Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Jeetje Dees jij bent echt druk!

Shady wat een rare meid zeg. Ik vind dat je groot gelijk hebt hoor!

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik voel mij zielig omdat ik Bob heel erg mis :( en mijn poesjes.. Ik hoorde vanmiddag van zijn huisgenote dat zij de poezen steeds eten en drinken geeft, maar zij gaat vrijdag ook weg dus wie doet het dan voor de beestjes zorgen :cry: .

En ik heb het er echt heel moeilijk mee dat er nu echt een ticket geboekt is dat ik echt me spullen ga ophalen, ik blijf het liefst gewoon in Spanje bij Bob..

3. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Wat denken we er van

GROEPSKNUFFEL!

4. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Verhuizen is echt een ramp he dees! Ik ga ook alleen nog maar verhuizen als ik heel rijk ben dan kan ik iemand alles voor me laten doen haha.

Gelukkig denken julli er hetzelfde over als ik. Ik dacht als dat ik gek was haha

5. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    *GROUPHUG*

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
  7. Verhuizen is idd een ramp.. ik ben alles kwijt en het staat overal en nergens :( .
    Dees, ik snap het.. en je mag je zielig voelen! Verwen jezelf maar lekker nu dat heb je nodig. Ik hoop wel dat hij goed voor de katjes zorgt, anders is het wel zielig ja, arme beestjes.

8. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Nee joh shady je slaat je kinderen toch niet. Ik niet hoor misschien een tik op de vingers maar echt slaan echt niet

9. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Verhuizen hou op schij uit word echt een zooitje dan

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Arme verhuis meiden :p

Ik wacht tot de eerste reclame komt en dan afgelopen is, dan ga ik lekker liggen tv kijken en huilen..

Stomme stomme Bob, waarom kan je zoveel van iemand houden :(

11. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Vind ik ook cinneltje en nog recht in zn gezicht ook en er dan ook nog om lachen echt walgelijk.

Ik ben helemaal kapot ik weet echt niet hoe dat komt ik heb niks boeiends gedaan alleen winkelen. Mn ongi is gelukkig weg al 2 dagen dus we gaan er weer voor!

12. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Kut he liefdesverdriet dat doet zoveel pijn! En juist daarom moet je echt niet bij hem gaan slapen! Als je moeder sat perse wilt moet ze dat lekker doen maar dan moet jij maar bij je oom en tante gaan slapen want ik denk dat je er nog helemaal niet aan toe bent om bij hem te gaan slapen

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Over verhuizen; ik zou er nu alles voor hebben om te kunnen verhuizen! Ik heb er echt de zooi en gedoe voor over. Zou graag met je willen ruilen Dees!

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nee hij slaapt dan bij mijn oom en tante, ik zie hem dus helemaal niet.. En ik ga echt niet mijn vakantie verspillen bij me tante en oom, dan heb ik nog steeds geen vakantie. Zit ik op een berg te nietsen..Geen behoefte aan hoor :) ..
    Ik hoor het van de week wel..
    Ik ga hem alleen dinsdag wel vragen of hij nog van plan is om naar Nederland te komen, en wanneer hij wel zin heeft om er over te praten. Want ik snap niet waarom hij opeens naar NL wilt komen of waarom hij zoiets tegen mij zegt... Hij laat mijn kop op hol slaan ..

15. Liefdesverdriet is zo vreselijk gelukkig voor mij lang terug.. maar weet nog wel hoe het voelt. Ik was echt dood toen van binnen.

Ik hoop dat jij het een beetje volhoudt Dees..
    Poes hier is weer als vanouds vervelend :p haha

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dit is de eerste keer dat ik liefdes vedriet heb en hoop het nooit meer mee te maken.

17. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik blijf erbij dat het mij het beste lijkt als jullie in een appartement gaan slapen. Dan is er niks wat je aan hem doet denken om je heen. Misschien wilt ie het uitpraten met je omdat ie het gevoel heeft dta het nog niet äf" is?

Ja dayenne ik kan me heel goed voorstellen dat jij wel heel graag wilt. Je zit nu zo erg in de onzekerheid en in de spanning dat is voor niemand goed. Niet voor jou alex beeb en ook niet voor je realtie. Ik hoop echt dat er gauw at op jullie pad komt. Maar ja dan moeten de verhuurders wel zeker weten dat er geld binnenkomt en dan zal 2 van beiden toch moetenwerken. Wat een *piep*situatie!

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Er valt niets meer uit te praten Shady, alles is al gezegt.. Ik wil heel graag in dat huis slapen hoor.. Lekker weer even in me eigen bed liggen !

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Lief van je meis!
    Alex heeft vandaag op internet voor banen gekeken :confused:. Ik stond helemaal perplex.
    Hij gaat kijken of hij BBL kan doen ipv BOL. Dan zou hij vanaf september al kunnen werken.
    Rare vent hoor haha...

Ik ga slapen meiden!
    Ooh beetje laat, GROUPHUG! :)

Dikke knuffel van mij, en slaap lekker voor iedereen!

20. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Liefdesverdriet daar heb ik niet eens de kand voor gehad

Deel Deze Pagina