Jeetje dat is balen Deeske, dat "vrienden" je voor de efteling gebruiken.. Beter te laat achter komen dan helemaal niet hè. Ik heb ook 6 jaar lang een vriendin gehad, steunde haar door dik en dun en toen overleed mijn oma.. En ze had het alleen maar over dr ipod dat ze niet snapte hoe het werkt. Ze hoeft heus niets te zeggen maar ze kon op zijn minst wel vragen hoe het met mij ging en met me familie. Rot dat je altijd in situatie's die niet leuk zijn er achter moet komen wie wel echte vrienden zijn en wie niet.
idd maar ja die mensen blijf je er altijd bij houden. ik heb ook zo'n fam hoor. ben net een jaar getrouwd en wegens omstandigheden heeft het feest niet door kunnen gaan. heel me fam laat me nu zo ongeveer zitten en verafschuwen mij. vinden dat ik niets goed kan doen. maar ik heb zo iets van jullie willen het zo mij ook goed. ====== heb net eindelijk me gyno aan de foon gehad ik mag me momenteel niet druk maken moet maar ff een warm bad gaan nemen. mocht het zo zijn dat ik van de week ineens veel krampen krijg en ook meer klonters ga verliezen moet ik direct contact opnemen. maar voor nu ik hou me rustig rustig rustig hou me rustig kalm en stil.
als ik ga kijken naar mensen waar ik echt op kan bouwen dan is dat 1 vriendin van ons en me schoonfam niet eens me eige fam
hallo meiden alles goed hier? Jeetje Deeske jij heb ook al heel wat meegemaakt. Sucre doe kalm aan en denk aan jezelf ik wil je een tip geven probeer wel dingen buiten de deur te blijven doen hoe moeilijk het ook kan zijn ik weet het uit ervarig straks durf je nergens meer naar toe. Wat fijn ikdus dat je een baantje hebt het begin is er en succes met sparen Truus wat fijn voor je dat alles goed is met bibi Zo Brendagill de eerste symtomen zijn er
Bassie en adriaan zingen deeske.. hou je rustig rustig rustig.. Wat stom dat je familie je nu verafschuwt.. dat begrijp ik echt niet. Wat een rare mensen zeg . Ik ben ook veel mensen kwijtgeraakt, mensen vonden me eng en gek toen ik werd opgenomen tsja, ze wilden me niet meer zien.. ik heb 2 vrienden en nog wat kennissen en mensen hier en voor mij is dat prima Dees kan jij mij op ronde 11 zetten trouwens
Niet zo ik ben even weer de kluts kwijt ben begin dit jaar overspannen geweest maar kan nog niet helemaal mijn draai vinden dus soms snap ik mijn gevoel helemaal niet en dan kan ik weinig hebben. Ik ben nou ook zo bang dat ik de reden ben dat we niet zwanger raken nou hebben we binnenkort vakantie dus misschien helpt dat.
Whaha Deeske jij schiet net zomin op als ik opschiet.. maar ik ben echt erg moe en me rug doet pijn. Ik denk dat ik ff ga liggen. Ik krijg echt weinig voor elkaar vandaag, bah.. Hee Sas hoe gaat het met jou
Wil je op de lijst of moet er een aanpassing komen stuur IKDUS dan een pb, dan komt het er zo snel mogelijk op ! Zwangeren Anja24 - Ronde .. - RAAK .. * Uitgerekend 10 maart 2009* BrendaGill - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 16 april 2009* Dayenne - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 31 januari 2009* Sylvia79 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 09 december 2008* Truus1980 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 29 september 2008* Wendy1983 - Ronde 6 - RAAK .. * Uitgerekend 24 november 2008* Bijna zwangeren Alexia R - Ronde 2 - NOD ? Deeske1980 - Ronde 40 - NOD 7 augustus Desiree1986 - Ronde 11 - NOD 20 augustus Kitty - Ronde 1 na MK - NOD ? Marre - Ronde 9 - NOD 29 augustus Sas30 - Ronde 9 - NOD 2 september Shady09 - Ronde 12 - NOD 2 september Sucre - Ronde 1 na MA - Ronde 5 intotaal - NOD 6 September
Daarom heb ik me de laatste tijd hier ook weinig laten horen sorry maar ik kan er dan gewoon even niet tegen
sas meis ik ken je wel niet maar wil je wel zeggen denk eerst aan je zelf. ik heb eind maart hier ook ergens op dit forum gekletst en ook op nog wat andere sites maar na me laatste miskraam heb ik alles opzei gegooit en ben nu sinds gistere weer bezig overal een beetje te kletsen me oude clubje kon ik nie meer vinden hier maar heb nu jullie gevonden en dat kletst lekker door hoor
Ik vind het ook fijn dat ik zo even kan kletsen juist met mensen die je niet kent raar genoeg zeg ik hier soms meer als met mijn familie en vrienden daar krijg je toch alleen maar reactie's waar je nou even niks aan hebt als je er dan een keer van baald dat je ongesteld bent geworden dan krijg je gelijk weer ja maar je moet er ook niet zoveel me bezig zijn duuuu dat snap ik ook wel Ja hoor Brenda ik geniet ook wel maar af en toe heb ik het gewoon nog even moeilijk maar ik doe mijn best en mijn mannetje helpt me heel erg
Zo maar ik ben weg moet zo werken vanavond lekker eten bij mijn schoonouders hoef ik lekker niet te koken hihi fijne avond allemaal bedankt voor het luisteren . bye bye dikke knuf saskia
anderemensen denken het altijd beter teweten. mensen die ik niet persoonlijk ken klets ik ook veel makkelijker over meproblemen dan met me ouders enandere mensen om me heen die mij persoonlijk kennen