Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Inderdaad, me moeder en ik gaan waarschijnlijk 25 augustus weg tot 3 sept :D
    Heerlijk genieten van de zon heb er al zin in :p

Maar vind dr hele plannetje stom, ze wilt aan Bob vragen of wij daar mogen pitten en hij bij mijn tante en oom gaat slapen dan.

Dat gaat hij dus echt niet toelaten, word gewoon hotel/appartement boeken :)

2. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Als ik bob was zou ik dat ook niet toelaten. Ik zou echt mn eigen huis niet uitgaan zodat iemand anders daar lekker kan slapen!

Morgen ga ik weer winkelen maar dan in amsterdam. Ik lijk wel een shopaholic haha. Maar ik moet echt iets vinden voor die bruiloft!

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hahaha, van wie is die bruiloft dan ?
    Shopaholic lijk je zeker ja..

Normaal zou Bob dat wel doen hoor, maar gezien onze omstandigheden doet hij dat echt niet !
    Hij is gewoon een bangepoeperd, dat hij me dan terug wilt. :)

4. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Van mn oude buurmeisje. Je mag geen zwart aan en ik geloof dat je op een bruiloft ook geen wit aan mag ofzo volgens mn moeder. En ik HAAt roze haha. Ik wil gewoon in mn joggingpak en mn nikies daar voel ik me het lekkerst in haha.

Nee ik denk ook niet dat ie dat zou doen! Misschien kanje het je moeder uit haar hoofd praten.

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Gaat niet lukken hoor uit dr hoofd praten, ze doet maar vragen ze zal zelf wel een dikke vette NEE horen.. En Bob zal dan wel boos worden op mij :(
    Me tante zat in het begin ook iedereen uit te horen op het werk, dat heeft echt niet mee geholpen dat Bob mij aardiger zou gaan vinden ofzo :) ..
    Heb Bob heel duidelijk uitgelegt dat ik daar niets mee te maken heb/had.. Zwaar vervelend hoor als iedereen zich tussen ons bemoeit, pfff..

Ik bemoei me in iedergeval niet meer tussen mij en Bob, ik houd het op vriendschappelijk contact hebben :) ..

Hahaha kan je dan geen blauw dragen, of is dat dan weer een jongens kleur ?
    Jeetje geen wit en geen zwart mogen dragen, lijkt me lastig :p
    Wanneer is die bruiloft dan?

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Shady kan je dan niet iets van grijs dragen?

Pff we waren net onze katje kwijt. Ze was waarschijnlijk uit het raam gevallen. Wij de hele avond gezocht. Uiteindelijk hoorden we een miauw die we allebei herkenden. Dus ik draai me om, zie ik daar in het pikkedonker een wit vlekje. Haha ik rende zowat op dr af! Ben zo blij dat ze weer thuis is. Raar joh, dat je dr dan zo kan missen. Ik denk dat ik echt niet had kunnen slapen zonder die gekke kat.

Nou, nu ga ik lekker slapen!
    Trusten lieve meiden!

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Woow uit het raam gevallen en het overleeft hebben :|
    Super poesje..
    Dat jullie het raam open laten zeg, dat durfde ik echt niet met onze poesjes als we niet aanwezig waren in de huiskamer.

Gelukkig is ze terecht, ga maar lekker slapen !

8. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik zou echt ontploffen als iedereen zich zo met mn relatie bemoeit! Zo verpesten ze het alleen maar voor jou mocht je nog willen dat het goed komt.

Ja grijs kan ook wel maar ik wil graag een lange halterjurk tot mn enkels in het paars of bruin of groen ofzo. Dat kan ik dan mooi combineren met gouden sieraden(want dat draag ik alleen maar) en mn gouden birkies gouden tas en gouden portomonee haha. Ik ben een echt antilliaan met mn goud

Wat erg dayenne ik zou ook niet kunnen slapen dan hoor! Maar wel fijn dat ie weer terecht is! Hoe kan je kat ontsnappen dan? Ik maak me nu al druk om mn hond voor als we op vakantie gaan. Mn vriendin is al vanaf 28augustus bij ons in huis want de bruiloft is 29augustus en blijft gewoon bij ons thuis totdat we terug komen dus daar ben ik wel heel erg blij mee!

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Aah Shady, is dat de eerste keer dat jullie haar alleen laten met vrienden ?
    Ik zou het daar ook moeilijk mee hebben hoor.

10. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ja dit is de eerste keer vet raar! Ik had nooit bedacht dat ik daar moeite mee zou hebben!

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Aaah meissie toch, je weet in iedergeval dat ze in goede handen is :D

12. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ja dat gelukkig wel. Ik heb echt zin in morgen we gaan dan ook meteen haren halen. Ik moet dan in almere buiten zijn als ik het ga laten zetten. Dus ik hoop dat je dan een nummer hebt want dan kunnen we misschien daarna daten. Ik heb 's avonds wel een housewarming in vlaardingen en weet niet hoe lang dat waven duurt dus ik weet t niet zeker. Ik moet nu weer gaan want we hebben een dvdbox van de soprano's.

Tot morgen
    Kus

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ha nachtbrakers!

Dayenne, gelukkig is poes weer terecht!

Shady, veel plezier vandaag met je wave! Ik zoek ook nieuwe kleren voor de bruiloft van een goede vriendin. Ik wil ook een jurk, maar kan tot nu toe niks vinden. :(

Ikdus, voel je je al wat beter?

Kitty, hebben jullie met opzet 3 maanden gewacht voor jullie er weer voor wilden gaan?

Cinn, heb je een beetje geslapen vannacht?

Truus, hoe gaat het? Bibi een beetje rustig geweest vannacht?

Vergeet ik iemand?

Mezelf: het gaat goed. Ga vandaag eens leuke plantjes kopen en vanavond uit eten met mijn schatje. Bijna 7 jaar samen en we willen een moeilijke periode afsluiten.. Over 6 weken heb ik wel weer een afspraak bij de gyn, weer een echo maken en nagesprek.

Heb nu pijn in mijn buik, richting de liezen, alsof ik een eisprong heb. Heel vaag. Is wel een beetje vroeg he.. :rolleyes:

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Misschien is het nu zo gevoelig dat je het voelt groeien je eitje ?
    Fijn dat het al goed gaat met je, en hopelijk sluiten jullie het vanavond heel mooi af !

Shady, ik heb vanaf dinsdag eindelijk me telefoon !
    Weet dus niet wanneer je gaat waven..

15. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    alles goed met iedereen?

Hier nog geen ongie!

Heb bijgelezen hoor, maar kan nu niet op iedereen reageren moet zo weg :)

Sucre, ja misschien wel een beetje vroeg maar je weet t maar nooit he!

Gelukkig is de poes weer terecht Dayenne!

Shady, ik hoop dat je een mooie jurk vindt!

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Spannend Brenda, nog 2 daagjes :D

Ik vind je foto's op hyves trouwens echt prachtig !

17. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    jaa nog 2 daagjes, al moet ik zeggen dat de verleiding erg groot is!

Dank je wel :)

18. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    IK BEN ZWANGER!

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    GEFELICITEERD :D

Zal de lijst maar eens na voren halen :)
    Wanneer ben je ongeveer uitgerekend?

20. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    16 april ben ik ong uitgerekend!

Ik kan het echt niet geloven.......

Deel Deze Pagina