Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik voel me als flevolandster buiten gesloetn haha IKDUS WAAR BEN JE?! MEDE FLEVOLANDSTER!

2. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    brabantse nachten zijn lang maar de wacht tijden voor zwangerschap ook :p :p

3. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    ach shady zolang je mee kletst vald het niet op dat je een bijna buitenlander bent :) :p

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Cin jeetje daar heb je lang gezeten dan, wel fijn dat die vrouw heel lief voor je was..

Shady, Bob wilt in Nederland trouwen.
    Zijn vader is erg "dik" heeft suikerziekte en ontstoken benen en kan bijna niet lopen. Zijn tenen worden ook geamputeerd waarschijnlijk.
    Ik trouw liever in het buiteland op één of andere mooi eilandje zoals isla margarita..
    Maar voor Bob en zijn papa heb ik het wel over om in NL te trouwen, ik ben zo trots op zijn vader vind het echt een geweldige vent !
    Wanneer we willen trouwen geen idee, hij wilt zo snel mogelijk trouwen..

Meiden kent één van jullie een goede site waar ik een goede opbouw van een CV kan vinden, wil het helemaal opnieuw maken.

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Deeske, mooie banner..
    Knap dat je het al durft te nemen.

6. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    op de site van het cwi staan goede voorbeelden.*gaat ff kijken hoe ze foto's kan plaatsen in het fotoboekdan doe ik daar wat trouwfoto's in van mij en ook nog gewoon wat andere foto's*

7. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    tis idd gewaagd maar wel staat de text er bij als de test van gistere klopte

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Aha, ga ik daar wel kijken.
    Mijn cv staat daar wel al jaren online, maar wist niet dat je ook een voorbeeld kon vinde daar :)

Meiden, zoals jullie weten deze maand ben ik nog niet aan de anti conceptie, heb ik weer een korte cyclus van 30 dagen zoals deze keer, heb ik mijn vruchtbare dagen in Spanje, en mijn NOD is dan 11 september, dan zou mijn oma 60 zijn geworden..
    Toch jammer, dat ik dr geen positieve test zal kunnen geven op dr verjaardag.
    Ze wou zo graag overgroot oma worden op een jonge leeftijd.

9. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Wil jij dat ook zo snel mogelij trouwen? Op een bounty eiland trouwen lijkt mij ook echt de bom! Maar als ik ga trouwen doe ik het gauw en stiekem op maandag ochtend haha.

Ik weet geen site voor een cv maar ik kan je wel de mijne mailen en dat je jouw dingen daar neer set.

Ik wil echt niet ongi worden! Zal ik het gewoon maar elke dag gaan doen?

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Shady, haha klussen om het moet heeft geen zin hoor. Als je ontspannen bent en hij ook zal het sneller raak zijn. Dus lekker ontspannen doen en sex hebben wanneer jij zin hebt..

Mij maakt het niet uit wanneer we gaan trouwen, als we maar trouwen vind ik het best :)

Ik wil het liefst op een speciale datum trouwen..

Zijn moeder is 15 april 1998 overleden, dat is opzich speciaal als je dan gaat trouwen toch?
    Maar wel erg dubbel.

11. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    mijn man en ik zijn op de 22ste juni getrouwd de eerste echte zomerdag

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Was het toen ook lekker zomerachtig in NL of niet?

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    als ik ga trouwen is dat op 22 sept want dat is de dag dat we elkaar voor het eerst in het echt zagen
    Ken mijn vriend via internet .

14. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Maar ik wil echt niet ongi zijn op vakantie dit is de eerste keer dat we samen op vakantie gaan. Ik voel me er echt kut door! Ja straks doen we het net de verkeerde dag! Haha vanaf zondag gaan we het elke dag doen dan ben ik volgens dat calculatording het vruchtbaarst.

Die datum is idd wel heel dubbel maar als hij dat niet erg vind waarom niet. De moeder van een vriendinnetje van mij is op 19sept overleden en haar zoontje is een jaar later op dezelfde dag geboren! Echt toevallig en heel mooi.

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja ik wou graag 26 april trouwen, toen hebben mijn vriend en ik elkaar ook echt leren kennen..
    We hadden al wel een paar keer gezien tijdens het stappen.
    Maar die nacht is hij bij mij gebleven omdat ik bang was om alleen te zijn in het huis waar me oma overleed, en toen is hij nooit meer weg gegaan bij mij. Behalve toen het uit was laatst :)
    Maar dat vergeten we gewoon.

En 26 april is me tante jarig, dus doe maar niet.

16. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik kom echt van mars denk ik want ik denk niet dat wij ooit gaan trouwen we vinden het llebei wel best zo

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja dat is echt toevallig en mooi..

Ik wil er liever niet over beginnen, al is het nu ruim 10 jaar geleden, het doet hem nog steeds heel veel pijn en vedriet.. Ik laat hem een datum uitkiezen, zolang het maar niet voor februari is haha..

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Shady, ik wou ook nooit trouwen hoor tot hij mij ten huwelijk vroeg toen ik ziek op bed lag :)

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    shady ik zei ook dat ik nooit wou trouwen maar wil het toch ooit wel ook leuker en beter als er kids komen of zijn dan is alles beter geregeld

20. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ja alleen dan zou ik het ook doen idd maar zonder gedoe lekker saampjes gratis op het gemeentehuis en dan naar een bountyeiland samen!

Deel Deze Pagina