Goed dat ie is gaan kijken voor banen en bereid is om zn opleiding om te gooien! Ik hoop dat het snel opschiet en dat jullie heel gauw een eigen paleisje hebben. Ik ga ook lekker mn mandje in ikben er klaar mee. Kus
Goed zo Alex! BBL is ook een heel goed idee. Ben ik zeker weten voor. Weltrusten jullie allemaal, ik ga ook slapen, weer vroeg op morgenochtend, pff.. knuf en tot snel
wanrt ondanks dat ik zelf de relatie verbroken heb had ik het liever anders gezien. en het doet me pijn dat ie dit gedaan heeft.
Jij hebt ook echt een heleboel mee gemaakt in een korte tijd, beetje teveel eigenlijk .. Ik vind je daarom ook zo enorm sterk.
Ja ik heb heel veel op mijn dak gekregen en ben er nog niet vanaf. Die maatschappelijk werker vroeg of ik het nog met hem wilde proberen als ie naar een kliniek was geweest enzo....kon eigenlijk mijn oren niet geloven date dat vroeg.
Tuurlijk zie je het liever anders.. Ik had eerst instantie ook eigenlijk de relatie verbroken omdat hij zo stom dronken thuis kwam en die stomme sloerie van 16 een sms had gestuurd inplaats van mij. Maarja, ik vroeg er deels zelf om dat hij dat deed want we hadden ruzie, dus waarom zou hij mij smsen of ik mee kom stappen Maar ze zeggen dronken mensen spreken altijd de waarheid, en hij was aan het janken en hij zweerde op zijn moeders dood ( die dus allang overleden is ) dat hij mij niet kwijt wou.. En volgens mij heeft zijn neef me helemaal zwart gemaakt de volgende dag, want toen maakte Bob het uit Maar begin jij nu trouwens niet een beetje liefdes vedriet te krijgen?
Ik heb wel al veel verdriet gehad om al het gedoe en de dingen die die heeft gedaan. heb echt heel veel gehuild. Maar niet omdat de relatie over is daar heb ik de kans nog niet voor gehad
ik bedoel of het stom is dat ik nog niet gehuild heb om het feit dat de relatie over is ( nu ik een paar dagen rust heb gehad)(snap je me nog)