Dees je moet je echt niet gek maken. Helpt het niet als je je gevoel met Bob deelt. Anders deel het maar met mij hoor maar maak jezelf aub niet gek is denk ik nergen voor nodig!
Ik hoop het, maar ik ben zo bang dat hij mij gewoon voor de gek houd om van mijn gezeik ofzo af te zijn..( niet dat ik nog zeik want ik bel hem niet meer enzo ) Maarja het is toch raar, ik zit in NL hij zit daar in Spanje, hij werkt met een meid van 16 die hij wel een leuke meid vind. En zij is helemaal stappel gek en verliefd op Bob want ze gaat dr vriend dumpen voor Bob..
Hey meiden daar ben ik weer. Ik heb vanmiddag toch weer wat gekocht een zwembroek voor robbert en een bolero en een shirt met spaghettibandjes voor mezelf. Ook heb ik een afspraak gemaakt bij de douglas om mn wenkbrauwen te laten harsen ik durf eigenlijk niet maar ik lijk wel bert(die van ernie) haha. Epileren heb ik geen geduld voor en dit gaat veel sneller. @ikdus wat fijn dat jullie weer bij elkaar zijn! Maar waarom wil je weer terug naar spanje? Wil je sowieso weg uit nederland? De volgende x dat je daarheen gaat kunen jullie beter maar meteen werk en woning vanuit hier zoeken als dat mogelijk is. @truus wat goed van je dat ke dat gedaanhebt. Jullie zijn op dit moment het belangrijkste en ik ben op je trots dat je voor jezelf (en bibi) gekozen hebt! @wendy dat is wel heel vervelend dat ze je op je werk niet begrijpen maar als het echt niet meer gaat vindik wel dat je het voorbeeld van truus moet volgen. @sucre voel je je nu nog steeds zwanger? Ik vind het zo erg voor jullie! Ik vind het wel knap dat je hier nog gewoon blijft kletsen! @dayenne hoe is het afgelopen met het huisje? @cinneltje hoe was het bij de mw? Kan ze je helpen en ben je blij dat je erover hebt kunnen praten? Weet je al wat meer over ringo?
Shady jeetje Shopaholic hoor ! Ik vind Spanje gewoon echt geweldig echt beter dan Nederland, ik voelde me echt op me gemak zelfs met werken terwijl ik het werk niet leuk vond. Maar komt wel goed.. Me moeder moet nu echt wel een appartementje gaan huren, want me tante en oom gaan in de periode dat wij daar zijn 3 weken lang naar Nederland, ik snap echt niet meer wat er aan de hand is in Spanje .. Dus Bob kan niet bij me tante en oom slapen. Ook heeft Bob tegen me tante gezegt dat hij bang is dat me moeder en ik tegen Bob zullen zijn en daarom liever niet heeft dat we daar zouden komen. Me moeder wilt morgen dus bellen en gaan slijmen dat we alleen onderdak nodig hebben enzo haha.. Ze moest eens weten van mij en Bob hahaha. Ik ga Bob ook morgen bellen, want ik wil eigenlijk weten waarom niemand het mag weten want ik word er onzeker van. Dus ik ben benieuwd Ik denk zelf omdat me tante en moeder echte kletskousen zijn en niets voor hun zelf kunnen houden, en me tante gaat Bob echt een preek geven.. Maar of dat de echte reden is
Hoi, Ik weet eigenlijk niks van ringo of de gang van zaken. Ik weet dat ik woensdag weer op het buro moet komen voor een aanvullende verklaring. En ben daar wel een beetje zenuwachtig voor. Bij de MW ging alles wel goed we gaan alles stap voor stap doen. En ik kom als laatste aan de beurt.
Hee Meiden! Ik ben weer terug! mijn bloeddruk was perfect en ons ventje ligt qua groei perfect op schema. Ook heb ik het nog gehad over mijn rug klachten. Ze vinden dat ik zeker zo niet door moet blijven gaan. En dat ik op mijn werk even meot gaan praten. Maar mijn baas is over twee weken pas terug uit italie. Ik vind het moeilijk om dit op mijn werk aan te kaarten, Omdat ik gehoopt had dat ik een advies van hun op papier zou mee krijgen. Maar dat was niet zo. Ik heb echt een geweldige verloskundige, maar hij denkt dat het zo ook wel op te lossen is en zo niet dan ziekmelden. Maar ik kan helemaal niet thuis zitten en niks doen haha Smile Dat is echt NIKS voor mij Smile Dus wil kijken of ik halve dagen kan gaan werken. Ik hou jullie op de hoogte. Verder alles Super hier hoor meiden. Ik klaag helemaal niet graag. (zit niet in de aard van dit beestje Wink )
Ik zou ook heel graag willen weten waarom alles geheim moet blijven ikdus. En ik zou er behoorlijk achterdochtig van worden! Cinneltje waarom komjij als laatste aan de beurt? Gaan ze eerst je huis enzo regelen? Hoe is het verder met je?
Wat leuk dat alles goed is wendy! Ik neem aan dat je baas wel begrijpt dat het heel zwaar voor je is om zwanger te zijn en toch fulltime door te gaan werken. Maar wel vervelend dat ie pas over 2weken terug is. Is er geen assistent ofzo?
Ja in mijn voorgaande berichtjes zie je ook wel dat ik een beetje achterdochtig ben hè.. Maar ik vetrouw hem nog steeds volledig, maar die stomme slettebak van 16 vetrouw ik echt niet ! En ik ken me tante langer dan vandaag en me moeder ook, en hun geven altijd zoo graag een preek. Maarja me tante heeft ontslag genomen, ik weet alleen niet wanneer die ingaat. Als zij daar weg is ga ik het lekker van de daken schreeuwen, Bob heeft dan lekker pech
Wendy is er niet iets anders wat je daar op je werk kan doen? Zittend werk ofzo? Ik hoop wel dat je baas het gaat begrijpen, en anders toch even aandringen bij de VK voor een brief hoor.
Ja ik ga met de MW eerst de praktische dingen doen en dan kom ik. Maar het was goed dat ik van alles door elkaar voelde enzo want als dat niet zou zijn was er juist iets mis
Als hij te vertrouwen is dan hoef je je ook niet druk te maken om dat meisje. Over 2weken zie je m weer toch? ik ben blijvoor je!
2 weken? ik zie hem pas de dag voor ik vetrek naar NL, dan mag ik een nachtje naast hem slapen hah, 2 september dus.. Tenminste als hij meent dat hij me terug wilt, anders zie ik hem alleen om zijn ballen even flink te pijnigen Shady besef je wel dat we vanaf 26 augustus elkaar niet spreken 16 dagen lang
Maar morgen heb je toch een telefoon dan kunnen we smsen haha anders krijgen we afkickverschijnselen! @cinnektje dat is idd wel verstandig want als je straks ook geen huis meer heb zit je nog dieper in de shit. Voel je je verder wel ok?
Was dat jullie trouwdatum cinneltje? Zouden jullie dit jaar gaan trouwen? Sorry ik heb t allemaal niet onthouden
Ja Cinneltje is geen leuke datum voor jou .. Vind het toch wel vedrietig, lig ik misschien naast Bob, en dan zal jij je denk ik wel enorm ellendig voelen.. Nouwja wie weet voelen we ons samen ellendig als Bob er niets van meent, wat hij heeft gezegt.
Dat is dan helemaal KUT! Zo dichtbij en sna nu zo ver weg! O meid ik leef echt met je mee. Ik wou dat ik iets voor je kon doen!