Hahaha inderdaad we gaan erg offtopic.. Dus ja wij willen super graag een kindje.. En ik ga ervoor om nog een kindje te mogen krijgen met Bob over een jaar ofzo.. En Cinneltje gaat over 2 jaar een kindje krijgen met Daniel
Whahahahahaa misschien wel eerder je weethet nooit en ik was eigenlijk niet van plan om weer aan de pil te gaan. Die had ik omdat ik altijd erg ziek werd van de ongie. Maar aangezien ik daar geen last van heb momenteel wou ik eigenlijk niet meer aan de pil als dat niet nodig is
Ik ga wel weer aan de pil hoor, ik ben zo onregelmatig dus is niets voor mij om opeens met een rode broek ergens te zijn
Huh welke pb Oeee ik zie het al helemaal voor mij, Cinneltje gelukkig met Daniel ( mg ook met een ander zijn hoor ) en dan gaan ze over een jaar ofzo denken om een kindje te mogen krijgen.. En dan krijgen ze een hele lieve mooie baby
goedemorgen dames, Zoo jeetje wat hebben jullie veel gekletst zeg! Heb alleen ff geen tijd om bij te lezen... Ga vandaag verloskundige bellen
zo een kletstantes zeg ik heb enkele paginas bijgelezen maar niet alles was te veel hier alles ok aftellen naar woensdag dan weten we of ons meisje niets mankeerd aan haar hartje en trappelen dat ons meisje doet! groetjes
Dat is niet raar hoor! Dan zat je relatie waarschijnlijk al niet zo lekker. Ik ben namelijk verliefd geworden op mijn huidige man toen ik nog een relatie had. Ik had met mijn ex een relatie van 8 jaar en heb hem toen de deur gewezen omdat ik mijn collega leuker vond. en daar ben ik nu mee getrouwd haha
goede morgen meiden sucre mijn lichaam is nog niet helemaal terug op zijn normale doen denk ik, ik krijg soms nog tussenbloedingen al weet ik niet wat die willen zeggn x
Heej meiden, Ik heb nog niet terug gelezen maar ik wilde jullie even laten weten dat Alex en ik zo om 15u bij 2 huisjes mogen kijken! Duimen jullie please voor ons? Dikke kus en knuffel van mij!
Hey dayenne mijn duimen draaien op volle toeren voor jullie. Ik moet om 15.00 uur bij de maatschappelijk weker zijn.
He hallo kwebbelkonties. Nou ik ga niet alles terug lezen hoor. Ik geloof t deze keer wel. Dayenne, succes vanmiddag. Cinn, succes bij de maatschapelijk werk. Dees, en? ongie geworden? Ik ben in de ziekte wet. Ik kan niet meer werken. Moet mezelf in en uit de auto trekken en sleuren. Heb veel last van de buik, dus vind ik het mooi geweest zo. Ik moet nu aan mijn Bibi en aan mezelf denken. *geeft drzelf een schouderkloppie*
Wauw goed van je Truus ! Dayenne, ben aan het duimen voor je ! Cinneltje, ook voor jou ! Goed nieuws ik ben geen vrijgezel meer, maar niemand zeggen hoor ! Mijn mama en tante en mensen van Spanje mogen het nog niet weten.. Maar eind september komt Bob terug !
Ik ga kijken of ik al bruin verlies.. Zo niet kleed ik me aan en ga ik test halen en testen.. Tot straks meiden.
Huh? Ben je weer bij Bob terug? Ik dacht dat je niet meer wilde? Ik dacht dat hij niet meer wilde? Hebben jullie een goed gesprek gehad? Maar waarom mag niemand het weten. Dit wil je toch van de daken schreeuwen? Het is toch jullie relatie en niet van anderen? Waarom zo geheim?
Dayenne, ik heb heeeeeel hard mn duimpjes gedraaid. Waren het leuke woningen? Wanneer horen jullie meer? Kitty, wat vervelend zeg, als je lichaam niet doet wat je wil.. Ik had vandaag ook veel buikpijn en heb een paar keer met tranen in mn ogen staan kokhalzen boven de wc. Ik voelde me zo zwanger... Stom lijf! Wendy, hoe gaat het? Cinneltje, dat je naar andere mannen kijkt is heel normaal. Net als dat je nu nog geen verdriet hebt. Dat kan nu nog niet, eerst moet je over de andere zaken heen komen, wat Ringo allemaal heeft geflikt. Pas dan ben je klaar voor verdriet. Shady, alles goed?