Goeieavond. @sucre. Jeeeeeeej ben helemaal blij voor je. @dees. sterkte bij de dierenarts. @deeske. hoop dat je beeb mooi zitten blijft, en dat dat bloed niks betekent. @cinn. gezellig gehad vanmiddag? @wendy. speciaal he dat gehobbel in de buik. Die van mij is nu op t moment ook weer druk bezig. Heb soms het idee dat ie zich draaien wil, maar dat ie niet verder dan de helft komt. Zo grappig... Zie je helemaal mijn buik omhoog komen, en weer weg zakken. Haha. Net alsof dr een alien ofzo inzit... @shady. Heb je nu al nieuwe kleren? ik zag namelijk vanmiddag bij STEPS een hele leuke jurk. Moest gelijk aan jou denken. Zal jou schitterend staan met je donker huidje. (en je mooie wenkbrauwen natuurlijk )
Ik heb ook een nieuwe jurk nodig! Ben blond, lang en heb een buikje en heupjes haha. Wie weet iets leuks waar ik kan slagen? Wendy super zeg, dat gehobbel. Lijkt me zo bijzonder!
In h&m in spanje hebben ze leuke dingen Maar volgens mij hebben ze het meest ook in holland, me bikini wel in iedergeval Ben weer terug van de dierenarts.. Ze vond niet niet nodig dat ze nu al werd ingeslapen maar ze vond het wel nodig dat het gedaan werd. Ze kunnen eventueel die tumor verwijderen maar de dierenarts weet niet niet hoe ze uit de narcose zal komen dan. Ik zei tegen me moeder het is het makkelijkst voor jou om dr te laten opereren, dan word de keuze voor je gemaakt. Net zoals bij Gizmo ( was ook onze hond, die hebben ze niet meer uit dr narcose gehaald omdat ze onder de k*nker zat ). Overleeft ze de operatie wel is dat heel mooi meegenomen, zou ze de operatie niet overleven dan is het ook mooi meegenomen. Me moeder hoeft dan geen keuze maken tussen leven en dood voor dr hondje. Want dat kan ze echt niet, ze heeft het er zo ontzettend moeilijk mee..
ohhhh zielig toch he...... wens je mam maar sterkte. is toch altijd moeilijk hoor om een keus te maken tussen leven en dood. *knuffel*
Ja, ik vind het ook moeilijk hoor, ze heeft er toch bijna 17 jaar lang.. En ze is nu al 2 keer van de dood ontsnapt.. Aan de ene kant denk ik laat dr lekker inslapen ze is oud ze heeft een mooi en goed leven gehad, maar aan de andere kant wie weet leeft ze nog wel wat maandjes met die medicijnen. Me moeder moet dus heel goed nadenken.. Vind het zo sneu voor me moeder.. Maarja dat weet je als je honden of katten neemt, je weet dat er 95 % kans dat hun eerder gaan dan jij. En jij waarschijnlijk ook een keuze moet maken. Maar ik zal dr wel sterkte wensen thnx.
Maar ja, hoe zal ze leven met die medicijnen? zal ze dr ziek van zijn? is dat t waard... Kwaliteit en kwantiteit van het leven. ja dat is een moeilijk discussie.
Ze heeft die medicijnen al gehad en is er pas mee gestopt. Het heeft waarschijnlijk niet echt geholpen. Maar ze reageert nog erg goed op me moeder ondanks ze doof en blind is.. Als ze naar buiten gaat dan rent ze de straat op, en ze eet en drinkt ook nog gewoon.. Maar ze is gewoon suf, ze struikelt veel, en is natuurlijk blind en aardig doof. Daarom twijfelt me moeder ook zo, is het het waard om dr zo te laten leven, maar is het ook wel waard of ze dr leven stopt terwijl hondje zelf dat nog niet wilt. Zo lastig als wij die beestjes niet kunnen begrijpen.
Ja dat is heel lastig. En daar komt bij dat je ze niet missen wilt. En je wilt die beslissing niet nemen. Moeilijke situatie hoor. Denk dat jemoeder dr maar eens goed over na moet denken wat haar het beste lijkt. En waar zij zich t prettigst bij voelt.
Na het weekend laat ze dr inslapen, heeft ze net gezegt. Ze durft geen operatie aan, straks overleeft ze het wel maar word ze nog suffer, en dat wilt me moeder dr niet aan doen.. Dus nu moet ze nog durven doorzetten
Ow Dees, wat heftig. Ik vind het altijd erg moeilijk. En je moet goed kijken naar of het beestje nu een leven heeft. Is hij nog vrolijk en blij, of alleen maar zielig? Dayenne, waar ben je nou?
Ja daarom heeft me moeder het zo moeilijk met de beslissing, hondje is vaak blij maar ook vaak zielig en suf. Maarja ze heeft de beslissing gemaakt en ik ben trots op dr.
Haaai ben er weer, Me vriendin is maar even geweest hoor trus maarwas wel even gezellig. Heb net een brief van ring gekregen en die heeft duidelijk niet begrepen dat de relatie voor bij is. Was wel erg moeilijk om te lezen hoor dat ie me mist en aan me denkt. En wat ie mist enzo. Die dingen mis ik ook.maar ik trap er niet meer in. Het zal even moeilijk zijn wantwe hebben ook goede tijden gekent maar ik moet volhouden
Jeetje Cin, balen dat hij nog niet snapt dat het over en uit is. En ook rot voor jou natuurlijk dat hij je die dingen schrijft die je eingelijk nu niet zou willen lezen. Meid hele dikke knuffel voor jou.. Ik ga nu lekker douchen, ben er later weer meiden.
Ja en ik ben nog zo'n iemand die hem gaat geloven. Maar ja dat moet ik dus niet gaan doen. Ik moet nu voet bij stuk houden hoe moeilijk dat gaat worden. En alle dingen die hij noemde die hij mist die mis ik ook heel erg...........ben van binnen zo verdrietig.
Cin, is wel moeilijk hoor. Ik ken het goed. Maar houd jezelf voor, is dit de relatie waar ik altijd van droomde. Stelde ik vroeger zo mijn leven en mijn toekomst voor. beantwoord die vragen voor jezelf. Dan is de keus wellicht wat makkelijker. Kies voor jezelf en een gelukkig leven! Knuffel.
Maar ik kan niet geloven dat hij het nu wel gaat volhouden. Ik heb hem zoveel kansen gegeven. In de brief staat dat ie niet in zag dat ik het serieus meende en nu wel.
he cinneltje. Jeetje wat moeilijk. Maar ik denk dat sucre wel gelijk heeft. Zal hij veranderen? hij heeft jouw al zo vaak wat belooft. en kwam zijn beloftes niet na. Waarom zou hij dat nu wel doen? Hij blijft toch altijd een zwak voor alcohol blijven houden. En jij zal altijd in angst leven. Zoiets wil je toch niet?
Nee dat wil ik zeker niet. Daarom moet ik sterk blijven en voet bij stuk houden. Heb een brief terug al geschreven maarmoet nog op de post daar staat in dat ik niks meer met hem te maken wil hebben.