Bob doet trouwens erg zijn best om te laten zien dat hij me echt terug wilt.. Ik had gister gesmst en normaal smst hij meteen terug, maar nu helemaal niets ( hij had wel gestuurd maar niks binnen gekregen ) Dus smste ik, zie je ik wist het wel je zei alleen maar dat je me terug wou om van me af te zijn, ik kan je heus wel met rust laten. Dus bij deze wis ik alles van je.. Die arme schat belde meteen een beetje vedrietig op en schreeuwde het uit dat hij me echt terug wilt en met mij wilt trouwen Hij vind het echt verschikkelijk dat ik nog afstandelijk tegen hem doe haha.
niet voor katjes wel poesjes, dan is hij wel leuk cinneltje.. Shady heb jij een snor ? Hahaha zo lachwekkend, toen Bob en ik naar Malaga gingen met de metro ging een vrouw tegen hem praten zo een zigeneur, Bob wou dr geld geven hij dacht dat hij kaartje bij dr moest halen.. En ze was zo eng echt een dikke snor en baard, verschikkelijk.
Haha ik heb niet echt een borat snor maar er zitten wel haartjes. Heb je dat niet gezien dan? Jij bent gemeen die arme jongen doet zn best en jij spest hem haha. Zou ik ook doen hoor dat is gewoon onzekerheid
ja dat ziet er soms bizar uit . Echt raar dat dat bij sommige vrouwen zo erg kan groeien gelukkig heb ik daar geen last van
Ooh ik heb ook wel haartjes maar die zijn zo klein en zo blond dat je het niet ziet ( hoop ik ) Maar bij jou heb ik het ook niet gezien hoor Shady.. Ik pest hem niet hoor, maar ik blijf toch bang dat hij het niet meent. Ik heb ook gezegt dat ik denk dat het pas komt als ik in Spanje ben en hem zie dat ik hem zal geloven.. Als ik hem sms is het ook groetjes dees of afz dees en soms x dees. Maar niet love u x Dees.. Ik laat hem nu elk gesprek dat we hebben de eerste stap zetten om te zeggen dat hij van mij houd. En dat had hij al door, vanmiddag zei hij ooh ik dacht je zegt wel dat je van me houd, toen zei ik nee ik wacht tot jij het zegt.. Zei hij omdat je me niet gelooft zeker
Ben benieuwd of er ook nog zwangere nonnen bij komen Ik ga ook lekker naar bed, misschien val ik wel in slaap helaas pindakaas dan Slaap lekker voor straks cinneltje en spreek je vast morgen xx dikke knuffel
Ik ben nu zeker dat Bob me echt terug wilt. Hij heeft het tegen me tante verteld, oké ze vetrekken wel al morgen naar NL, maar dat hij het verteld heeft vind ik al een hele stap
hallo hier ben ik dan wij zijn gisteren bij de proffesor geweest en meer of een half uur ons meisje mogen zienzalig! ja de proffesor zegt ook een meisje dus ben ik er nu wel zeker van hij heeft alles heel grondig onderzocht en we hoeven ons echt geen zorgen te gaan maken hoor alles was tip top in orde alles erop of eraan dus wij weer gerustgesteld indien we ons nog zorgen zouden maken op de zwangerschapsduur mogen we altijd bellen en eventueel afspraak maken maar daar zag hij nu helemaal geen redenen voor dus we zien wel he ikdus ik ben blij voor jou dat je het eindelijk mag gaan uitschreeuwen want nu hoef je helemaal niet meer te zwijgen he ik hoop dat jullie veel van de vacantie kunnen genieten en dat het terug zien met bob heel intens zal zijn groetjes sylvia
Sylvia gefeliciteerd wat goed dat alles goed is gefeliciteerd! Nu kan je onbezorgd gaan genieten van de rest van je zwangerschap! Nou meiden jullie horen straks hoe t harsen gegaan is. WISH ME LUCK haha Kus
meiden een hele goede/slechte ochtend ben net met veel misselijkheid en krampen opgestaan het bloed berlies wat ik heb is nogsteeds donker dus heb net de gyno maar gebeld en dan word ik zo terug gebeld. maar het maffen van alles is dat het alleen nog bij het afvegen is alleen zat er net ook een grotere stolsel bij *heb dat helaas niet kunnen opvangen* dus ben benieuwd wat de gyno zo zegt als ze terug beld
nou me gyno heeft terug gebeld moet het nu echt rustig aan gaan doen. gewoon zoveel mogelijk ontspannen niet te druk maken mocht de pijn heviger worden in de loop van de dag of het bloed verlies helderder rood dan moet ik weer contact opnemen. maar voor nu me rustig houden en dat ga ik ook doen. ik ga alleen ff wat was afhalen en een nieuwe was aan zetten en een was ophangen en dan vanmiddag naar me kennismakings gesprek maar meer doe ik niet
Deeske, volgens mij is dat makkelijker gezegd dan gedaan. "Gewoon even ontspannen". Ik hoop echt dat je kleintje bij je blijft. En als je het niet vertrouwt, gewoon weer bellen he! Ikdus, joepie! Nu mag je het van de daken schreeuwen en kan je al eerder bij je ventje slapen! Sylvia, wat een opluchting he. Je kleine meis groeit goed en heeft een sterk hartje! Hoe gaat het nu met jou en je kwaaltjes? Shady, sterkte vandaag! Harsen lijkt me helemaal niet fijn! Cinneltje, hoe gaat het? Dayenne, waar ben je nou? Truus, ik heb vanochtend gebeld naar mn werk. Lucht wel op... maar aan de andere kant ook niet. Wendy, hoe is het met je knulletje? Voelt je man hem ook?