Aaah zo erg Maar misschien is dr oma sterk genoeg en kan ze er wel bij zijn, op één of andere manier. Zeg maar dat ik voor dr duim !
Wil je op de lijst of moet er een aanpassing komen stuur IKDUS dan een pb, dan komt het er zo snel mogelijk op ! Zwangeren Dayenne - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 31 januari 2009* Sylvia79 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 09 december 2008* Truus1980 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 29 september 2008* Wendy1983 - Ronde 6 - RAAK .. * Uitgerekend 24 november 2008* Anja24 - Ronde .. - RAAK .. * Uitgerekend 10 maart 2009* Bijna zwangeren Alexia R - Ronde 2 - NOD ? BrendaGill - Ronde 5 - NOD 7 augustus Cinneltje - Ronde - NOD ? Desiree1986 - Ronde ? - NOD 20 augustus Ikdus - Ronde Single zijn - NOD 10 augusus Kitty - Ronde 1 na MK - NOD ? Sas30 - Ronde ? - NOD ? Shady09 - Ronde 12 - NOD 3 september Sucre - Ronde 1 na MA - Ronde 5 intotaal - NOD 6 September
Ze weegt nog maar 35kilo en ze zijn met alle medicatie gestopt behalve morfine. Dus om eerlijk te zijn denk ik niet dat ze het nog lang gaat redden. De moeder van mn beste vriendin gaat donderdag beginnen aanhaar 2e chemo kuur en als die afgelopenis gaan ze kijkenof dat aan slaat en zo niet wilt ze niet meer verder gaan met de behandelingen omdat ze alleen maar ziek word van die chemo's en daarvoor voelde ze zich niet ziek ook al heeft ze maar 20% overlevingskans
Mijn oma heeft het ook een maand volgehouden en woog ook nog zoiets en zat aan de morfine en slaap tabletten, dus het kan wel En de hoeveelheid slaap tabletten die zij nam kon een olifant van slapen en mijn oma niet.. En die moeder van je vriendin geef ik groot gelijk, als je toch geen kans van leven meer hebt, dan liever een menswaardig leven dan een superziek leven niet kunnen genieten.
Ja ik geef de moeder van mn beste vriendin ook gelijk maar vind he natuurlijk wel heel kut! Voor allebei eigenlijk! Ik heb alleen maar drama's lijkt het wel.
Hey ik zit al op fitness ik betaal alleen maar ga nooit omdat ik het echt verschrikkelijk vind haha. Ik ga kapot van de buikpijn dus ik ga mn mandje in.
Hahaha jammer, ik kan wel iemand gebruiken die gezellig met mij mee doet Nou ga maar lekker je mandje in met een warme kruik en laat Robbert maar extra lief voor je zijn !
hee Dees, ik ga me morgen in hyves verdiepen. Ik begreep dat ik al een paar krabbels heb, goed he hahaha Als je ziek bent moet je niet naar de mac maar kippensoep en broodjes gezond eten! Ik heb altijd zin in chips als ik ziek ben
Ben niet na de mac geweest ga morgen wel, of ik vraag me moeder of ze even dr langs fietst ! Toen ik wou gaan begon het te regenen, en ik vond het te fris om zonder jas naar buiten te gaan.. En wat jij noemt is te gezond voor mij hoor Heb komkommer gegeten dat is ook gezond toch Ja ik zag je al op hyves, je bent wel hip en populair meteen !
Ik hip en populair? Heb eigenlijk niet meer gekeken sinds het aanmaken. Weet niet wat ik nu moet doen, dom he Ik zal eens kijken dan... Geen mac! Sucre kijkt Dees streng aan!