We gaan naar Torremolinos, ik ga me spulletjes ophalen sowieso.. Me moeder heeft me ex gebeld en ze heeft serieus gevraagt of we een paar dagen gebruik mogen maken van zijn appartement .. Me ex zei ik zal er over denken Dees hoort het wel van mij.. Ik snap niet waarom ik het hoor van hem, want ik stel die vraag niet eens en ik heb geen behoefte om hem te zien of te spreken. En anders kijk ik of we nog ergens een kamer kunnen boeken voor 4/5 dagen, en we gaan ook nog een paar daagjes bij me tante slapen Kan ik tenminste afscheid nemen van me lieve neefjes.
Ze is terug! Ze zat in de schuur ineens.. ik had de hele schuur al doorgezocht en geroepen maar de schuur is heel groot, en staat vol zooi dus misschien is ze in een hoekje ergens achter gekropen.. we zagen haar ineens met de pootjes tegen de deur. Dus gelukkig is ze er weer, pff ben zo opgelucht! (allemaal dankzij jullie geduim hihi) Trouwens dees jouw temp is ook hoog voor 14 dpo..
Oooh gelukkig dat ze terug is Dees, pfieuw, zijn die duimen van ons toch nog ergens goed voor .. Tja, kan toch ook komen omdat het wat warmer is de nachten dan voorheen dat ik tempte?
Dat hoeft niet he.. het kan, maar vaak scheelt het maar weinig. Uit ervaring dan, wellicht reageert jouw lichaam er meer op. Soms is het ook niet verklaarbaar.
Hey dees, Bij ons is de kat ook eens weg gelopen maar die is uiteindelijk ook uit zichelf teruggekomen. en dat was de volgende ochtend.
Dees wat fijn dat poes weer terug is! Onze kat was vandaag ook alweer een paar keer weggelopen. We snapper er niks van, we hebben echt alles dicht . Ik hoorde haar vanmiddag onder het raam miauwen, zat ze daar in de bosjes. 2 mannetjes katten om haar heen dralend. Ik hoop niet dat ze gedekt is . Kan dat al bij zo jong? Ze is nu een half jaar oud... Andere Dees, fijn dat jij en je mam lekker op vakantie gaan! Ben jaloers op je! Even een vraagje.....ik heb net met mijn moeder gebeld en zij had een idee. Zij denkt dat mijn oma voor ons een flatje kan kopen en dat wij dan haar elke maand betalen. Dus dat het flatje gewoon op haar naam staat. Aan het geld ligt het niet, want ze is stinkend rijk. Maar kan een oude vrouw nog een huis kopen? En mogen wij daar dan in wonen? Wij zullen dan alle kosten betalen, het gaat er alleen maar om dat het huisje op haar naam staat omdat wij geen huisje mogen kopen.
Jaa het is zo gaaf! Zo bijzonder ook... Ik heb het vandaag nog niet gevoeld (tenminste, niet zo duidelijk) dus ik hoop dat ik het snel duidelijker voel!
Weet niet dat moeten jullie dan even vragen.. Volgens mij mag het niet altijd meer na de 65ste ofzo vanwege overlijden.
weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat ze een hypotheek moet afsluiten. Maar, of ze die zal krijgen? Ze zou t ook zelf volledig de aankoopsom kunnen betalen. Maar dan moet je wel weer meer belasting betalen. En wie betaald dan het onderhoud van de woning. Denk aan mankementen aan de woning.
Ik zal het eens aan mijn man vragen dayenne, die heeft verstand van zulke dingen. Dees, gelukkig is poes weer terecht! Andere Dees, lekker vakantie. Alleen jammer dat het daar is..
Tja ik moet toch me spullen halen hè.. En me moeder wilt heel graag dr zus zien, want met me stiefvader heeft ze echt geen leuke vakantie gehad. Ze hadden elke dag ruzie's, iedereen in dat huis werd gek van me moeder en stiefvader.. En nu kan het dus normaal gaan .. En ik heb niet eens me neefjes gedag gezegt..
Ja daar hebben we ook al over nagedacht. En we hebben rond gebeld in de familie, en (heel toevallig haha) de familie van Alex zit in de bouwspullen dus die kunnen goedkoop spullen leveren en in mijn familie zitten professionele schilders en klussers. Dus we komen daar in ieder geval al heel ver mee!
ja, maar ik bedoelde; wie betaald dat. Kijk huur je en woning dan zijn de mankementen voor de verhuurder. Als je een woning koopt, dan moet je t zelf betalen. Aankoopsom is t bedrag dat de woning/flat kost.