Dat kan niet een reden zijn om bij hem weg te gaan vind ik. Als er meer dingen spelen kan je hem wel voor het blok zetten vind ik. Maar ik vind zijn gedrag heel erg kinderachtig. Hoe wil hij een kind opvoeden? Wat zegt hij daarover? Schoonmaken zou ik niet doen. Veel te zwaar, echt waar lieverd. Misschien achter de kassa, of als telefoniste, betaalt ook nog goed! Heb eens bij de Nuon gewerkt in het callcentre. Meis, je krijg een dikke vette knuffel van me.
ik vind juist wel een reden om weg te gaan hij kan de verantwoordelijkheid niet aan om een kind te onderhouden en wilt ook niet alles eraan doen om dat kind alles te geven wat het nosig heeft. Niet dat een vrouw niet moet werken hoor beide moeten werken vind ik. Maar wat voor voorbeeld geeft hij. JIj en zwanger en dood moeten ploegen en dan daarna zeker ook nog een huishouden runnen nee sorry en dalijk als de baby er is moet jij die ook nog verzorgen omdat meneertje te lui is om iets te doen. Meid kom voor jezelf op als hij echt van je houd en van jullie baby dan zal hij echt wel werken en anders is hij het niet waard om bij te blijven.
Hoe bot het ook is ik ben het eens met Melanina.. Cinneltje, ik hoop echt dat de maatschappelijke werkster je kan helpen en voor veel dingen oplossing weet !
Hee Dees hoe gaat het met jou? Een baan als zwangere, zou zittend werk doen.. administratief of telefoniste betaalt vaak nog wel redelijk. Schoonmaken zou ik ook echt niet gaan doen meid. Is zwaar als je zwanger bent. Maar ben het eens met de andere meiden.. kennelijk heeft hij even een reality check op harde basis nodig. Hij moet aan jou en jullie kindje denken! En niet alleen aan zichzelf. Maar hij had toch eerst een baan? En Sucre pff wat een opluchtig dat het geen mola was.. ik hoop dat je snel weer zwanger wordt meid! Hier ondertussen druk bezig, dus reageer niet zo snel.
Ik snap wat jullie bedoelen maar hiervoor bij hem weggaan vind ik echt te ver gaan hoor. Inderdaad, als er nog meer dingen zouden spelen dan zou ik dat wel doen. En opkomen voor mezelf doe ik echt wel, maar weggaan is niet het enige wat je kan doen om voor jezelf op te komen. Er spelen natuurlijk nog meerdere dingen mee, en dat is dat hij in september met een nieuwe opleiding gaat beginnen. Dus nu een baan zoeken heeft geen zin. Maar ik heb het vooral over afgelopen periode dat hij niks deed. Maar goed, ik kijk zelf wel wat ik doe. Dank je voor je suggesties Sucre, ik zal es kijken als telefoniste. Fijn die knuffel . Je krijgt een hele dikke knuffel terug!
hey dayenne, even een vraagje aan jou. waar heb je die angelsound vandaan? en met hoeveel weken kan je het horen? en jij hebt toch ook een navelpiercing? haal jij hem eruit? ook goeiemiddag dames. xx
Tuurlijk moet je niet echt weg gaan bij hem, maar ik denk dat de enigste manier is als je hem negatief gaat stimuleren dat hij wel gaat denken.. En jij gaat toch ook studeren ?! Dus jij moet en naar school en werken en een beeb verzorgen?
@Anja, ik heb de angelsound bij de kijkshop vandaan. Ze zeggen dat je het vanaf 12 weken kan gebruiken, maar sommigen proberen het al eerder. Ja ik heb ook een navelpiercing. Jij ook dus? Gaaf zeg! Nee ik haal hem niet eruit, ik ga zo'n flexibele kopen speciaal voor de zwangerschap. @Dees, ik ga mijn niveau 3 halen. Die heb ik binnen een paar maanden gehaald, en ik hoef daarvoor niet naar school, alleen maar zwemles geven en een paar opdrachten maken. Alex moet fulltime naar school, en onregelmatig stage lopen (dus in de avonden en weekenden). Huishouden doet hij regelmatig dus dat hoef ik niet te doen. En hij wilde graag beeb verzorgen maar omdat hij fulltime kan studeren en ik niet hebben we besloten dat hij gaat studeren en ik thuis blijf bij beeb (vind ik echt fijn!). Nu is alleen de vraag wie er gaat bijwerken, zodat we op basis van loonstroken een huisje kunnen krijgen. En ik ben gewoon nog boos dat hij afgelopen maanden niks heeft gedaan. Dan hadden we misschien nu al een huis gehad.
