Haha ja nu heb je er gezichten bij en je kent zelfs mn moeder en mn vrienden haha sorry Ik zei tegen m dat ik hem de volgende keer ook ga steken net als ie nu bij mij gedaanheeft hahaha. En idd het brand!
Is belgie niet wat? Daar heb je ook een soort centerparcs, weet alleen niet meer hoe het heet.. Maar schijnen ook hele mooie en leuke parken te hebben, voor niet zo duur.
Wahaha ja Shady het is niet meer zo dat je een onbekende voor mij bent hahaha.. Hoe is het trouwens met die knappe meneer Wilco ( zo heet hij toch )
Ja het ws idd lekker! Ik heb vandaag te horen gekregen dat het goed gaat met wilco ghij zit in afghanistan met zn broertje en een meisje wat ook bij ons in de klas gezeten heeft. Elke keer dat er iets op t nieuws komt over uruzgan zit ik aan de buis gekluisterd ik ben echt bang dat er iets met 1 van hun gebeurd!
Ja, ik zou ook dan helemaal aan de buis vast zitten hoor.. Het is toch wel spannend er gaan volgens mij nu veel nederlanders ook dood in afghanistan..
ik geef het zoeken maar op ik ga zo in bad en dan lekker me bedje in. morgen kennis makings gesprek bij me mogelijk nieuwe oppas adres en dan moet ik wel goed uitgeslapen zijn oja en een tip voor mensen die veel stress hebben en moeite met zwanger worden ga eens aan accupunctuur beginnen ga ik ook doen
Hahaha shady, je bent dan tot zondag Non, lekkere non ben jij dan tsss. Cinneltje en ik zijn de echte
Ja er zijn vandaag 2gewonden in nederkand aan gekomen en morgen weer 2 maar hun zitten er niet bij gekukkig! Ja cinneltje kom maar dan zit ik niet zo alleen in het klooster haha
Slaap lekker Deeske, veel plezier en succes met je kennismakings gesprek. En zoek morgen maar rustig op je gemak verder.
Omdat je dan toch in je vruchbaarste periode zit en dan zou je toch elke dag sexen, zodat je zwanger mag wezen op vakantie.. En maar een pina colada virgin moet gaan drinken ( als ze dat hebben op de eilanden daar ).
dees we kunnen helaas niet naar belgie we hebben naamlijk geen eigen vervoer en hebben een auto van mijn mans werk en daar maar hij niet meer dan 500km per 2 maanden mee rijden
nou meiden het was gezellig nu ga ik te bad me man is beneden heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien tot zo nog ff en anders tot morgen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ooow dat is wel jammer.. De centerparcs in Zeeland is erg goedkoop, en kan je ook heerlijk ontspannen.
Ik lust geen kokos (dat is pina colada toch?) Ow ja dat was ik alweer vergeten! Jij onthoudt t echt goed voor mij haha. Ik neem vrijdag denk ik alweer ontslag uit het klooster! Weet jij zelfs hoe lang mn cyclus duurt en wanneer in ongi geworden ben enzo?