Brenda Gefeliciteerd geniet er van meid. Ik heb goed geslapen en voel me eigenlijk beter dan ik had gedacht.
Wil je op de lijst of moet er een aanpassing komen stuur IKDUS dan een pb, dan komt het er zo snel mogelijk op ! Zwangeren Anja24 - Ronde .. - RAAK .. * Uitgerekend 10 maart 2009* BrendaGill - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 16 april 2009* Dayenne - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 31 januari 2009* Sylvia79 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 09 december 2008* Truus1980 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 29 september 2008* Wendy1983 - Ronde 6 - RAAK .. * Uitgerekend 24 november 2008* Bijna zwangeren Alexia R - Ronde 2 - NOD ? Desiree1986 - Ronde ? - NOD 20 augustus Ikdus - Ronde Single zijn - NOD 10 augusus Kitty - Ronde 1 na MK - NOD ? Sas30 - Ronde ? - NOD ? Shady09 - Ronde 12 - NOD 2 september Sucre - Ronde 1 na MA - Ronde 5 intotaal - NOD 6 September
Ja was wel leuk hoor. Mag ik eigenlijk wel van het forum gebruik blijven maken nu ik nvoorlopig niet zwanger word. Van jullie wel natuurlijk maar weet eigenlijk niet of dat dan nog wel mag........... Ik vind het hier namelijk veel te leuk en gezellig om weg te gaan. En ben erg blij met jullie steun.
Owja ik dus ik kan wel van de lijst af. Ik ga niet aan de pil maar ben ook niet van plan om zwanger te worden zo in mijn eentje. Heb je toch een man voor nodig of in iedergeval zaadjes
Nou meid geloof het maar gewoon. Misschien een foto van je testje plaatsen dan bevestiggen wij het wel even voor je.
Onder je eigen berichtje staat album, daar kan je het plaatsen. En anders www.imageshack.us .. Cinneltje, ik denk dat het wel oké is als je gewoon blijft hoor.. Er zat ook eens een man op het forum, dus tjaa hij kan moeilijk zwanger worden
Dank je wel ga er zeker van genieten en hoop dat t snel 12 weken is...dan geniet je er dnek ik nog meer van! Foto van de test staat in t album!
Natuurlijk mag je hier blijven komen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! En we kunnen jou toch ooko niet zomaar missen....