Doei Brenda! Truus, ik ga even douchen en dan boodschapjes doen en wat huishoudelijk werk. Jakkes, helemaal geen zin in. Fijne dag nog verder en lekker slapen zo! *knuf*
Doei meisies. Ik ben nog ff druk aant zoeken voor een mooi gediggie voor op ons geborte kaartje. Allemaal een fijne middag. Ga zo eerst maar ff pitten.
Truus, ga je zelf iets verzinnen of gewoon op zoek? Hee, heb je vannacht ook liggen beven in bed? Ik hoorde net dat er een aardbeving was bij jullie
Haha nee niet liggen beven in bed. Althans niet daarvan. Heb deze keer niks vernomen. Komt denk ik omdat t nacht was. Overdag kun je t wel duidelijk voelen. Is echt heel eng. Ja ik ben op zoek naar gedichtjes. Of leuke stukken uit songsteksten. Maar kan nog niet echt wat vinden wat ik leuk vind. Is meest allemaal te zoet vind ik. Of religieus.
Wuahahah denk het niet ! Mijn ex zegt dat chocomelk drinken tegen zijn knoflook stank helpt... Dus misschien chocomelk drinken en dan tandepoetsen en heletijd kauwgum kauwen?
Arme tandarts! Ik heb net hyves aangemaakt maar heb geen idee wat ik nou verder moet doen. Even een restje lasagne opeten hoor. Jammie!
Wat leuk sucre wat is je hyves en mag ik je toevoegen? Ik ben nu a zenuwachtig omdat ik die sollicitatie brief de dur uit gedaan heb ik wil gewoon de telefoon niet opnemen haha. @brendagill idd super mooie foto's! Mag ik jou ook toevoegen? En is je tandarts flauwgevallen? @truus lastig lijkt me dat al die keuzes! En standaard is misschien ook een beetje saai of niet? @ikdus hoe is het heb je goed gegeten? *shady kijkt erg streng naar je* Ik heb mezelf net lekker verwend (klinkt heel vies maar zo bedoel ik het niet haha) Ik heb net 2punten appelkruimeltaart gekocht omdat ik weer ongi geworden ben en vind dat we dat verdiend hebben.
Nee nog niet gegeten, ik ga zo naar de mac Ik voel me vandaag niet zo lekker heel zwak en slap en moe.. En ik stik een beetje in dat slijm in me keel.. Kon je me ook niet uitnodigen voor een lekker taartje heb ik het niet verdiend ofzo
Haha sorry! niet aangedacht(wat een egoist ben ik toch he) Ik voel me vandaag ook een beetje belabberd. Het lijkt wel alsof ik van een denneboom moet bevallen mn buik doet echt zeer! Lekker naar de mac als je een menu neemt dan krijg je een glas erbij wat op een blikje lijkt echt leuk! Maar je had vanmorgen ook wel iets moeten eten maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel
Ik werd pas half 2 wakker, en door mij niet zo lekker voelen heb ik echt geen trek, ja alleen lekkere trek Dat die glazen hier nu pas zijn erg raar.. In Spanje hadden wij ze allang Ik vind het irritant om er uit te drinken hoor.
je mag ze altijd naar kruidenwijk brengen haha. Ik vind ze echt hip! Wat een varken ben jij dat je toen pas je bed uit kwam haha (nee ik ben helemaal niet jaloers) Nog 4weken werken en dan hebbenwij ook eindelijk vakantie! Ik kan niet wachten om geen wekker meer te horen!
En dan ga je lekker op vakantie Ben niet jaloers hoor, wil alleen in je koffer mee Ik sliep rond 5 uur en was eerst al om 8 uur mijn bedje uit hoor.. En uit eindelijk weer in slaap gevallen en weer wakker geworden een uur lang en toen weer slapen en tot half 2 geslapen.. Mag wel eens een keer toch?
Pff ik ben een neger dus als het aan mij ligt doe ik dat iedere dag haha. Nee waarschijnlijk gaan we niet weg. We krijgen heel veel geld terug van de belasting maar ze hebben een storing gehad waardoor er allemaal papieren kwijt zijn waaronder die van ons. Van dat geld zouden we naar curacao gaan het kan nu 3maanden of langer duren maar ook korter en het is 7juli nu binnegekomen bij hun dus ik reken nergens op.
Dat is wel mooi balen zeg ! Ik duim dat jullie het eerder krijgen en dan als nog een lastminute kunnen boeken !
Ow ja 3sept is mijn nod. Ik had net een vriendin aan de tel en ze was helemaal overstuur want haar oma heeft kanker en ze hebben net te horen gekregen dat het maximaal nog 1,5week duurt. Echt super zielig voor haar want ze gaat 29aug trouwen en had gehoopt dat haar oma daar nog bij kon zijn