Meiden check my album Ik ben klaahaar. Jeej Whoehoewwwww. Vanavond ben ik dr niet. Opa's en oma's komen kijken. Veel plezier vanavond.
@Truus WOW gaaf kamertje! Echt mooi! @Mama, gefeliciteerd! Wat goed zeg Geniet ervan! @Senna, jee balen meid. Succes met die 2 weken wachten. Echt rot voor je. @Sucre, veel plezier alvast in Bali! Ik hoop dat alles goed verloopt!
Meiden ik voel me de laatste dagen zo raar.... Ik heb giga buikpijn de hele tijd, en heb voor de rest helemaal geen zw.klachten. Ik ben zó bang dat het fout zit . Bij de vorige vmk ging het rond deze dagen fout. Ik moet daar de hele tijd aan denken . Ik voel me zo'n zeurpiet, maar ik moest het echt even kwijt. Ik zit er echt mee. Wat denken jullie, zou ik de vlos kunnen bellen voor een hartcontrole van de baby? Want bij de intake de 24e wordt dat niet gecheckt. Pas bij de 10 weken echo krijg ik voor de 1e keer te zien of de beeb leeft of niet. Kunnen ze wel eerder het hartje zien/horen?
Volgens mij kan je wel vragen aan de verloskundige Omdat je het gewoon niet lekker zit en de vorige keer fout is gegaan Dan ben je zelf ook wat geruster
Hey dayenne ik zou ook ff voor de zekerheid bellen ook voor je eigen gemoedsrust. Zodat je met volle teugen kan gaan genieten
heejj lieverd! maak je niet te druk schat! zegt je gevoel ook dat het niet goed zit? je bent nu 5 weken dus je zou sowieso nog ruim een weekje moeten wachten en als je dan geluk hebt kunnen ze het zien met een inwendige echo maar soms kunnen ze het dan ook nog niet zien. ik hoop voor je dat je eerder langs kan komen! als je dit nog een paar daagjes blijft houden zou ik nog even een testje doen en kijken of de streep niet lichter is geworden! weet je trouwens zeker dat het je baarmoeder is die je voelt en niet je darmen? want je moet echt heel goed het verschil weten om het verschil te kunnen merken want die krampen voelen echt zo goed als hetzelfde en bijna op dezelfde plek! ik duim echt super voor je lieve schat! dit wondertje is jullie zo gegunt! ik denk aan je! hele dikke knuffel & kus xx
Jeetje Dayenne, He meidie toch. Vind t zo vervelend voor je dat je je zo onzeker voelt. Heelbegrijpelijk natuurlijk. Je schrijft zelf al dat t de vorige keer ook zo rond deze tijd misging. Je kunt ten alle tijde je verloskunde bellen hoor. Maar ben ban g dat ze niks voor je doen kan. Zolang je niet echt heel erg krampen hebt, of hevig bloed weet zij ook niet wat t is. Misschien is t net al marije al zei gewoon je darmen. De verloskunde kan nu ook nog niet het hartje horen. Zelfs met een inwendige echo is dat nu nog niet te zien. Moeilijk hoor. Maar je zult toch echt moeten afwachten. Meid ik denk aan je. Echt waar, en in gedachte krijg je een hele dikke knuffel van me.
