Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    wacht ff shady zegt tegen ikdus dees is ikdus dan de 3de desiree?

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja, ik ben de 3e dees..
    Nouwja eigenlijk de eerste Dees, ik was als eerste hier :p

3. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ja deeske dat klopt helemaal.

Ikdus hoe lang ben jij en wat is je gewicht

4. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    en idd ikdus zou heel graag wat steun van me eige fam willen maar dat is er niet echt. ben ook blij dat ze me nu niet mee maken :p ze zijn voor een maand opvakantie. dus daarna zal ik het hun pas kunnen melden

5. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    oke heey naamgenootje en als jij de eerste was dan ben ik de laatste :p

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hoezo wil je dat weten Cinneltje? :eek:

7. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    maar lieve schatten ik ga me ff klaar maken voor me etentje ga lekker wokken. doei doei tot later

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Eet smakelijk 3e Dees en spreek je gauw..

9. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    oke doei doei 1ste dees tot snel :whistle:

10. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Nou ik heb nog een hele mooie trouwjurk over en een paar mooie schoenen.

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ooh vandaar, ik ben klein 1.64 ofzo..
    Gewicht weet ik niet voor ik naar Spanje ging was het 53 kilo, maar na al dat harde werk en geen tijd en zin in eten daar n hier in NL zal dat nu wel wat kilo's minder zijn.

Wel lief dat je het aanbied, maar je hebt die jurk over 2 jaar zelf nodig hoor !
    Want jij gaat echt wel trouwen en echt wel je geluk vinden!

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik ga jullie even verlaten..
    Ik ga douchen en lekker onder de zonnebank liggen.. Ik heb het zoo enorm koud brrrr.

13. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Dat zal ook wel dat dat gebeurd maar weet niet of ik dat dan ga doen in deze jurk. Hij zal je waarschijnlijk wel passen.........

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi Deeske, welkom hier. En gefeliciteerd. Hopelijk blijft je kleintje deze keer wel bij je!

Dees1, zonse!

Dees2, ik lust graag een stukje van je taart! Ben dol op lekker eten, vooral nu!

Cinneltje, ik ben blij dat je gesprek op het bureau goed is gegaan. En goed dat je slachtofferhulp krijgt! Wil je Ringo nog zien?

Shady, jullie eerste vakantie samen? Hoe lang kennen jullie elkaar dan? Hopelijk ga je zwanger op vakantie. Ik duim voor je hoor! [-o<

Dayenne, hoe gaat het? Weet je al meer? Mijn man zit in de hypotheken en heb hem jullie idee voorgelegd (met oma). Hij zegt dat het goed mogelijk is, en oma hoeft echt niet veel hogere maandlasten te betalen. Alles moet echter wel goed geregeld worden. Als je de naam van zijn bedrijf wil, pb me dan ff. Dan kunnen jullie en oma daar een afspraak maken. Is een onafhankelijk adviesbureau voor hypotheken, pensioenen, etc. Succes!

Ik ga me iets minder vaak laten zien hier, ik denk wel elke dag ff kijken, maar niet zoveel als eerst. Ik zal wel heel veel aan jullie denken. En als er wat is, mn hyves werkt en mn msn ook :D .

Fijne avond!

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Cinneltje, ik heb geen idee meer hoe je jurk er uit ziet, en als ik het overkoop van jou zal ik het ook met dubbele gevoelens dragen denk ik.

Sucre, neem maar goed je rust als je elke dag even meld hoe het met je gaat ben ik allang blij..

Ik heb nog niet gezond ga ik straks doen naar greys en anatomy gedoe ofzo :)

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga lekker bankhangen! iedereen een hele fijne avond en tot morgen!

17. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    @sucre wij gaan in oktober 2,5jaar met elkaar. Vorig jaar hadden we geboekt en betaald en een week voordat we zouden vertrekken kregen we een brief dat het reisbureau failliet was. En het jaar daarvoor zijn we ook niet geweest dus dit keer duimen we dat alles goed gaat!
    Ja dat zou wel leuk zijn he als ik zwanger op vakantie zou gaan haha.
    Ik snap ook dat je je wat minder wilt gaan laten zien hier het is toch erg confroterend allemaal. Heb ik jouw hyves ook(ik weet jullie echte namen echt niet allemaal sorry)? Msn doe ik niet aan haha vind ik veel te irritant

18. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    He meiden.

Sucre, groot gelijk meid. Lekker even een pas op de plaats nemen. Rustig aan doen hoor.

Shady, wanneer komen jullie terug van vakantie?

Deeske, voorzichtig gefeliciteerd meid. En bruin verlies wil niet altijd zeggen hoor dat je ongesteld gaat worden. Dr zijn ook genoeg meiden die de eerste x nog ongesteld zijn...En sommige zwangeren vernemen het elke maand wanneer ze ongesteld zouden moeten worden.
    Dus maak je niet al te druk om dat bruine.
    Zolang t maar geen rood bloed is.

19. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    We vertrekken woensdag 3sept en woensdag 10sept komen we weer terug. Wanneer ben jij precies uitgerekend?

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Deel Deze Pagina