Hahaha nee dat hou ik net weer niet bij Shady hahaha.. Weet alleen op dag 17 heb jij je eisprong gehad afgelopen cyclus, verder weet ik niet.. Temp je nu weer trouwens?
ohw ja meiden me man en ik hebben deze avond ook samen besloten mocht het nu niet raak zijn dan leggen we het voorlopig ff stil*tot midden december* om ons gewoon rustig de tijd te geven
Ja ik temp nog steeds en weet ook nog steeds niet hoe ik zo'n stom kaartje moet maken haha (digibeet) Ik ga je op de hoogte houden! Dus regel een telefoon haha. Waarom spreken wij eigenlijk nooit af nu je toch weer hier bent?
Uhmm ik denk omdat het elke dag rot weer is en ik nog steeds geen lekkere warme winter jas heb haha Ik moet echt shoppen één deze dagen, heb echt een jas nodig en wil echt een cadeautje kopen voor bob en onze één jarige verloving 22 aug.
Misschien is dta beter deeske dan ben je er niet zo op gefocussed. Gaan jullie het dan ook echt veilig doen? cinneltje hoe gaat ons tijdelijke klooster heten?
Dat is een goeie haha ik hou ook niet van dit kutweer! Ik moet mn wenkbrauwen morgen laten harsen volgens mij ga ik echt gillen!
Hahaha maar ik ben helemaal in buiten, dus dat hoor ik niet Cinneltje, kom op je bent creatief je kan wel iets verzinnen.
Ik ook niet ik ben niet zo creabea haha. Mijn vriendje is lekker een kruik voor me aan he twarm maken ik heb t zo koud!
Ik ook En ik ben ook supermoe, maar als ik nu ga slapen dan belt Bob me wakker en kan ik daarna echt niet meer in slaap vallen.. Nog even 3 uurtjes wakker blijven..
Hebben jullie dt weleens gedaan? Epileren duurt zo lang daar heb ik echt geen geduld voor! Dus ik dacht ik doe dit maar. Is het meteen netjes voor de begrafenis bruiloft en vakantie! Ik kan heel hard gillen hoor ikdus haha
Nou ik ben ook nie zo heel creabea hoor. Shady ik doe niet aan epileren e.d en ik heb ook behoorlijke wenkbrouwen maar als ze het niet mooi vinden kijken ze maar fijn de andere kant op. Ik ben zoals ik ben
Hahaha ben benieuwd zal me raam open doen haha.. Nee ik heb het nooit gedaan, zoals je misschien hebt gezien ik heb bijna geen wenkbrauwen die zijn zo licht
Ik dacht ik doe t gewoon een keer. Ikheb ook bossen hoor. Ik heb ook een keer mn snor geharst dat deed ook echt oijn haha. Dus ik doe dat niet meer denk ik het was ook in de winter dus t was wel erg koud op mn bovenlip haha
is even denken............................ nonnenklooster de ondeugende katjes. Is dat iest eigenlijk niet echt he kom op denken jullie ook eens even mee ben niet de enige non waarschijnlijk wel het langste want ben niet zo ondeugend