Moi iedereen. Hoe is ie? Met mij goed. Ben helemaal goedgekeurd door de verloskundige. Bloeddruk en dergelijke waren goed. Bibi z'n hartje klopte weer voorbeeldig. Ligt nog steeds met de rug rechts, en koppie beneden. verder geen nieuwtjes.
Haha nee beeb is nog niet ingedaald. Maar dat zal hij/zij vast wel gaan doen de komende weken. Nee, koppie was nu nog beweegelijk in bekken. Fijne avond wendy.
Uhmmmmmm meisies......... Wie is daisy op hyve? Zie dr bij meerdere staan. Maar ik ken geen daisy. Toch?
O, oke....moet ik dan toch alles terug lezen... Hoe is t nu met je? Ja weet ik natuurlijk ook wel. Behoorlijk kloten...
Ja gaat wel.............Heb net sterre verteld over de vader dus er is wel weer 1 zorg minder> Was echt een van de moeilijkste dingen om te doen
Haha kitty lijkt anders wel op Daisy. Alleen het haar van Daisy is wat korter. Maar ja. ze kunnen natuurlijk ook tweelingzussen zijn.
Pff, dat is niet niks meid. Maar goed JIJ kunt dr niks aan doen. Dat dr vader zo is. Maar wist Sterre van de hele gebeurtenis nog niks af dan? Ik g a ff dochen hoor.
Weet je wat stom is. Toen ik dat nieuws las over ddie man in Rosmalen. Moest ik aan julllie denken. Heel raar. Maar dan wel op de manier van goh, jullie wonen daar ook. Het zal toch niet. toen je me dat mailtje dus stuurde durfde ik dat ook nog niet te denken..... Ik vind t zo erg....