Haha ja inderdaad. @Sucre, we hebben pas vandaag voor het eerst gemerkt dat ze krols is, dus we hadden verwacht dat het wat langer zou duren voor het nodig was. Dus nu gaan we morgen gelijk naar de dierenarts!
Meestal mogen ze pas gesteriliseerd worden als ze voor het eerst krols worden. Maar ja dat kan dus al te laat zijn
Hey meiden daar ben ik weer. @dayenne Volgens mij kan je oma wel een huis kopen maar dan krijgt ze een hele hoge levensverzekering en wie moet dat dan betalen. En ze kan het huis volgens mij kopen en dan aan jullie "geven" en dat jullie haar gewoon elke maand de kosten betalen. @Ikdus ben je nog niet ongi? @cinneltje wel lief dat je nog gewoon goed contact hebt met zijn ouders en dat ze jou niet de schuld geven ofzo (sommige ouders denken zo krom ook al is hun kind meerderjarig) Ik ben net bij mn tante geweest en met mn neefje van 5maanden gespeeld en hem een koekje en flesje gegeven dus nu zit ik helemaal onder de koek drap haha. Vanmiddag was ik bij mn vriendin en zij heeft 2 kinderen 1 van 6 en een van bijna 1 de jongste ging bovenop de oudste zitten en ze waren aan het spelen en ze geeft zo die oudste een keiharde klap want hij moest die jongste dat niet laten doen. Ik werd daar heel erg boos om want ik vind dat niet normaal ook al weet ik dat ik me daar eigenlijk niet mee mag bemoeien. Wat vinden jullie daarvan?
Nee nog geen ongi ook nog geen bruin, afwachten dus.. Shady, ik zou daar ook heel boos om worden hoor. Maar ik zou me er niet mee bemoeien, als iets niet bevalt qua opvoeding bij andere, dan luchte ik altijd mijn hart bij Bob..
@ Dayenne een poes wordt ongeveer vanaf de leeftijd van 6 maanden krols en vruchtbaar dus kunnen ze gedekt worden. Steriliseren kost wel wat geld als je dat bijv. nu niet hebt kan je tijdelijk de poezepil geven. Niet alle poezen zijn altijd erg krols die van ons is niet heel erg.. nog niet gesteriliseerd, zit er wel aan te komen. Castratie is niet persé het ontdoen van de ballen toch bij een vrouw is dat toch de hele baarmoeder ook verwijderen.. eng idee wel
dacht dat het bij vrouwen ook steriliseren heette hoor Dees, maarja ik denk daar niet eens aan Paco moet denk ik ook gecastreerd worden over 2/3 maanden volgens mij. Wat mis ik die beestjes toch
Hypotheken, daar zat me man in.. een oude vrouw moet dat wel kunnen.. ligt aan de verstrekker. Je mag dan alleen een korte hypotheek meestal voor een paar jaar en de lasten zijn hoger, hogere rente en andere vormen krijg je dan. Een groter probleem is het feit dat het eigenlijk verhuurd wordt.. dan moet je een huurcontract maken dat als oma dood gaat jullie er niet uitgegooid mogen worden
Ik kon het echt niet laten om er wat over te zeggen ik vind het zo zielig die oudste zat te huilen en zij was gewoon aan het lachen. Ik heb haar gezegd dat ze dat echt niet nog een keer moet doen waar ik bij ben want dan kan ze een paar klappen van mij krijgen. Ik vind dat zo misselijk!. Ze heeft dan wel problemen met haar ex (hun vader) maar daar kunnen die kinderen niks aan doen en dan moet ze dat ook niet op hun afreageren. Ik ben benieuwd ikdus of je ongi gaat worden! Spannend! Wanneer is je NOD?
Wij zijn gelukkig verzekerd voor steriliseren dus we gaan maandag gelijk een afspraak maken. Of moeten we eerst afwachten of ze zwanger is? Of zou ze dan niet meer krols moeten zijn? @Shady ik zou ook boos worden! Ook al is het niet jou zaak, dan nog mag je haar jou mening geven.
Hmm pff wat een gedoe he... We moeten maar es goed om de tafel zitten... Fijn dat jullie allemaal zo meedenken! Ik weet daar namelijk helemaal niks van....
Ze lachte nog steeds en zei moet je doen. Echt heel vreemd! Maar voor haar is het normaal om haar kinderen te slaan maar voor mij echt niet! Ik heb trouwens echt geen verstand van poezen dus ik kan je daar echt niet mee helpen sorry. Moeten katten ook over een staafje heen plasen om te kijken of ze zwanger zijn? Hahha
Dayenne, das fijn dat je ervoor verzekerd bent, en cinneltje verschilt per asiel. Bij ons zat het er niet in, ik wou het ook niet, wil het liefst een nestje. Zou het ff voorleggen dan tijdens de afspraak, wellicht kunnen ze het nakijken voordat ze gaan steriliseren. Shady ik ben het helemaal met jou eens over die situatie! Ben ondertussen aan het strijken.. net nog een kledingrek in elkaar gezet.. pff pff het is allemaal vermoeiend
Wat raar zeg dat ze dat normaal vind dat zij dr kids slaat Een tik op de hand oké maar echt slaan, hell no zou ik nooit doen ! Snap niet dat mensen dat kunnen hoor.. Ik ga ook zo weg meiden, tv kijken en mij samen met sucre zielig voelen.