Hahaha ja ! Truus ik ga je even iets opleggen, zodra jij 36 weken bent moet je je elke dag ( meteen als je wakker bent ) melden op het forum. Heb je trouwens een buddie die je op de hoogte kan stellen als je aan het puffen bent strakkies?
hahavanaf 36 week al joh? dus als alles een beetje tegenzit dan moet ik geduurde 6 week (reken 2 week overtijd) alle dagen me melden? Nou je vraagt wel wat hoor. Zal Bianca vragen of ze hier ook een berichtje achterlaat. En anders doet miranda t wel al ze door krijgt dat we bezig zijn. Dat heb ik al met dr afgesproken.
Hahaha oké.. Ja meid je kan niet vroeg genoeg beginnen hè met melden.. Drukke vrouwen als jij zouden best wel eens eerder kunnen bevallen ..
Maar gemiddeld gezien lopen de meeste vrouwen met hun eerste kindje overtijd. Ik geloof dat maar 4 % op de uitgerekende datum bevalt. Het merendeel loopt allemaal overtijd. Dus daar ga ik dan ook maar vanuit, dat ik over 10 week mamma ben.
Nou ik hoop dan dat je gelijk hebt meid. Van mij mag Bibi zich eerder melden. Maar nu nog niet hoor. Pas vanaf 37 week. Ben zo nieuwsgierig he... Of bibi een hij of een zij is.
haha ja klopt. Zoiets zal 't zijn ja.. Maar we wachten deze laatste paar weken nog maar even af. Als bibi dr flauw van is om in t water te liggen dan meld hij/zij zich vanzelf.
Goedemorgen meiden! Alles goed met iedereen? @ Shady http://brendagill.hyves.nl en wat heerlijk dat je naar Gran Canaria gat. Mijn vriend en ik willen begin september ook nog naar de canarische eilanden...zijn al 2 weken op Rhodos geweest, maar als we een leuke goedkope reis vinden gaan we nog een x (Overgens naar Rhodos was ik 500 pp kwijt voor 15 dagen en half pension...echt niet duur! ) @ Truus ben ook benieuwd of het een hij of zij is! @ Sucre, vandaag weer werken toch? En hoe was je solli gegaan?
Hallo, ben weer thuis, moest wel ff janken op het werk vanochtend, was toch wel weer erg confronterend. Verder is alles goed gegaan. Ben wel helemaal op merk ik nu. Lekker rustig aan doen. Hoe gaat het met de rest?
Ja, niet hier op het forum, maar ik heb wel gehoord van je berichtje. Je hoeft dus niet helemaal uit te wijden als je dat niet wil. Gaat het een beetje?