dank je wel iedereen voor de felicitaties! Ikdus ik ben ff naar me schoonouders geweest en naar me paps en zwanger zijn gekocht bij de Etos Hebben jullie verder nog weekend plannen?
Sucre ik voel me echt heel raar, kan het nog niet echt geloven...ga morgen nog een x testen denk ik hahaha
Nou, de test was echt overduidelijk hoor! Maar nog een test is altijd leuk voor het nageslacht. Hoe reageerde ja vriend/man?
Tja, maar wat is nou niet schadelijk voor je kind als je buiten loopt adem je ook slechte stoffen in die bij je kind kunnen komen Dus kan je je zelf beter opsluiten in één of andere kamer waar geen stoffen en bactieren zouden kunnen komen Heb al heel lang krampjes, me ene tiet/tepel doet echt enorm zeer en de andere stukke minder. Nog geen bruinverlies wat nu echt wel moet komen nu. Brenda, doe anders zo een digitale van CB, zal je vast beter doen beseffen
hahah dat was best grappig...ik ging testen zonder t te zeggen voor ik zou gaan douchen en toen keek ik zelf zag ik 2 strepen..ik nog ff kijken in de beschrijving of dat wel echt positief betekende hahah...ik kwam uit de douche en zei Rob ik ben zwanger hij zoo ja echt tut? Ik ja kijk maar en toen moest ik huilen Zo schattig hij later ook
Ikdus ja die heb ik hier ook nog liggen, die ga ik doen zodra ik moet plassen Ben nu best wel moe, ga straks ff lekker op de bank liggen. Waar kan ik leuke zwanger banners vinden?
Ik ga lekker rustig aan doen Vanaaf ff langs me schoonzus en morgen haar naar Schiphol brengen in de avond. Ik ga lekker The OC kijken voor de 2e x hihi
hihi die weten het al...ik kon mijn mond niet houden...Mijn papa is heel blij en wil graag mee voor de 1e echo en schoonmoeder is helemaal in de wolken haha zo lief! Maar de rest vertel ik het pas als ik weet dat alles in orde is!
Brenda van harte gefeliciteerd meid! Goh echt geweldig voor je! Ben heel blij voor jullie! @Cinneltje, jeetje meid ik weet niet wat er is gebeurd maar het klinkt heel ernstig . Veel sterkte, enne tuurlijk mag je blijven! Je MOET zelfs blijven van me . Ik vind jou veel te gezellig . @Truus, goh zo klein en nu al zo'n druktemaker. Dat wordt wat . Ik hoop voor je dat beeb zo weer rustiger wordt. Over Amy...we hadden het raam op een kiertje staan, en daar is ze waarschijnlijk doorheen gevallen (snap nog steeds niet hoe ze dat voor elkaar gekregen heeft). We hebben haar goed onderzocht en ze heeft voor zover we zien niks. En ze doet ook gewoon helemaal normaal. Ik ben btw nog steeds aan de race . Arme ik. Nou, maybe tot vanavond! Dikke knuffel van mij
Nou, wij gaan zo uit eten. Ik heb zin in vis en veel wijn hahaha . Afgesproken dat Mark de BOB is vanavond, dus dat heb ik dan weer goed voor elkaar! Morgen viert mijn broer zijn verjaardag, gesellie. Misschien later nog naar vrienden, spelletjes doen.
Heb nog niet veel bijzonders gegeten, maar ga zo lekker 2 hotdogs eten en dan nog bolletje met rosbief