Tsja wie weet, Maar eigenlijk moet ik blij zijn dat ik iig niet met hem trouw die tijd komt vast wel weer voor mij.
Maar ja is wel al de 2e keer dat mijn huwelijk niet doorgaat dus misschien is het wel niet voor mij weg gelegt.
Is de eerste keer dta je huwelijk afgeblazen is ook met ringo? De uitnodigingen enzo waren zeker ook al verstuurd. Dan is het helemaalnaar want dan moet je alles en iedereen weer gaan afbellen
Nee 1e keer met andere vriend 1 keer uitgesteld met ringo en nu dus uiteindelijk afgeblazen en gelukkig waren uitnodigingen nog niet weg
Hahaha geintje Truus.. Ik ga even lekker douchen, spreek jullie misschien later zoniet slaap lekker !
Nou ik vind t wel best hoor voor nu. Het is al 22.00 geweest dus mijn hersenen werken niet meer volledig. Ik kan alles wel gaan bijlezen. Maar blijft toch niet hangen. Heb eigenlijk helemaal geen nieuws. Alleen dat ik morgen weer naar de vlos moet. Van de kraamzorg komen ze langs voor een intake. En woensdag moet ik naar de tandarts.
Balen Dees. Maar misschien ook wel beter. Ookal komen jij en Bob weer bij mekaar. Denk ik dat verstandig is om eerst te zorgen dat jullie relatie stabiel word. Zwanger worden komt vanzelf meidie. Eerst maar weer van elkaar gaan genieten. Misschien tosso en anders tot morgen.