Wauuw Mama, gefeliciteerd zeg. Dit is echt een goede week voor jou! Sylvia, ik vetrok vanmiddag rond kwart voor 5.. Ben nu veilig bij moeders thuis. Ik mag voor volgende week al een vlugt terug boeken. We hebben al een app. Maar mijn vriend gaat nog even bij 2 app. kijken of dat wat beter is. Zo niet nemen we een hele kleine maar dat maakt niets uit Senna, misschien was die rare bloeding wel je ongi ? Dus probeer nog wel even 2 weken vol te houden, wie weet test je dan positief als je maar rustig door blijft klussen om de 2 dagen of vaker Shady, ik verwijder je krabbel even, ik wil eigenlijk niet dat iemand echt weet dat ik in NL ben En gefeliciteerd dat je vriend zijn rijbewijs heeft. Hopelijk word het voor jou ook zo een mooie week net als bij Senna. Sucre, wat leuk even van je te lezen. Veel plezier in Bali en lekker genieten! Truus, wat een super kamer echt ontzettend mooi! Dayenne, is toch logisch dat je je zoveel zorgen maakt. Je hebt al twee keer een vmk gehad. Dan zou ik me ook nog meer zorgen maken dan wanneer ik nog nooit zwanger ben geweest. Je kan het altijd even aan de vk vragen. Zo me vlucht was enorm saai, ben beetje duizelig geweest in het vliegtuig en als je dan niet kan slapen is het k*t. Ik viel toen bijna in slaap op die "plank" waar je eten en drinken kwijt kan. Ik steunde mijn armen en hoofd er op. En toen hoorde ik ping gordels om. Ik was toen zooo blij. Dacht yess eindelijk gaan we landen, wat was dat een heerlijk gevoel zeg haha. Mijn opa moest huilen toen ik weg ging haha.. Vriendlief en ik hebben beide niet gehuild omdat we beide weten dat het goed zitten tussen ons. En het maar voor maximaal twee weken is dat ik weg ben. Ik voel me nu dus ook niet klote of zielig ofzo. Ik zal het vanacht het moeilijkste hebben, kan mijn lieve schat niet vast houden maarja. Ik heb nog een vraagje, ik moet nog 4 pilletjes innemen, maar wat als ik eventueel nu zwanger ben, moet ik ze dan nog wel of niet in nemen?
Hey wijffie wat goed dat je weer veilig op de grond bent! Sorry wist niet dat niemand het mocht weten. Ik denk dat het beter is als je je pil niet slikt nu kan je toch geen sex hebben dus dat maakt dan niet uit en dan kan je weer gewoon beginnen op de eerste dag van je eventuele ongi. Ik heb hele vreemde dingen gehoord over mensen die niet wiaten dat ze zwanger waren en toen kinderen kregen die door de hormonen bij de geboorte borstgroei hadden en zelfs ongi waren de eerste weken!
Maakt verder niets uit hoor dat je het niet wist. Maar als ik niet zwanger ben word ik wel weer snel ongesteld. Dat vind ik wel kut haha. Ik vind het best heerlijk die lange cyclussen van mij
Maar als je dan nu snel weer ongi word dan ben je weer ongi vrij als je weer terug vliegt en dna kan je weer vol aan de klus en dan weer voor t echie als jullie een app hebben toch?
Ik wil nog niet voor het echie gaan, wil eerst zelf werk hebben en dat hij 3 maanden gestopt is met roken.
Ja dat kan ik me ook wel voorstellen dan heb je meer zekerheid vooral financieel. Hoe lang is hij nu gestopt dan? Ik ga weer mn mandje in wamt morgen is het weer vroeg dag! Tot morgen! Ik laat je wel via een pb weten hoe t morgen gegaan is. Dikke kus
Hoi hoi allemaal. OOHH truus wat een mooi kamertje zeg........echt super Ikdus welkom back......oke voor eventjes dan fijn dat jullie waarschijnlijk al een wonig hebben. Dayenne gewoon de vk bellen hoor en zeggen dat het al 2x eerder mis is gegaan en uitleggen hoe je je voelt. Ik zie iedereen met van die temp.kaartjes van ff....Heb nu een nederlandse site gevonden ook een soort van kalender kan je ook alles op invullen enzo ook met tempen dus heb ingevuld wat ik kon invullen en dan ga ik zien hoe het werk.
Spannend cinneltje Shady, ben benieuwd hoe het gaat. Hij is weer begonnen met roken helaas. Hij was ruim een half jaar gestopt en toen hij hier begon te werken is hij weer begonnen. Omdat hij eerst nog niet zo goed tegen de drukte kon. Dus ik heb gezegt we gaan er weer voor als jij 3 maanden lang gestopt ben met roken. Wat aan de ene kant ook beter uitkomt voor ons, want mocht het daarna meteen raak zijn ben ik zwanger als we verhuizen. En zit ik niet met een beeb in de verhuizing.