Sucre, als ik het vertel aan mijn moeder vertelt zij het weer aan mijn tante, en mijn tante gaat er weer op het werk over praten tegen Bob.. Dat hoort de baasin dan en dan vliegt Bob er heel snel uit. En ik wil wel een relatie met hem maar ik had het opgegeven omdat hij niet wou dus wou ik ook niet meer.. Maar hij was vanmiddag op msn en we hebben gesproken.. Toen vroeg ik of hij het meende dat hij naar NL zou komen en hoezo, toen zei hij als ik het financieel niet zou redden kom ik terug bla bla.. Later in het gesprek vroeg ik spontaan ben je verliefd op iemand anders, zegt hij nee jij wel hè.. Ik nee, toen vroeg ik of hij zijn cam aan deed, vroeg hij waarom.. Zeg ik om te kijken naar de man waar ik wel verliefd op ben. En toen zei hij dat ben je niet je wilt over mij heen zijn en dat is ook de bedoeling. Ik zeg nee ik wil niet over je heen zijn maar ik heb geen andere keuze ik ga niet mijn hele leven op jou wachten, want het komt toch nooit meer goed. En TOEN kwam het verlossende zin van hem, ik heb nooit gezegt nooit. Maar wel dat ik verder moest gaan met mijn leven en hem moest vergeten. Toen zei ik dat wil ik niet, je snapt niet dat ik voor onze relatie wil vechten dat ik van jou hou en op jou verliefd ben, en dat ik hem de tijd wil gunnen om tot rust te komen en dan pas terug zou komen naar Spanje, als hij verwerkt zou hebben wat er gebeurt is daar. En toen zei hij dan kom ik liever terug naar Nederland en dat doet hij na het hoogseizoen van Spanje. Want hij denkt dat Spanje niet de juiste plaats is om opnieuw te beginnen. Hij gaat terug naar zijn vader en ik blijf hier bij mijn moeder... Wel raar want sinds wij een relatie hadden is hij bij mij komen wonen, en nu moeten we echt afspreken om elkaar te zien
Wow, Ikdus, wat goed van jullie. Is misschien ook wel goed, om weer af te spreken samen. Maakt het wel spannend . Ben blij dat jullie een goed gesprek hebben gehad, dat was ook wel nodig volgens mij. Ik snap alleen nog niet waarom Bob ontslagen wordt, als jullie weer een relatie hebben. Dat staat toch los van elkaar. Wat kan het zijn baas nou schelen met wie hij een relatie heeft? Ik zag al dat je negatief getest hebt, jammer voor jullie. Hopelijk gaan jullie eerst nu aan de relatie werken en als alles weer op de rit is, weer proberen te zwanger te worden. Want hopen op een baby die alles goed moet maken werkt volgens mij niet....
Ja negatief getest vind het wel jammer, maar vind het nu wel minder jammer dan als ik Bob niet had. Ik hoop dat we over een tijd weer opnieuw kunnen beginnen om zwanger te mogen raken.. Maar dat ga ik pas echt doen als we opnieuw in Spanje wonen.. Ik twijfel alleen ik wil echt niet terug aan de pil eigenlijk, maar ik wil ook niet met een condoom sex hebben.. Dus even koekeloeren hoe we dat gaan doen.. Bob word ontslagen omdat ze dan weet dat hij terug naar Nederland gaat.. En hij heeft geen contract dus de baasin kan hem ontslaan wanneer ze wilt
Maar, je kan toch zeggen dat jij weer naar Spanje gaat? Dan heeft de baas geen reden om Bob te ontslaan. Wat een raar wijf trouwens.... Ik zou toch voor eerlijkheid kiezen, echt waar moppie. Alhoewel, halve eerlijkheid. Maar jullie relatie is het allerbelangrijkste! Je kan ook een spiraaltje nemen, de nuvaring of zo'n implanon. Condooms lijken me ook niks, maar terug aan de pil ook niet, ondanks je onregelmatige cyclus.
Ik heb over inplanon niet zulke leuke verhalen gelezen en nuvaring lijkt me eng.. Spiraaltje zat ik al aan te denken, maar doet je HA het dan of word het in het ziekenhuis gedaan ? Want ik voel mij niet op me gemak bij de HA bij geen enkele HA die daar zit trouwens. Aan de ander kant ik vind de pil heerlijk hoor, dan gaan die pukkels tenminste weg Ja, maar mijn tante en moeder zijn echt stom met die dingen hoor, die gaan er echt over praten op momenten dat je het niet moet doen... Net zoals me tante iedereen uithoort op het werk over Bob, hij dacht gewoon dat het van mij moest. Dus die baasin komt er hoe dan ook achter dat Bob naar NL komt en hij niet meer terug gaat naar Spanje.. Ik mag het gelukkig wel tegen andere mensen zeggen. Zolang er maar niet openbaar op mijn hyves ofzo gesproken word.
Jeetje wat goed dat je die stap hebt genomen. Ik ben zo bang dat ik dat ook moet doen. Ben bang dat ze het op de zaak niet snappen. Ik moet vananvond op APK bij de verloskundige. Heb hevige rugklachten die uitstralen naar mijn bil en lies pffff zoooo klote
Ja volgend jaar, hij wilt in NL eerst helemaal opnieuw beginnen.. En hij wilt heel graag uit dat roddeldorp weg.. Ik ben zo blij maar ook zo bang dat hij in die 2 maanden tijd een andere meid ontmoet die veel leuker is dan ik ben
Ja tuurlijk kan het mij ook gebeuren, maarja dat zit er voorlopig niet in.. Maar ik weet niet echt hoe ik het nu moet zien of we al bij elkaar zijn of dat we nog vrijgezel zijn Vaag haha.. Ik wacht wel af.
Haha dat snap ik wel meid! Maar zoals ik je verhaal lees heeft hij echt voor jou gekozen. Ik ben soms ook onzeker hor en dat terwijl we ketrouwd zijn wwhaaaa wat een giller he?
Hahaha volgens mij is dat bijna in elke relatie dat je onzeker bent Ik ben ook altijd onzeker geweest hoor, maar nu extra veel..
Ach beter dan die kapsones wijfen die denken dat ze iedereen kunnen krijgen en nooit verlaten zullen worden ofzo
Onzekerheid is hier nog meer toegeslagen, ik ben echt bang dat Bob iets met die 16 jarige slettebak gaat nemen ofzo.. Zodra dr vriendje weer in NL is en zij hem heeft gedumpt Straks kom ik in Spanje aan om mijn spulletjes te halen dan tref ik hun neukend of zoenend aan..