mwah die zal het weekend pas komen denk ik, heb het toch nog veels te druk in dit huis.. vol rommel! We hebben nog genoeg te doen! De tijd zal sowiezo wel gaan vliegen. Reden ook dat ik nu mezelf van de laptop weghaal want ik heb nog genoeg te doen
ik duim ook voor jou desiree ik gaat hier ff verder met de was ophangen en dan zo maar ff naar me gyno bellen denk ik want ik wil toch wat weten of zou het nog te vroeg zijn om een beetje in paniek te zijn?
heey brenda ik heb ook ff wat gegeten maar helaas kan ik niet veel eten zodra ik eet word ik wat misselijk draaierig gevoel in me buik weet gewoon echt niet meer wat ik denken moet hoor
raar...ik heb heel erg honger en als ik dan aan t eten ben denk ik mmm toch niet zo honger...heel vaag!
Dees, dat lees je inderdaad goed.. We waren allang verloofd ( bijna 1 jaar nu ) en ik had zoiets van komt wel. Maar hij wilt heel graag zo snel mogelijk trouwen, ook vanwege zijn vader. Je kaartje is inderdaad wat appart. Baby Boo, balen dat je ongi bent geworden, maar wees blij dat je cyclus niet enorm lang is Sucre, lieve meid een hele dikke knuffel voor jou ! Deeske, welkom hier ik hoop dat je gauw zwanger bent en dat je het mag houden.. Heel veel succes !
@ ikdus ik hoop ook dat het gouw raak is en ook goed blijft gaan ik zit nu alleen zo erg in twijfelingof ik nu wel of niet moet gaan testen ik ben 6/7 dagen overtijd moet vaker naar de wc en ben sneller moe en ben sinds deze ochtend misselijk opgestaan. maar nu net bij me laatste wc bezoek had ik wat donker bruine afscheiding bij het afvegen dus ik zou gewoon niet weten wat ik doen moet. weet jij iets?
Het kan innesteling zijn, het kan ook een teken zijn dat je ongi er aan komt. Maar ook een teken dat je een vmk hebt en daarom heel licht positief teste bij je HA.. Je kan niet meer doen dan afwachten en meer advies kan ik je ook niet geven, sorry. Maar loop je al bij de gyn of hebben ze gecontroleerd waar je helaas 2 engeltjes hebt en 3 vlindertjes
Ik ben nu ook al bijna 1,5 jaar verloofd en heel hard aan het sparen voor een geweldige bruiloft Ook al willen we het normaal houden, het blijft duur!
Ja inderdaad is erg duur allemaal.. Wilt Bob echt binnen het half jaar trouwen moet ik echt 2 baantjes nemen.
ja ik loop al bij de gyno de rede van me 2 engeltjes is niet bekend en de 3 vlindertjes komt omdat ik een te gestressd leven had en dat heb ik in de afgelopen periodes helemaal veranderd.
Oke, wat fijn dat je nu niet meer zo gestesst bent, maar gaan ze je nu ook een handje helpen? Brenda, geef je groot gelijk hoor.
trouwens wat ik ook vervelend vind zijn reactie uit de omgeving...als ze weten datje bezig bent voor een beeb enzo ben je niet te jong...moet je niet eerst leven...zo irritant!