Ik vind het niet gek hoor. Wij houden allebei nog heel veel van onze exen, en als je geheel onverwacht uit elkaar gaat, wil je toch wel weten hoe de ex zich gedraagt of zich heeft gedragen.. Tenminste ik wil het wel weten.. Ik wil echt weten of Bob een ander wijf heeft gezoend of heeft geneukt omdat zijn neefje die daar nu is zo een slechte invloed is. Maar volgens zijn huisgenote gedraagt hij zich nog steeds braaf..
Ja oke. Maar bob heeft niet zoiets verschrikkelijks gedaan. Ik hoef en wil niks meer met ringo te maken hebben. Het enige wat ik van hem nog wil is een handtekening dat ie zich terug trekt uit het huis
Kom maar op met die handtekening.. Ik denk trouwens als hij echt zoveel van je houd, dat hij wel gaat tekenen. Hij heeft nu echt wel tijd om te denken hoe fout hij is geweest en te begrijpen dat een leven saampjes niet meer gaat werken.. Dus als hij jou gelukkig wilt hebben gaat hij denk ik wel tekenen. Tenminste dat hoop en duim ik voor je !
ja dat hoop ik ook. meer kan ik niet doen. Zijn moeder denkt ook dat ie dat wel gaat doen maar ja je weet het niet he
Jaa niet graag maar ik lust het wel Ik ben eigenlijk niet zo snackerig, ik ga liever voor "gezonde" snacks
ik juist voor de ongezonde snacks. snoeps chips koek of chocolsade maakt echt geen bal uit. Fruit eet ik bijna nooit en ik werk op de groente en fruit afdeling in een supermarkt Drink wel af en toe een chiquita smoothie
geluikkig maar we zouden allemaal het zelfde zijn das ook niet goed. alleen maar ringo's in de wereld of bobs nee dank je
Ja dat zijn we ook. Maar om even ontopic te komen Ook wij willen nogsteeds heeeeeeel graag zwanger worden allen gaat dat nu even niet lukken zondaer man aan onze zijde