www.kijkshop.nl Dayenne, oké dat is toch wel een beetje anders dan. Dan inderdaad proberen baantje te zoeken. Kan je niet in het zwembad iets doen ofzo?
He meisies. @cinn. Heb respect meid voor je. Knap van je dat je het verteld hebt. Is toch wel heel moeilijk om dit te vertellen. Heel veel sterkte meid. Echt een hele dikke knuffel voor jou hoor. @dayenne. nou ja alles is wel al gezegd denk ik. Ik vind ook dat het tijd word dat alex eens zijn verantwoording neemt. En eens even naar de toekomst kijkt. Een beeb kost weldegelijk geld hoor. En de kinderbijslag is ook geen vetpot hoor. Daar kunnen jullie niet van leven. Hij kan moeilijk van jou verwchten dat jij nar school gaat, huishouden doet, beeb verzorgen, boodschappen doen, werken....etc etc etc. Dat kan niet. En dat zal je straks ook wel vernemen. Je bent nu telkens al zo moe. Echt Alex moet van zijn luie donder afkomen en centjes verdienen. Dan gaat ie maar werken en naar school. Hij is niet zwanger. Knuf voor jou. OHHHH cool dat je beeb hebt gevoeld. Geniet dr van hoor! @desiree. Meidie wat mooi dat je dr weer bent. Zijn jullie nog niet snel klaar thuis? Kan vast niet meer zolang duren....Dikke knuf voor jou. @sucre. ja heerlijk geslapen. Beeb is nu weer druk. Was de hele morgen rustig,dus vind t nu wel fijn dat ik m voel. @shady, en al een mooi jurkje gevonden? *voor allemaal een grouphug*
Ja ik heb geprobeerd iets in het zwembad te zoeken, maar helaas kan dat hier in de buurt niet. Want dan zoeken ze ook gelijk mensen die ook daar schoonmaken, in het restaurant werken, toezicht houden enzovoorts. En dat is echt te zwaar voor mij want dat heb ik al gedaan. Maar bedankt voor het meedenken! Ik kijk het nog even aan, en dan zoek ik na de vakantie wel verder.
Dayenne dat maakt dingen wel anders misschien kunnen jullie beide een bijbaantje vinden Hij voor bij de zaterdag ofzo en jij voor door de weeks.
Ja mijn kaart is weer heel anders. Eigenlijk bijna iedere maand is ie wel compleet anders. Temp stijgt niet zover door nu, doordeweeks sta ik om 6 uur maar in het weekend temp ik laat, en het verschilt maar amper (0,1 graad misschien maar). Enne wel zonde dat Alex niet heeft gewerkt afgelopen tijd.. snap wel dat ze jullie afwijzen nu.. maar hij moet zijn verantwoordig echt wel gaan nemen ja. Ik hoop dat je hem dat snel kan wijsmaken. Truus! Hug! Wij zijn nog wel even bezig hier, zeker tot september denk ik.. ik had ook zoveel spullen en koffers vol kleding..
Hey dayenne wat een k*tzooi! Ik zou ook woest zijn! En idd ik ben het ook eens met melanina. Ik zou m ook voor het blok zetten want dit kan zo niet. Hij moet zich doodschamen dat ie jou wilt gaan laten werken en hij lekker op zn ass blijft zitten.
Als ik zo je kaartje zie nu, zou ik haast denken dat je al zwanger bent Dees Dayenne, dat is wel jammer dat word dan inderdaad zwaar. http://www.vacaturekrant.nl misschien vind je daar iets.