Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    paspoort duurt 1 weekje
    Let wel op inentingen voor egypte ik ben er op vakantie geweest en ben bijna 2 weken ziek geweest diarree niet normaal meer.
    En hoor het van heel me omgeving die er geweest is.
    Gewoon paspoort is hier in spijkenisse 40 euro en een spoed paspoort 75 euro

2. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Waar kan ik dat laten doen dan dat inenten? En hoe lang moet dat van te voren? Ik ben helemaal blij! Ik hoop dat we terugkomen met een souvenir in mn buik haha

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    je zou de GG&GD even kunnen bellen of je huisarts om na te vragen hoe het zit.

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Shady, Tunesie lijkt me niks en idd, iedereen die naar Egypte gaat wordt ziek. Ook als je wel vaccinaties hebt gehad. Kijk anders even op www.lcr.nl

Egypte is wel gaaf hoor!

Anja, wat super van de goede echo. Ben heel blij voor je!

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wat ik zelf heel mooi vind Shady is Isla Margarita ( eilandje van Venuzuela ) heb je geen vaccinatie ofzo nodig, is er lekker weer en super mooi !

En als je het dicht bij huis zou gaan zoeken Malaga in Spanje dat heeft mij ook echt verliefd gemaakt.

Kijk maar eens op google voor beide bij afbeeldingen.

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    In september naar isla is misschien niet zo goed ivm hurricanes?
    Moeilijk he, wij zijn ook nog druk aan het uitvogelen waar we heen willen dan. Misschien komen we elkaar wel tegen haha :D

Ikdus, hoe is het?

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wat ik heb gehoord valt dat allemaal reuze mee..
    Ik ben zelf in augustus gegaan. En we hebben wel geteld 1 keer regen gehad overdag en 1 keer in de avond.

Maar met mij is alles goed en met jou?

8. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik vind het idd echt heel erg moeilijk! Ik wil gewoon naar de zon en die moet dan nog lekker heet zijn. Iemand suggesties?

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Oh, dan is dat misschien net zuidelijk genoeg :)

Hier alles prima, ik ga nu lekker nog even bankhangen en meld me morgen weer.

Ikdus, op tijd naar bed toe he, niet pas om 2 uur! En goed eten en drinken, anders word je nooit een grote sterke mama.

Truste!

Knuffie van Sucre

10. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Slaap lekker sucre!1

@ikdus bedankt voor de tip ik ga ff kijken

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Zal me best doen, maar ik ben echt een avond mens hoor :)

Bankhangse en we spreken morgen

xx

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    En Shady?

13. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    He meiden
    Heb een gezellige avond gehad. Moest en zal nog even bij jullie kijken voordat ik ga slapen. ( :rolleyes: hoezo verslaafd) :)

@shady, ik weet niet wat leuk is om naar op vakantie te gaan. Zet mij in een tentje op de hei en ik vind t al mooi.

@ wendy, dank je meid.Ik ben ook benieuwd hoe jij al bent gegroeid. Vakantie heeft je buikje vast wel goed gedaan. Welkom trug.

@shady, BBB is Bolle Bibi Buik

@anja, Gefeliciteerd met je mooie goede echo. Nu genieten hoor. Zet die misselijkheid mar in de kast. Het feit dat je zwanger bent is wel duidelijk nu toch? Die misselijkheid heb je niet meer nodig.

Weet t nu niet meer. (vind dit al heel wat om te onthoude)
    Lekker slapen.

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Shady ik lees je smsje, en wat geweldig voor je !
    Lekker genieten !

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Zo ik ga maar eens proberen te slapen !

Ben vanacht buiten geweest, en daarna Bob aan de tel gehad.
    Ik merk nu dus zelf dat hij zich echt klote voelt :| Hij rookt 2 pakjes sigaretten per dag, hij zegt dat hij de heletijd voor zich uit aan het staren is om te denken etc etc.. Deed me echt pijn om zelf op te merken dat hij echt pijn en moeite heeft..
    Maarja eigenschuld dikke buld hè :) ..

We kunnen alweer een beetje normaal praten..
    Ik merk zelf wel dat ik al groot en deels over hem heen ben, ik denk niet dat ik hem nog terug zou willen ( zeg ik nu met mijn grote mond :) ).

Na dit gesprek van net is het hoofdstuk Bob gewoon afgesloten en ik zie wel of hij terug komt in een volgende hoofdstuk/boek.

Er valt gewoon een hele zware last van mijn schouders af nu ik echt weet hoe het met hem gaat, en wij ook op een normale manier als vrienden kunnen praten..

Ik heb gezegt ik spreek je wel wanneer jij dat weer wilt, toen zei hij bel overmorgen maar.
    Heb dus gezegt is goed ik kijk wel en anders bel ik wel wanneer ik zelf mijn telefoon heb.
    Ik heb nu echt lekker de rust in mijn koppie :D

En ik heb honger !

Maarja als ik nu ga eten slaap ik helemaal niet meer strakkies :) ...

Ik heb trouwens enorm veel dorst in de nacht :S Dat heb ik nooit gehad, ik ben nooit een drinker geweest, vreemd..

Ik ga me er trouwens over heen zetten en maar een test halen één deze dagen.
    Dan denken ze maar dat ik een 16 jarige sl*t ben ofzo. Ik weet beter :)

Nou meiden ben er vandoor en spreek jullie vast heeeeeeeeeeeeeel laat :D

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Owja ik had laatst via me tante gevraagt of hij alles van mij van zijn hyves af wou gooien.

En ik vroeg net dus deed het je geen pijn omdat te doen, hij zei gewoon jawel ik wou het dr eigenlijk gewoon op laten staan :) ..

Please make up you're mind b*tch, wil je me nou wel of niet.

Nu ben ik echt proberen te slapen hoor, ben echt hyperrrr :)

17. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Hoe gaat het met iedereen? Met mij nog steeds goed en nog geen ongi te bekennen. Wel wat krampjes in mijn buik...heb ook veel last van winderigheid :$

Wat een weer...lijkt hier wel nacht...veel onweer ook!

@ Shady waar ga je op vakantie? Heerlijk wij gaan eind augustus begin september nog een keertje op vakantie!

@ Ikdus...slaap je al hhahahaha en wat betreft Bob...tja ik weet het niet...

@ Sucre, ik ben benieuwd wat de uitslag vandaag is! Heel veel succes met alle today!

@ Truus, alles goed met jou en de beeb?

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedemorgen allemaal!

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dees, ahem, wat zal ik zeggen. Na zo'n lange relatie ben je no way nu al over hem heen. En dat hoeft ook helemaal niet! Dat hoef je dus ook niet te zeggen, want wij weten wel beter. Eerlijk zijn zegen tegen jezelf en tegen hem is veel beter. Jij weet wat je wilt, en dat is bij hem terug komen. Alleen zullen er wel dingen moeten veranderen..

Brenda, hier is het nog erg benauwd, ben benieuwd wat voor noodweer er aan gaat komen... :(

Zo lekker naar de kapper, ben benieuwd, zal straks wel proberen een fotootje te plaatsen!

20. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    J hier is t nu niet meer zo donkr gelukkig!

Veel plezier bij de kapper! Ben benieuwd :D:D

Deel Deze Pagina