Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
  2. Niet meer actief

haha, niet ik wist het wel :p en dat in één week tijd haha.

Ja, ik schrok er ook een beetje van hoe snel het gegaan is hoor. Maar dat is hun keuze natuurlijk.
    Wij zijn ook best snel gegaan.

3. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Wij zijn ook best snel gegaan hoor. In September zijn wij ook pas 2 jaar bij elkaar. En we woonden ook na een half jaar als samen.

4. Niet meer actief

Wij nog sneller haha.

In april kregen we wat met elkaar, in mei woonde hij al bij me.
    In aug vroeg hij of ik zijn verloofde wil zijn ( trouwen wou ik nooit, dacht ik dus de echte huwelijks vraag moet nog komen maar de ringen hebben we al een lange tijd om )
    In sept, dachten we dat ik zwanger ws geraakt door de pil heen. En toen kon mijn geluk niet meer op en zijn we er voor gegaan.

5. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ja maar dit is heel anders haha zij werd zwanger en kregen toen maar een relatie nadat ze een oaar x sex gehad hebben dat is best snel en raar toch? Helemaal met een leeftijdsverschil van 14jaar! (zij is ouder) Wij zijn ook heel snel gegaan na 3maanden samenwonen en na een jaar een huis gekocht en nu zijn we alweer een jaar verder

6. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Wij hebben ook al een jaar ringen om en die gaan we ook gebruiken als trouwringen

7. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Dames ik ga er vantussen. Vond het weer super gezellig. Weltrusten allemaal.

8. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Slaap lekker wijffie

9. Niet meer actief

Echt waar, ik dacht daar voor al joh.
    Ja als je alleen maar sext is er geen tijd om te praten en elkaar te leren kennen. Ik kwam bijna elke dag naar hem toe en hij in het weekend bij mij, en toen hebben we toch wat afgekletst haha.

Wel raar als je zo een relatie krijgt, lijkt mij dan geen houden van.

Toen ik de leeftijdsverschil hoorde zei ik ook al je kon net zo goed wat met mijn moeder beginnen ( die is 39).

Jullie zijn inderdaad ook best snel gegaan..

Leuk cinneltje dus ringen hoeven jullie niet meer te zoeken, wij wel hoor :)

10. Niet meer actief

Truste cinneltje.

11. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Haha ik ga helemaal stuk hier dat is waar dat van je moeder! Ja we zullen zien hoe lang het duurt. Ik vind het ook raar maar goed heb daar niksover te zeggen natuurlijk maar kan het soms niet laten omtoch een opmerking te plaatsten over een eventueel 2e kind voor hem wat gezien haar leeftijd bijna niet meer mogelijk is.

Ja we hebben er geen gras over laten groeien we zijn allebei heel makkelijk en zagen dus niet veel verschil in samen huren of samen kopen behalve dat kopen VEEL goedkoper was in ons geval

12. Niet meer actief

Heerlijk toch als je allebei lekker makkelijk bent als je maar niet te makkelijk bent.
    Wel fijn dat kopen goedkoper is.
    Lijkt me heerlijk hoor zo een eigen plekje waar je mee kunt doen wat je wilt !

Hahaha, jaa ik zei het echt want hij vond mijn moeder wel chill, vooral omdat ze ook wiet rookt haha..

Ja als hij een tweede wilt en zij een derde wilt moet dat wel snel gebeuren. Maarja we hebben dr inderdaad niets over te zeggen. Zolang hun met zijn vieren gelukkig zijn is het prima toch.

Al is ze volgens mij best goed vroeg baar, want naar de MK was ze weer meteen zwanger toch?

Hoop wel dat Rico met die kleine spruit van hem langs wilt komen bij jou ofzo.. Als het mag van zijn vriendin.

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Meiden ik ben ook slapen.

Trusten en fijne dag morgen!

14. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik denk dat ze dan wel mee komt maar dat is opzich ook niet zo erg hoor. Ik weet niet of hij alleen met m opstap gaat/mag.

Ja iemand die wiet rookt scoort al welmeteen punten bij hem haha.

Ja ons eigen huis is echt wel fijn en elke maand als we de hypotheek betalen hebben we toch wer het gevoel dat een paar bakstenen van het huis nu echt van ons zijn haha. In spanje is het niet zo heelduur om te kopen of wel? Maar ja dat word wel lastig als jij niet werkt denk ik

15. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Slaap lekker dayenne!

16. Niet meer actief

Slaap lekker Dayenne..
    Tot gauw, en lekker genieten van je weinige kwaaltjes hoor haha.

Shady, zolang ze dan maar niet lastig gaat doen ofzo. Raar toch als papa niet alleen op stap zou mogen met de kleine.

En willen jullie dr ook voorgoed wonen of niet?

Nee hypotheek hier nemen is zwaar klote! Je moet 20 % van het huis zelf betalen. Dus wij houden het op huur huizen helaas.

17. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ze is niet zo lastig hoor heb alleen niet veel gemeen met haar dus kan over niet veel praten behalve rico en de kleine. Ik wet niet hoe hun dat doen ik ga daar bijna nooit heen ze komen meestal hierheen en hij zegt niet veel dus ik kaner geen wijs uit worden haha.

Jeetje ik wist echt niet dat dat zo was dat is wel heel erg k*t dat je zoveel zelf moet ophoesten! Voorlopig wil ik hier sowieso wel blijven tenzij ik de 21,9miljoen win dinsdag dan is het een ander verhaal. Ik haat verhuizen en dat klussen enzo dus als ik dat doe wil ik dat we rijk zijn zodat we iemand in kunnen huren voor al die ellende haha

18. Niet meer actief

Hahaha goed sparen dus, maarja zolang je daar lekker zit hoeft het niet..
    Zal ik maar voor je duimen dat je heeel rijk word:p

Ooh ik kan daar echt niet tegen, tegen niet praters. Ik moet ook altijd alles uit mijn vriend trekken, hij begint eindelijk losser te worden.

Ja het is echt balen dat je zel 20 % moet betalen dus moeten we eerst heel wat bij elkaar sparen, en dan moet het misschien lukken.
    Huren voor een paar jaar is ook geen probleem.. Als we allebei goed verdienen gewoon een mooi huisje huren.

19. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ja dat is ook wel weer zo.

Ik heb ook een heke aan niet praters het is zo moeilijk! Want is er nou echt iest dan zijn ze stil maar als er niks is ook dus denk ik dat er altijd iets is en vraag t m ook 100x en dat vind hij dan weer irritant. Vrouwen lullen gewoon (te)veel haha

20. Niet meer actief

hahaha inderdaad ja.

Deel Deze Pagina