oh....haha bedoelde je dat.. Nou, gewoon dat ik aan jullie moest denken toen ik dat bericht op teletekst las van die man in Rosmalen...Nooi verwacht dat ik die man zou "kennen" Snap je?
Ik heb trouwens "werk" .. Bij een vriend van me moeder, voor 4 uurtjes per week even schoonmaken daar. Dat levert 12 euro per uur op. Nu nog een echte baan erbij vinden..
Hey Cin, ik las inderdaad op je hyves dat je het Sterre verteld hebt. Lief dat ze niet boos is op jou en gewoon tegen je doet.
Oww bedoel je het zo..................En ik heb met die man mijn bed gedeeld.Ben blij dat ik het niet was
Ja elk begin is goed ! Bob kan toch weer bij zijn oude baas beginnen, dat is één ding wat zeker is, want Bob was daar de beste in het vak. En van die 12 euro per uur, kan ik wel elke maand mijn studie van 147 euro per maand betalen. En dat is helemaal mooi meegenomen.
Precies ikdus en het begin is gemaakt. Ik snap ook niet wat hem bezielde, Hij heeft gezegt tegen de politie dat ie geen drankprobleem heeft echt onbegrijpelijk
Wel raar, want hij heeft overduidelijk een drank probleem toch, tenminste hij heeft het wel gehad toch?
Heeft ie ook alleen hij vind van niet. En die van de politie keek mij ook al aan van de ze beter wisten
Dat blijkt. Ik ben benieuwd of die wel doorheeft dat de relatie voorbij is dat zal ik morgen eens vragen
Ga je dat aan de politie vragen Cinneltje, of ga je hem bezoeken ? Truus, jep feestje is net in mijn buikkie los gebarsten erge buikpijn nu haha. Ach ben ik tenminste niet ongesteld op vakantie of op mijn nichtje dr 18e verjaardag.