Jazeker en daarom heb ik speciaal voor jou ook 2 nieuwe buik foto's in mijn album gezet Bedankt voor je welkom terug
Wendy, je ziet er prachtig uit! Mooi buikie! MIjn haar is......................................................... KORT! Niet megakort hoor, maar tot net iets over de schouders, in lagen. Ik lijk nu hel volwassen en intelligent
Sucre, op dit moment voelt het echt als of ik over hem heen ben en hem echt niet meer terug zou willen.. Maarja, als het éénmaal zover zou zijn heb ik denk ik echt wel andere praatjes. Ben benieuwd naar je nieuwe kapsel Ik heb net nog gedroomd of je 3 beebs :S Brenda, je maakt het echt spannend meid ! Wendy, wat een mooie buik heb jij!
Ja ze waren lekker druk met zijn 3tjes al aan het bewegen. En zagen er al heel lief uit maar nog wel klein 3/4 cm denk ik zo.
Ja, Brenda, dat is slim. Wat goed dat je het zo lang kan volhouden! Ik heb enkele dagen na mijn nod getest. Weet het niet meer, ikdus zei dat ik moest testen, dus heb ik het toen gedaan, durfde het ook niet. Maar het is wel verstandig om nog even te wachten. Misschien krijg je wel een hele mooie test! En misschien word je wel ongi, wat ik echt niet hoop. Dees, houden jullie samen een testmarathon De huisarts belde net, had de brief gekregen van het ziekenhuis. Ze vond het zo erg, vooral omdat ik na de vakantie zo bezorgd bij haar ben geweest ivm de medicijnen die ik had geslikt. Ze zei ook dat het wel van mijn ziek zijn kan komen.. ooowh, ben even heel erg verdrietig nu
Ik hoop het ook niet...en dan is mama haar verjaardag zeker mooi! Daarom durf ik nog niet te testen, omdat me cyclus nog niet helemaaal regelmatig is....