Spannend hoor ! Shady, het moet me wel lukken als het de vader van Bob lukt om voor 5 kinderen te zorgen terwijl hij bijna niet kan lopen.. Moet ik als een gezonde vrouw toch ook wel voor één iemand kunnen zorgen.. En ik weet toch wel dat Bob me niet in de steek zal laten als ik zwanger ben, hij vliegt dan echt wel over naar Nederland of zoekt iets voor mij in Spanje... Hij geeft het nu dan nog niet toe, maar komt wel..
*troost Dayenne* Lieverd een beeb heeft gelukkig vaker een schone kont en een fles nodig. Dus als je netjes in de lijn gaat staan. Samen met de anderen, dan mag jij Bibi ook eenschone bips geven een eenflesje doen. Inderdaad. ik denk niet dat Sucre dr veel om bij heeft om vieze poepluiers te verschonen. Dayenne ik wil jou grasag alvast feliciteren met je 15 week zwangerschap. Weet namelijk niet of ik jou morgen ook spreek. Daarom nu ffies. Gefeliciteerd met je 15 weekjes. Nog 25 te gaan
Dank je wel lieve Truus! Wat gaat de tijd snel he! Ik word er soms helemaal sentimenteel van. Ach, ik ben ook zo'n emo doos haha.
Oh oh oh! *dayenne springt voor truus langs en steekt haar vinger omhoog* ik wil ook luier verschonen en flesje geven!
Woow ik weet nu waar hoofdpijn van komt.. Ik heb na mijn douchebeurt gister avond de heletijd mijn haar vast gehad, ik was even vergeten dat ik daar hoofdpijn van kan krijgen. Nu staart er uit is, zakt de hoofdpijn al
tell me about it. Vanmiddag even bij een trouwerij geweest. Bij t eerste liedje moest ik al behoorlijk slikken. Kan op t moment wel overal om janken. Ik trek me alles aan.... *veegt traan van de wang weg*
Aahw Emo miepie's ! Ik jank op het moment ook om veel stomme dingetjes Dus lekker met zijn allejanken
hahaha ik loop ook alleen maar te huilen om de meest simpele dingen. mijn vriend vind het helemaal geweldig hoort erbij he zeggen ze
Nou Dayenne, daar kon ik vanmiddag ook stiekem wel bijna een traantje om laten hoor.. En die reclame van wsp geloof ik ( die diertjes in nood ) zit ik ook steeds mijzelf groot te houden Anja, haay meid hoe is het met de kwalen?
Heej emo anja Hier alles goed. Gelukkig wel. Voel me eigenlijk heel gelukkig op t moment. Met alles wat ik heb en krijgen ga. Geluk is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd.
O o, ik denk dat ik weer naar de wc moet....ben sinds gister flink aan de je-weet-wel. He bah echt vervelend! *dayenne rent met haar hand op haar billen naar de wc*
Geen idee, heb nog geen bruine afscheiding en dat moet nu wel gaan komen.. Ik zie wel of ik ongi word of niet, ik heb geen test nodig.. Durf het niet te kopen en durf me er bij nader inzien ook niet over heen te zetten om het te halen