hahah ja weet ik, ben gek! Maar kan af entoe niet op me buik door pijnlijke (.)(.)! Ja doe ik ook...gaan jullie maar lekker feesten en beesten enzo!
ik heb bij me laatste zwangerschap ook heeeeeeeeel veel gezeur aan me hoofd gehad enkel en alleen dat ik dus al een babykamer kompleet heb met alles er op en er aan. maar ja ik heb altijd zoiets gehad tis mijn keuze en niet die van jullie.*kinder kamer kan je zien in mijn fotoboek hier
dankje en ja dat zou ik graag willen.*kan hier zo een beetje me ei kwijt* de babykamer heb ik samen met een box kinderwagen maxicosi en voor een jaar kleertjes voor 250 en dan zijn er altijd mensen die me voor gek verklaren
Vind ik niet je bent meerdere malen zwanger geweest, en je gaat er toch van uit dat je niet altijd pech hebt en dat het gewoon een keer bleef zitten. Helaas is dat nog niet gebeurt maar gaat wel snel gebeuren ! Zeg maar even in welke ronde je zit en wanneer je NOD was
Mooie kamer hoor! Nou..ik heb ook al een kinderwagen van me schoonouders gekregen toen ik nog niet eens zwanger was! Was 1 voor 149 euro een 3 in 1...kosten normaal 5 a 600! Je moet doen wat zelf goed voelt vind ik! By the way: vriendin belde me net op en zei hi meis hoe gaat het ik hiii ja goed en met jou? Zegt ze ben je zwanger? haha echt he straalt mijn stem t ook uit ofzo?
deeske jij moet doen wat je wilt doen Ik zelf zou het ook nog niet doen hoor wil eerst 3 mnd zwanger zijn voor ik me echt op een kinderkamer kan richten. Maar snap het wel hoor het staat wel erg leuk . Heb hier al een kinderkamer staan voor me nichtje die vaak komt logeren. Me vriend zegt die kunnen we dan toch gewoon gebruiken maar zo verwend als ik ben wil ik alles nieuw hebben. En heb ook wel wat dingen staan hoor nog van me nichtje zo heb ik een tijgertje op wielen en een maxicosi schommel ding die ik moest hebben haha. Nu maar hopen dat er over ong 1 jaar een kleintje in kan schommelen . En die kinderkamer is zeker niet duur dus je hebt wel gelijk hoor.
uuuuuuuuuuuhm ik zit in ronde teveel om te onthouden dacht iets van ronde ± 40 en me nod zou 6/7 augustus zijn geweest
Ja, wil eerst alles stabiel hebben voor de beeb.. Ik weet niet wanneer Bob en ik gaan trouwen, maar we gaan daarna zo snel mogelijk verhuizen, en ik heb geen zin om met een superdikke buik te verhuizen .. En om de bruiloft te financieren wil ik echt 2 baantjes nemen en ik neem een thuis studie. Dus word het echt zwaar mocht ik dan opeens wel zwanger worden
deeske jij moet doen wat je wilt doen Ik zelf zou het ook nog niet doen hoor wil eerst 3 mnd zwanger zijn voor ik me echt op een kinderkamer kan richten. ====================================== Ik zat dus al iets over me 3 en een halve maand heen dus daarom en deze was onze smaak we hadden hem gezien bij prenetal en daar koste hij ruim 1500,- en de box die we hebben koste bij de prenetal ongeveer 500,- nou ja en de kinder wagen is ook een vrij prijzig ding en dat alles hebben we voor 250,- dus ja dan ga ik ook niet piepen van ja maar tis 2de hands dat staat er toch niet op
Wil je op de lijst of moet er een aanpassing komen stuur IKDUS dan een pb, dan komt het er zo snel mogelijk op ! Zwangeren Anja24 - Ronde .. - RAAK .. * Uitgerekend 10 maart 2009* BrendaGill - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 16 april 2009* Dayenne - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 31 januari 2009* Sylvia79 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 09 december 2008* Truus1980 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 29 september 2008* Wendy1983 - Ronde 6 - RAAK .. * Uitgerekend 24 november 2008* Bijna zwangeren Alexia R - Ronde 2 - NOD ? Deeske1980 - Ronde 40 - NOD 7 augustus Desiree1986 - Ronde ? - NOD 20 augustus Kitty - Ronde 1 na MK - NOD ? Marre - Ronde 9 - NOD 29 augustus Sas30 - Ronde ? - NOD ? Shady09 - Ronde 12 - NOD 2 september Sucre - Ronde 1 na MA - Ronde 5 intotaal - NOD 6 September
ik heb daar ook eerst voor gezorgt dat alles horizontaal liep. ik heb daarvoor ook hele harde keuzes moeten maken. zoals vrienden de deur weizenik had vrienden die alleen maar vrienden met mij wilde zijn omdat ik dicht bij de efteling woon nou en dat soord vrienden hoef ik niet *alleen kreeg ik dat pas heeeeeeeel laat in de gaten* dan heb ik nog een broer die werkelijk mij het leven zuur maakt *die weet hele goede kwetsende opmerkingen te maken. waar je gewoon van achterover valt* terweil hij zelf ook niet alles in de hand heeft. dus daar heb ik ook afstand van gedaan*ik hielp hem met alles en nu met bijna niets meer*
Deeske je moet echt aan jezelf denken! Ik heb ook periodes gehad dat ik er voor iedereen was behalve voor mezelf...toen mijn moeder net overleden was wilde ik mijn kleine zusje opvangen en me eigen verdriet weggestopt! Sinds dat ik samenwoon nu 1,5 jaar voel ik mij veel beter en kan ik ook voor mezelf kiezen ipv altijd voor anderen! Ben blij dat ikd ie keus heb gemaakt, anders was het allemaal misschien heel anders afgelopen...