toch werden de vrouwen toen dom gehouden....Dat is dus in curacao net zoals hier..... Is eigenlijk ook wel zielig als je dr zo over nadenkt.

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik ga er vandoor meiden, ben er misschien zo..
    Zo niet slaap lekker xx

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Lekker slapen Dees.
    Tot morgen

6. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik ook ik vraag me alleen vaak af hoe ze aasn die dingen komen? Wie heeft dat allemaal bedacht?!

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    vast niet iemand op kantoor achter een burootje

8. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Doei wijffie slaap lekker. Ik mis het smsen trouwens wel hoor!

9. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Haha nee dat denk ik ook niet haha

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Haha gelukkig worden niet alle gebruiken meer gedaan.

Anders had ik allang op de brandstapel gelegen. Of was ik in een put gegooid.

11. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Idd dat zou niet goed zijn! Mn moeder doet sommige dingen nog wel zoals met die spiegel. Ze zegt altijd dat ze niet weet of het waar is maar dat ze het niet wilt verpesten

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Shady, van het sporten dan toch? Ik denk niet dat dat wat uitmaakt. tenzij je doping gebruikt, maar dat hoop ik niet.

Truus, van al dat gevreet word ik hooguit misselijk. Maar ja, ik eet wel veel nu he. :( Mag ik ook een keer, ben helemaal geen emo-eter. Nee, meer een alleseter en altijd :D .

Over dingen van vroeger, op mijn werk zeggen opa's en oma's altijd, oh ze heeft gezondheidsbloemetjes op de huid, dat is goed he, zuster. Nee, dat is helemaal niet goed! Dat betekent dat de doorbloeding van de huid slecht is en het kind misschien wel heel erg ziek aan het worden is. Grappig, inzichten veranderen. Maar vrouwelijke intuitie, dat bestaat altijd. Vooral die van moeders over hun kinderen. Zo was er een mama die midden in de nacht een verzekering regelde voor als haar kindje zou overleden. Nog geen halve dag later overleed haar kindje plotseling en geheel onverwachts...

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ikdus, lekker slapen en tot gauw! En morgen lekker in de zon zitten!

14. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Bah sucre, gek he...net als die moeder t vernam.

Zo is t hier ook gebruikelijk om de spiegels in huis af te dekken met een laken als t onweert. Ook werd alles en iedereen uit bed getrommeld als t snachts onweerde. Iedereen moest dan gekleed aan tafel zitten. Toch zijn dr nog mensen (oudjes) die dat nog doen. Die zijn zo verschrikkelijk bang dan...

Waar komt t vandaan dan sucre dat mensen dat rood vlekje in de nek bijv een ooievaarsbeet noemen. Weet jij dat?

15. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ja idd van kickboksen sorry ben ik vergeten te vertellen dat heb ik 3jaar 5x per week gedaan. Ze kunnen dan niet iets kapot slaan toch? ik mis alleen een tand daardoor haha

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ja dat weet ik!

Stel je voor, een ooievaar heeft het hoofd van een baby in zijn bek. bovensnavel bij het voorhoofd, ondersnavel in de nek. Vandaar soms vlekken op het voorhoofd en in de nek en vandaar de naam ooievaarsbeet.

Maar ik zal je een geheimpje vertellen. Ooievaars brengen geen baby's. De vlekken komen waarschijnlijk door stuwing in het geboortekanaal. Ssstttt, niet doorvertellen he!

17. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen

echt waar joh? dussssssssss met jou wil ik ook geen ruzie.:)

toevallig hebben we t nu op tv. Freefight ofzo. Nou echt verschrikkelijk. Echt tot bloedens aantoe hoor. Niet normaal.

Snap natuurlijk best dat kickboxen niet zo heftig is. Maar toch. Nee, ben niet zo van de vechtsporten.

18. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Nu ben ik echt helemaal ik :confused:

Word de beeb niet door de ooievaar gebracht?

kan ik die grote landingsbaan wel weer afbreken dus.

Dacht echt waar hoor dat de ooievaar komt. Heb mijn adres al bij hun achtergelaten. :)

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Shady, ik vind je stoer! En ik denk niet dat ze iets kapot kunnen hebben gemaakt. Je had vast flinke buikspieren die alles beschermden. Nooit tussentijds bloedverlies gehad toendertijd?

20. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    ik ga even een beker melk maken, met een stukkie ontbijt koek.

En dan..........?

Deel Deze Pagina