Ja en waarschijnlijk ga ik toch slachtofferhulp krijgen. Die vrouw was heel aardig en heeft echt alle tijd genomen. En als er iets is mag ik haar altijd bellen.
zo ik ben er weer en heb nu toch maar ff snel een nieuwe was aan gezet en de andere uitgehangen. ik ben nu weer een beetje gerust gesteld me lichaam doet weer normaal*verlies geen donkere afscheiding meer dus denk dat het toch met de innesteling te maken heeft gehad. dus nu draaien me duimen nog meer rondjes dan voor heen
Hey meiden! @cinneltje viel het mee of tegen op het bureau? @deeske welkom hier! Ja dat is het nadeel van hier kletsen dan komt er niks uit je handen hoezo verslavend haha. @ikdus wat goed dat je een baantje hebt! Weten jullie ook al waar jullie willen gaan trouwen in spanje of in nederland? @sucre heel verstandig van je meisje dat je je ziek gemeld hebt. Het is ook niet niks wat je allemaal mee gemaakt hebt. Echt ff aan jezelf denken en de tijd nemen om het te verwerken KUS @truus dus je bent goed door de keuring gekomen haha. Gelukkig maar. Ik vind het echt heel spannend wanneer bib zich gaat melden! wel pas als ik terug ben van vakantie he want dan kan ik niet op internet en als ikdus dan nog geen telefoon heeft dan weet ik het niet haha. Ik ben MOE! Heb me weer verslapen vanmorgen maar nu erger dan gisteren we werden om 10 voor 8 wakker en ik moest ten eigenlijk in de bus zitten! Robbert moest al om 7uur in de bus zitten. Ik ben een beetje zenuwachtig voor de vakantie ik wil nu echt niet ongi worden! we gaan maar 8dagen en dan zou ik er 5 ongi zijn! Dus maar flink aan de klus voor ins als ze me die pillen echt niet wilt geven
hahaha het heeft niets met verslavend te maken maar gewoon te moe zijn om nog 1 stap te verzetten. de pc is me beste vriend daar maak ik uren plezier mee als het buiten te slecht is voor de efteling
Ga je zo vaak naar de efteling dan? Ik ben ook moe! Misschien komt het dan door het weer want echt iedereenis moe! Als het dan ook nog door het weer kan komen dat iedereen zwanger word dan GRAAG!
heey cinn ik lees nu trouwens dat je behoorlijk dicht bij mij woond jij vlak bij de autotron en ik bij de efteling
shady ik ben idd vaak in de efteling te vinden wat wil je met een seizoenskaart en de efteling in me achtertuin