Heel duidelijk Brenda ! Super gefeliciteerd ! Tja, maar hij was alleen hij was ooit eens zaaddonor geweest, en kwam zijn ervaring en zijn weet over het zwanger worden maar delen met de vrouwen hier. En ondanks wij single zijn en voorlopig niet bezig zijn met zwanger worden, kunnen wij ook onze adviezen geven toch
Jazeker ikdus OOK wij kunnen advies geven en onze ervaringen delen. Ow ben zo blij met jullie. Er is altijd wel iemand om je ei kwijt te kunnen of gewoon te kletsen kan jullie niet meer missen hoor.
Nou dames ik ben er even weg van moet zo even boodschappen doen met de familie. Zal straks vast wel weer online komen. Toedeloe
HUH? Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Jeetje meid. Wat goed. He weer wat gelukkiger nieuws. Mooi man..... Van harte gefeliciteerd!!!
Zo ff reageren hoor. Eens kijken of ik alles goed onthouden heb. @cinn, Schat. Van mij mag je blijven hoor. Hele dikke knuffel. En als je me nodig hebt, dan weet je me tevinden he meid. Ik vind t verschrikkelijk. Verder zeg ik dr niks over. @shady, Klopt wat je moeder zei over wit. Het is zeg maar traditie (of hoe zeg je dat?) Om niet in het wit op een bruiloft te verschijnen. Dit is omdat de bruid (normaal gezien) in het wit is. Op die manier de aandacht trekt. Als jij dan ook in het wit zou verschijnen, zou je de aandacht vande bruid afhalen. Snap je? @dayenne, schrikken zeg dat Amy gevallen was. Maar goed dat een kat meerdere levens heeft, en altijd op hun pootjes vallen. @sucre, ja beeb heeft lekker geslapen vannacht. Ik ook. Maar nu is ie heel druk, doet zelfs zeer...krijg beurse ribben met z'n gewroet telkens. Nu weet ik het niet meer hoor..... Ik ga nu denk ff op de bank liggen. Heb last van maagzuur...bah. Spreek jullie vanaaf wel weer. Dikke kus.
haha,nee had ik nogniet beseft. Vandaar dat dat gekke pijltje op de weegschaal zover doorschiet. Maar 2 kilo vind iknog niet zoveel. Te bedenken dat ik nog 7 week moet. Ik denk dat dr nog 2kilo (liever minder) bijkomt.
Hahaha ik vind 2 kilo al behoorlijk veel eigenlijk.. Lijkt me toch zwaar en dan dat vruchtwater erbij haha.. Misschien doet de VK bij aankomende afspraak wel een schatting van hoe zwaar je beeb is, ben benieuwd
En anders kan ik natruurlijk altijd even vragen. Ben nu ook wel nieuwsgierig..... Ik ga stopppen nu. Bibi doet mij zeer. Moet denk ik even liggen ofzo. Weet t anders ook niet. Tot vanavond.
Brenda, mooie mama. Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd en geniet ervan! Ben heel blij voor jullie! Truus, die schattign maken heeft niet veel zin, klopt vaak niks van. En het maakt een bevalling toch niet moeilijker of makkelijker. Sorry, ben nogal praktisch. Cinneltje, ben blij dat je blijft. Wij vinden het ook erg geselli met jou!
Sucre, dat is waar dat ze er toch vaak erg naast zitten en het niet makkelijker of moeilijker maken.. Maar het is wel grappig om te weten hoeveel ze er naast zullen zitten. En wat ook leuk is is dat als ze denken dat de baby echt zwaar word ze nog een groei echo maken, dat is wel mooi meegenomen toch
Ja dat is waar. Alhowel nog steeds niet bekend is of te veel echo's schadelijk kunnen zijn. Dus als het niet nodig is... Hoe voel jij je Ikdus? Nog geen ongi? Nog geen krampjes? Nog niet misselijk? Brenda, hoe voel jij je eigenlijk?