Lekker slapen meid, Ga je nu niet meer slaan hoor. *truus zegt sorry daarvoor, en geeft je een ijsje*
heb nu sinds een paar dagen heel veel last van afscheiding en heb echt het gevoel als ik in mijn broek geplast heb Maar mijn broek is gewoon helemaal droog Ga nu ook vaker naar de wc toen om te "checken" En af en toe voelt het alsof alles er in een keer uit komt ofzo Het voelt echt heel apart
Raar Senna, ik had nooit in mijn cyclus afscheiding pas als ik ongesteld werd kreeg ik 1 a 2 dagen daarvoor veel afscheiding. Ik kan je dus niet helpen Nu heb ik alweer een heleboel afscheiding echt bah..
Ja ik normaal dus ook...daarom snap ik het niet Die rare vrouwenlichamen ook ik zal ff senna eruit laten...die moet ff plassen
Leuk zo een hond wil ik ook graag, ik neem alleen geen honden. Ben allergisch voor ze, al ben ik niet allergisch voor het hondje die wij/mijn moeder al 16 jaar heeft.
Dat lijkt mij echt balen...ergens allergisch voor wezen Ben namelijk zelf helemaal nergens allergisch voor Wat apart van dat hondje bij je moeder Kan misschien wel aan de vacht liggen
Nee, maakt niets uit wat voor vacht het is. Maar toen ik kleiner was, ben ik over de allergie heen gegroeit. Ik heb gewoon anti-stoffen gemaakt tegen onze hond. Wat ik wel echt balen vind is dat ik huisstofmeid allergie heb. Ik merk het nu ook echt nu ik weer bij mijn moeder en dr vriend ben. Hier licht van dat hoge tapijt en ik nies nu vreselijk en pijn in me ogen en overal jeuk bah bah bah.
dat van die antistoffen wist ik helemaal niet ja dat herken ik allemaal...heeft me vader ook last van
Aah arme vader van je. Gelukkig ben ik niet vies van schoonmaken, jammer dat het met tapijt niet opgaat Ik ga even een eitje bakken, me maag knort heel erg.
Nee met tapijt wordt het wat lastiger. Mijn vader heeft daarom ook laminaat in huis oh lekker zeg een gebakken eitje Zal zo ff een broodje pakken en dan ga ik lekker op bed Mijn vriend ligt op de bank voor pampus....hahahhah....krijg ik ook niet wakker dus ga lekker met Senna Penna slapen hihiiiihi Alvast weltrusten en het morgen pas laat dat ik weer ff langs kom om te lezen hihihihi en anders pas zondag En natuurlijk een heel fijn weekend voor iedereen
Eet smakelijk vast en slaap lekker. Zal dit weekend er ook pas laat zijn, Hier is geen draadloos internet en alle kabels zijn bezet dus helaas pindakaas
Hallo allemaal! Ik ben (ook) nieuw hier en zit al de hele ochtend vol bewondering deze site en de verschillende forums te lezen. Ben al een half jaar gestopt met de pil en heb de afgelopen maanden iedere maand een langere cyclus gehad. Het was altijd 28 dagen, maar sinds 4 maanden is het 30 en de laatste maand was het zelfs 32 dagen. En ik ben steeds minder bloed aan het verliezen iedere maand, laatste maand duurde het maar 2 dagen. Voor de zekerheid maar een testje gedaan maar daar kwam niets uit... In principe is mijn NOD 14 juni maar dit is pas onze eerste poging dus hoop er niet teveel op. Alhoewel het natuurlijk wel geweldig zou zijn... Ben bang dat ik alleen teveel heb gelezen over zwanger worden, want alle symptonen die op deze site vermeld staan heb ik ook...misschien zit het net iets teveel tussen m'n oren : ? We wachten af! In ieder geval leuk om hier te zijn, succes allemaal!