Ja dat heb ik nog gevraagt aan de HA maar daar kon ze geen andwoord op geven En natuurlijk klussen we lekker verder hihihhii En het worden 2 lange weken....Maar ik denk dat ik maandag weer ga bellen Want me vriend zei dat er dan een andere assistente is....heel slim van hem En me vriend is maandag mooi vrij...dus als ik heen kan...dan gaat hij mooi mee
ja ik hoop het ook Dan heb ik wel meer zekerheid Zo zit je ook alleen maar te stressen Heb zelf ook nog 2 testen liggen..dus die kan ik zelf ook nog ff doen van het weekend En we waren eergister bij een kennis op visite En ik voelde me zo beroerd...en af en toe kwam het echt omhoog ben daar ook wel 4 keer naar de wc geweest om te plassen Moet echt heel veel plaasen de laatste tijd Maar die kennis vroeg aan mij van wat is er Dus ik zeg: ik voel me beroerd En het eerst wat is zegt is: Ben je zwanger dus ik zeg heel schijnheilig...nee ik weet niet wat het is
Hahaha, ja mensen denken tegenwoordig heel gauw dat je zwanger bent als je een beetje ziek bent en een langere relatie hebt
Nee idd dan moet je er niet aan denken natuurlijk Wij hadden zoiets als ik zwanger raak...dan maken we er geen probleem van
Ik had dat wel, hij niet. Tot het zover was dat we dachten dat ik zwanger was ( indroog lijntje op zw-test) nou ik was toen zooo blij. Maar nu maak ik er ook geen probleem van als het eventueel zo zou zijn.
hiihiih ik wil nou niets liever en mijn vriend ook niet 2 jaar terug waren we ook zo blij met twee streepjes te zien Maar de volgende dag ging het al mis
Mijn buikgriep is lichtelijk door gaan zetten.. Maar is te vies om in detail te treden, al is het voor Truus wel boeiend hahaha.
ik zou het niet weten.. zit verplicht binnen te leren en ik kan ondertussen 100 andere dingen bedenken die leuker zijn en die ik dus ook ga doen dus het schiet niet echt op met m'n studie...