Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ja dat hoop ik ook maar ja ik heb er niks over te zeggen.

Ik heb net een berekening gemaakt met een vriendin samen en zoals het er nu uitziet kan ik me huis niet annhouden. hou maar 83 euro over. en ik verdien waarschijnlijk 100 euro te veelvoor huurtoelsag. Dus ik baal als een stekker en hoop dat ze het fout heeft gedaan maar denk het niet

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ooo ik hoop het niet hoor, hoop dat je je huis mag houden.. Dus hoop ook dat ze het fout berekend

3. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ja dat hoop ik ook maar ben er bang voor.of ik moet een mede huurder zoeken dus "samen"gaan wonen met een vriendin maar ja die 2 die ik heb heebn al eenwoning

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja dat zei je inderdaad al..
    Maar volgens mij heb j toch gewoon recht op huursubsidie, zo te zien verdien je te weinig om in je eentje de vaste lasten te betalen..
    Ik weet niet hoe dat precies ziet natuurlijk met huursubsidie, ik heb nooit in NL opmijzelf gewoond :)

5. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Volgens me vriendin verdien ik 100 euro teveel.
    Maar kan er ook niet uitgezet worden dus misschien kunnen ze me wat anders aanbieden en die woning weer gebruiken voor een gezin of stelletje. Dus als ze me weg willen hebben moeten ze me iig iets anders aanbieden

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Je merkt het vrijdag wel, worden spannende dagen zo te lezen voor jou. Zal wel voor je duimen !

7. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Tnx word zeker spannend maar ja als ik verstandig ben en kan het niet betalen zal ik toch echt wat anders moeten zoeken. Maar ja ik zie het wel tis afwachten meer kan ik niet doen

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Inderdaad, ben trouwens benieuwd hoe het bij Dayenne is gegaan..

9. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ja ik ook eigenlijk. Anders mogen hun bij mij wel 2 kamers huren tis een mooi huis

10. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Zo ik ga er een eind aan breien en lekker me bedje in.

Weltrusten

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Slaap lekker Cinneltje, succes de aankomende dagen!

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik heb net gebeld met Bob..

En ik heb hem de volgende vragen gesteld:

Meen je echt dat we bij elkaar terug komen ?
    Waarom mag ik het niet aan me moeder vertellen ?
    En waarom wil je me niet zien als ik in Spanje ben ?

Hij meent dus echt dat wij bij elkaar terug komen..
    Hij wou wel ooit bij mij terug komen, maar hij wist niet wanneer. Dat ik de webcam aan heb gezet gaf de doorslag, door dat hij mij zag op de cam merkte hoeveel hij me miste :)

Waarom ik het nog niet mag vertellen aan me moeder en nog meer mensen is:
    Omdat als me moeder het weet, is hij inderdaad bang dat zijn baasin er achter komt.
    Ik heb gezegt oké dan zeg ik het zodra Tante weg is op het werk, want dan kan zij het er niet met je over hebben daar. Toen zei die nee doe maar niet, want als je moeder het per ongeluk zegt tegen de mensen in Carihuela dan weet de volgende dag iedereen het ( en dat is echt niet overdrijven hoor, want het is echt een roddeldorp )
    Dat ik het ook niet tegen andere mag zeggen in Almere is, omdat dit ook een roddel stad is en hij wilt heel graag zijn vader verassen op zijn verjaardag ( 3 oktober ).
    Ik mag het me moeder wel zeggen zodra we in het vliegtuig terug naar NL zitten, dus dat vind ik wel fijn :)..

Dat hij mij niet wou zien in Spanje, was meer om de reden dat hij dan bang is dat ze dus inderdaad weten dat wij weer bij elkaar terug zijn. En ik dan terug ga naar Nederland en hun op die manier ook gaan uitvinden dat hij terug gaat naar NL.
    Maar dat is ook opgelost, we gaan elkaar 's nachts stiekem ontmoeten :) Dus ik zie hem lekker wel !

En hij zei zoiets geweldigs. Hij zei er is één ding wat wij sowieso gaan doen in Nederland en dat is trouwen met elkaar..

Ik ben zo blij meiden, ik geloof hem echt op zijn woord en ik hoef dus niet meer zo onzeker te zijn !

Hij gaat vanaf vandaag niet meer stappen, dat wilt hij niet meer. Hij wilt vaker op msn gaan komen zodat we elkaar kunnen spreken..

We gaan binnen een jaar weer terug naar Spanje, maar wel naar een andere plaats.. Hij had het over Benidorm ( was ik helemaal gek op ) Ik heb gezegt dan moeten we eerst daar op vakantie gaan kijken hoe het ons bevalt daar. En anders word het Gran Canaria..

Ik heb mijn oma* al bedankt dat ze gelijk had.

Nu ga ik lekker slapen meiden, spreek jullie morgen..

13. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Goedemorgern meiden!

Ben blij voor je ikdus dat je niet meer zo onzeker hoeft te zijn en hoop ook echt dat het weer helemaal goed komt!

Ik ga deze dag de pagina's een beetje teruglezen, want het is heeeeeeel veel!

Mijn 1e 2 afspraken staan met de verloskundige...1e is controle afspraak en doen ze nog niks...alleen info over mij en familie etc. 25 sept kan ik eindelijk ons beebje zien :D Zo spannend

14. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    BrendaGill een dikke proficiat

en ikdus leuk om horen dat alles in orde komt
    en dat bob naar nl komt wat leuk zeg

15. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Wel jammer dat ze de 1e controle nog niks doen :( maar geduld is een schone zaak!

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    en wachten duurt helaas voor ons ongeduldige vrouwen :(

17. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    ja helaas...ik vraag me ook af waarom veel meiden al een echo hebben met 8 of 9 weken en ik pas met 11 weken!

18. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    mijn eerste echo was ook met 8 weken maar hier in belgië is dit normaal hoor hier gaan we om de 4 weken naar de gyn voor echo

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Branda girl.

Ik heb mijn eerste controle gehad met 9 weken en toen hebben we het hartje al gehoord. Misschien heb je mazzel en doen ze dat bij jou ook. Dan is het meteen weer iets tastbaarder.

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedemorgen meisjes!

Deel Deze Pagina