Hmm ooh zo. Tja, wie gaat het betalen...we komen zelf al een heel eind in ieder geval. En ja, grote bedragen zouden we in ieder geval niet snel kunnen betalen dus daar moeten we dan goed over nadenken....we hebben wel veel mensen die ons financieel willen helpen dus dat scheelt wel. En over de aankoopsom...we weten dus niet of mijn oma dat in 1x kan betalen of in hypotheek vorm...Ik heb geen idee wat haar vermogen is.
Maar ik denk dus niet dat oma een hypotheek kan krijgen Daar is ze waarschijnlijk te oud voor. Maar dit zijn wel allemaal dingen waar je over na moet denken.
Dayenne en wat als je oma overlijd dan moet je dat huis alsnog kopen volgens mij en dan zit je alsnog met de gebakken peren. Pfft ben blij dat ik me eigen pctje weer heb ben nie zo handig met laptops maar het was beter dan niks. We zijn vandaag bij de ouders ringo geweest even met hun gepraat. voor die mensen is het ook moeilijk. Maar ook die zeggen dat ik me niet schuldig hoef te voelen en ben nog altijd welkom bij hun. Bij hun hoeft ie ook niet meer te komen
Hmm balen oke.. Nou we denken er nog goed over na! In ieder geval bedankt voor het meedenken! Blegh, volgens mij is Amy krols.. Ze loopt maar rond de miauwen en rare geluiden te maken. Heel vervelend....
hahaha arme Dayenne Die bevalt vast eerder dan jij hahaha.. Cinneltje, wat super lief van die ouders van Ringo dat ze dat tegen jou hebben gezegt !
owja dat wou ik zeggen @dayenne volgens mij kan het wel hoor dat ze al krols is dus kan ze ook zwanger raken dus hou ze maar even in de gaten
ik hebeigenlijk geen idee Dayenne wat je beter kunt doen. Misschien eens bij een hypotheek verstrekker informatie (een bank ofzo) aanvragen. Misschien samen met oma. he cinn. Leuk dat je dr weer bent.
Ja die mensen zij helemaal klaar met hem en doen ook niks meer om hem te helpen. Hij heeft zijn kansen gehad. En weet je wat ook erg is dat die ouders niks te weten krijgen via de politie.
Niet? das vreemd. Was Ringo de laatste tijd weer meer aan de drank? ik dacht juist dat t tegenwoordig goed met m ging.
IK WEET HET NIET MEER! Sorry, moeilijk hoor, vrijgezellendag regelen. Truus, bedankt he Dayenne, moeilijke dingen zijn dit he. Jullie moeten gewoon een huurhuis krijgen, dat is het makkelijkste, alleen wel erg moeilijk om er 1 te krijgen...
@Cinn, he bah nee he! Hahaha hebben wij weer...En ze heeft vandaag bij 2 katers gezeten . Potvr...zitten we zo met een beeb en kittens hahaha. Lief dat de ouders van hem dat hebben gezegd! Dus die heb je in ieder geval achter je @Truus, dank je voor je info. We zullen es even naar een onafhankelijk hypotheekadviseur gaan. @Dees hahah ja dat denk ik dan ook wel.
Nee zijn ouders zijn niet ingelicht dat heeft ie waarschijnlijk niet gewillen. Omdat ie meerderjarig is word dat dus niet automatisch gedaan. Hij dronk van donderdag t/m zondag. en dan op donderdag nog niet zo heel veel. Op vrijdag en zaterdag wel en op zondag weer iets minder.
De politie verteld mij ook verders niks hoor. Ze zouden mij op de hoogte stellen of zijn voorarrest wer verlengt maar daar heb ik uiteindelijk zelf voor gebeld
en voordat ze mij iets vertelde moest ik wel erbij zeggen dat ik zijn ex ben en dat ik bang ben voor wraak. omdat ie mij de schuld overal van geeft