en morgen in dat verhoor gaat het om personlijkere vragen dus daarom is dat met een mevrouw ipv een man omdat dat misschien makkelijker zou zijn.
Oké ben benieuwd meid, doe maar lekker rustig aan en laat je niet gek maken.. Hoe moeilijk het ook is, laat niet je gevoelens voor hem meespelen..
Ik zie morgen wel hoe dat gaat lopen. En dan zegt de MW dat ik leuke dingen moet gaan doen nou daar heb ik helemaal geen zin in
Doe ik ook niet. Kweet het gewoon even allemaal niet meer. Owja als jij jullie het vervelend vinden dat ik er over praat wel even zeggen hoor. Maar maak momenteel niks anders mee dan dit. Maar kan me voorstellen dat jullie het over andere en leukere dingen willen hebben..
Ik vind het zeker niet vervelend hoor meid ! Jij wilt je ei toch ook gewoon kwijt ! Het is gewoon klote voor je, en volgens mij komt nu de klap er langzaam aan dat je liefdesvedriet krijg hè Vind het rot dat die politie het tegen jou heeft gezegt, maakt dat iets uit voor het onderzoek ofzo dat Ringo zegt dat hij heel veel van jou houd?
Weet ik niet. Kijk ik hou ook van hem we hebben ook goede tijden gehad maar ook een hoop slechte. en die slechte tijden kon ik niet merr tegen. dat weet hij ook maar dat wil niet zeggen dat ik meteen niet meer van hem hou
De politie denk iig dat hij mij niet iets zal aan doen. en als die nuchter is zou die dat denk ik ook niet doen......maar ja wat als die weer wel aan bier kan komen wat gebeurd er dan.
Ja tuurlijk hou je van hem en dat zal je ook altijd wel blijven doen. Jullie hadden grote plannen trouwen en een kindje. En ik weet ook zeker dat hij je niets aan doet als hij nuchter is, ja misschien proberen te vechten dat hij je terug kan krijgen. Maar ik ben er ook zo bang voor dat hij je wel iets gaat doen als hij wel dronken is. Niet alleen jij, zijn familie en dat meisje hebben een rot periode. Maar hij ook, en vaak grijpen mannen dan snel naar alcohol.
Jank maar lekker uit meid ! Duik anders even lekker je bed in, en hou stevig je kussen vast en ga lekker huilen.. Dat voelt echt heerlijk hoor.
Doe maar lekker rustig aan meid ! Spreek je gauw, en een hele dikke virtuele knuffel alleen voor jou.
Hey meiden daar ben ik weer. Ik had me vanmorgen vet verslapen ik moet om 07:40 de bus hebben en ik werd wakker om 07:27! Ik heb me echt gehaast gelukkig douche ik 's avonds altijd en het brood stond al klaar dus gauw tanden poetsen aankleden en rennen maar ik heb me gehaald! Nu blijkt dat ik me voor niks gehaast heb want ik stond voor een dichte deur omdat mn cliente in het ziekenhuis ligt! Dus ik heb mn middag klant 's ochtends gedaan en was dus lekker op tijd thuis.l @ikdus echt super dt jullie weer saampjes zijn maar idd net wat de rest zegt loop alsjeblieft niet te hard van stapen en wees voorzichtig. Ben je trouwens nou ongi geworden? @cinneltje dat zou wel balen zijn als je daar niet kan blijven maar aan de andere kant is het misschien wel lekker dan kan je helemaal opnieuw en met een schone lei beginnen. Ik snap alleen niet zo goed waarom jij ook ondervraagd moet worden jij zat toch niet bij m in de auto toen hij dat deed? Ja ik snap heel goed dat je je nu naar voelt omdat ie dat gezegd heeft want het houden van van jouw kant is natuurlijk ook niet zo maar weg. @sucre werkse meis! @truus Wat goed dat je die 49uur krijgt minder kan altijd nog maar wel lekker om te weten iig! @wendy ik hoop dat je morgen een hele goede uitslag krijgt voor jullie meisje!1 @baby boo waar ben je nou ik ben benieuwd of je al getest hebt of dat je toch ongi geworden bent.
Nou lekker dan Shady voor niets dat gehaast haha.. Ik doe zeker rustig aan, ik vetrouw hem echt op zijn woord hoor, maar ik blijf wel bang dat hij het niet meent. Ik heb het wel al tegen me moeder gezegt Ze was er achtergekomen dat we gebelt hadden en ze was dus erg boos. Ze vroeg waarom doe je dat nou je moet hem met rust laten haha. Ik zeg je komt er wel achter over een maandje.. Werd ze nog bozer, toen heb ik het maar gezegt ze bartste van blijdschap in tranen uit. Ik heb gezegt je mag het echt tegen niemand zeggen, Als tante in NL is mag je het tegen dr zeggen maar eerder niet. Ook niet in Spanje verlullen we zijn gewoon heel zielig op vakantie om mijn spulletjes te halen. En dat vind ze prima, want als me stiefvader er achter komt dat het weer goed is tussen mij en Bob dan maakt hij me moeer van kant
Hij is jaloers en boos.. Want toen me moeder Bob belde om te vragen of we daar konden pitten zei ze dus tegen hem, van we willen beetje vakantie vieren om van een rot situati iets leuks maken. En ik heb ook geen echte vakantie gehad.. Hahaha en dat hoorde hij dus, en toen was hij boos en beledigd dat me moeder dus vind dat zij geen echte vakantie heeft gehad met hem.. Maar vakantie's met hem zijn ook enorm saai hoor, hij wilt altijd alles alleen maar zien en kijken. Er is nooit een dag dat hij een keer vroeger op wilt staan om 2/3 uur lekker aan het strand te liggen en dan te kijken. En hij is jaloers dat hij niet zo een band heeft met zijn kinderen, zijn kids houden heel veel van hem, en ze doen al die dingen alleen maar om papa te plezieren maar echt niet dat ze het zelf leuk vinden. Dus met andere woorden hij is jaloers dat me moeder mee gaat voor steun voor mij, en dat ze dan toch nog een beetje vakantie viert. En als hij dan weet dat die steun voor mij niet nodig is, word hij echt heel boos.
Slecht nieuws trouwens van mijn oom.. Mijn oom heeft weer een verdikte trommelvlies ofzo, en de kans is dus erg groot dat hij weer een hersenvlies ontsteking krijgt of heeft.. Hij heeft afgelopen oktober één gehad, dus 2 binnen één jaar zou wel een grote klap zijn hè. Dus meiden duim a.u.b dat de medicijnen helpen en dat het niet nogmaals een hersenvlies ontsteking word.