Heel goed van je meid. Ja wat heb ik ook makkelijk praten he? Maar ik wil ook alleen maar t beste voor jou. En dat is zeker ringo niet.
Ik denk en vind dat je hem alleen een kans moet gunnen ( mits jij dat zelf wel echt wilt natuurlijk ) als hij echt er iets gaat doen om niet meer te drinken, dat hij dus naar één of andere afkick kliniek voor alcoholiste gaat en gaat praten met iemand. Het is zo ontzettend moeilijk als je van iemand houd en echt heel lief kan zijn als hij niet dronken is.. Ik had vanacht ook alweer knallende ruzie met Bob, hij was ook weer eens zwaar aangeschoten zijn neef heeft hem gewoon alcohol gegeven zonder dat Bob het zelf wist ( malibu - orange juice ). Ik heb echt zin om die neef van Bob een paar flinke klappen te geven, het is zo een enorme klootzak walgelijk gewoon.
Tis echt moeilijk. Maar ik vind dat ik hem kansen genoeg heb gegeven. Ik wil er echt niet weer in trappen
Ja, ik zou dat ook proeven.. Maar Bob zijn smaakpupillen werken volgens mij niet zo goed, zijn tong is vast afgestorven door het gerook van hem .. Als ik iets proef vraag ik of hij het ook proeft en dan zegt hij gewoon nee, ik denk dan echt hoe kan je het nou niet proeven
Dees, ik vind het echt slap van Bob hoor. Al proeft ie het niet, na een paar merkt ie het heus wel. En als ie dan gewoon doorgaat is het zn eigen verantwoordelijkheid. En als ik jou was zou ik ook niet meer midden in de nacht met hem bellen. gewoon nuchter en overdag! Is veel beter lieverd!
Cinneltje, tuurlijk is dat niet stom en je zal voorlopig echt nog wel moeilijk houden hoor.. Sucre, ik kan alleen in de nacht met hem bellen want overdag slaapt de luilak .. Vind het ook stom en slap hoor en blijf nog wel boos er over voorlopig. Gelukkig vliegt die kut neef over 2 uur weg, heerlijk ! Bob is nog nooit dronken geweest in de tijd dat ik met hem ging en nu is hij 1 keer dronken geweest en 1 keer aangeschoten, en dat waar zijn neef bij is.
Je kan toch ook met hem bellen voor hij naar zn werk gaat? Doe dat nou maar gewoon, jij mag ook eisen stellen hoor!
Nee, want hij word wakker een uur voor hij moet werken en dan moet hij nog douchen eten en 100 keer omkleden... Maar nu zijn neef er niet meer is zal hij vast vaker optijd naar bed gaan, want hij heeft toch niets beters meer te doen
Dus eerder naar bed=eerder uit bed=zijn schatje bellen, zodat jij aan je nachtrust toekomt. Is beter voor Dees en dus beter voor Bob en beter voor als jullie later een kindje willen. Ik ben heel praktisch.
SHit zeg wat kan het leven soms moeilijk zijn....denk dat ik het er maar met maatschappelijk werk over ga hebben
Dat is een goed plan Cinneltje, ik hoop dat ze je kan helpen ! Laat je trouwens morgen even weten hoe het is afgelopen met de woning consulant? (zo heet dat toch ? ).. Sucre, jij bent inderdaad erg praktisch.. Hopelijk gaat het me een keer lukken om optijd naar bed te gaan.. En wat betreft hem, als hij overdag kan slapen doet hij dat heel graag de heledag door.. Al slaapt hij om half 1 in de nacht al.. Hij is echt een luilak.
AAArrrrggg zit ik jullie weer met mijn problemen lastig te vallen. Maar ben wel blij dat ik bij jullie terecht kan. Moet je mij nou zien 29 en nog niks