Denk je wel goed om jezelf? Eet je goed en drink je genoeg en krijg je genoeg afleiding? heb je een lekker warm bad voor jezelf? En huil gewoon regelmatig hoor, probeer je niet in te houden. Life isn't easy. Maar je weet he he, er komen betere tijden. Echt waar! Blijf daar in geloven, maar help het lot ook een handje door voor jezelf te kiezen. Laat Ringo voor wat het is. Mocht hij zn leven beteren, dan zal dat blijken in de toekomst. Maar nu ben jij aan de beurt!
Ja, maar hij houdt toch van jou? Dan staat hij maar een half uur eerder op zeg. Tjeempie, ben ik nou gek of?
Nee ik ben mezelf totaal vergeten. Heb ook geen zin om leuke dingen te doen. Misschien als ik maandag weer aan het werk ben dat dat een beetje terug gaat komen
Zo moet je niet denken. Een moeilijke relatie heb jij nooit om gevraagd. Jij bent juist ontzettend lief voor anderen, dat kan niet iedereen over zichzelf zeggen. Wees trots op jezelf, kijk hoe sterk je bent. Je hebt zelfs een brief geschreven aan Ringo! Daar is veel lef voor nodig.
Je hoeft ook geen leuke dingen te doen hoor, maar soms is afleiding goed. Te veel is ook niet goed. Ga je maandag al weer werken? Knap hoor! Maar neem je tijd he. Het is allemaal niet niks.
Ja heb hem geschreven nog niet gepost winkels waren dicht.. En nu zie ik alles negatief en ik hoop dat dat weer gaat veranderen en dat zal en moet veranderen alleen zie ik dat nu nog even niet
Ja Sucre, hij houd wel van mij maarja ik laat hem lekker slapen hoor, maakt mij niets uit. Hij heeft wel gezegt vaker overdag online te komen op msn.. Maarja, hij heeft zijn slaap echt nodig hoor. Hij werkt 10 uur op een dag en op zijn werk is het echt ƩƩn en al stress en eens in de 2 weken heeft hij dan vrij. Als hij dan eventjes kan ontspannen door te slapen vind ik dat wel best hoor.. Ik werkte minder dan hij deed en ik was ook heeel moe als we klaar waren met werken. Je bent dan zo blij dat je weer weg kan van het werk.
Nee maar lieverd, dat kan nu ook nog niet. Het is logisch dat je alles negatief ziet. Dat is het nu toch ook?! Dit heeft tijd nodig, voordat jij je weer helemaal goed voelt, daar gaan weken over heen. En dat is normaal. Het zou gek zijn als het je niks deed. Alles gaat veranderen, vanzelf, maar je moet er zelf ook wat voor doen.
Ja maandag weer werken heb ik iig afleiding doe nu bijna helemaal niks. Ja bijna de hele dag acchter de pc. Is wel kei gezellig met jullie natuurlijk maar verders doe ik bijna niks
hey meiden ik ben Daisy maar heb kitty als bijnaam gekozen lijkt mij een heel leuke psonodum dus bij deze is dat ook weer opgelost hoop ik groetjes x
Hahah daisy/kitty whatever. Ik was dr al achter hihi Als iknou een wat eerder foto had vergeleken, dan had ik t wel geweten. Maar ja, zo snugger was ik weer eventjes niet.
Hey meiden daar ben ik weer ik heb net de hele avond met mn neefje gespeeld hij is zo lief! Hij heeft alleen net mn neusbel eruit getrokken haha. Ik zie zo op tegen morgen! Ik heb zelfs 2jurken gekocht truus! een bruine enkellange halter jurk en een groene enkellange strapless jurk. Die groene doe ik aan naar de bruiloft. Cinneltje ik denk dat je je emoties wel gewoon los moet gooien. Ik weet niet of je dat kan doen bij je vrienden of ouders maar hier kan dat sowieso! Wij zijn er gewoon voor elkaar in goede en slechte tijden! Ikdus kijk je wel uit dat je niet teveel voor bob goed praat en dat je wel lekker je eigen ding blijft doen. Bon is een volwassen vent. Heb je nou al een jas gescoord dan kunnen we wat afspreken voordat je gaat! Slaap lekker sucre! Hoe is het met jou kitty?
Ik kan me zo voorstellen dat je zo vreselijk baalt! Maar geloof me je wilt echt niet dat je kindje een verslaafde papa heeft (en ik kan het weten ik heb zelf een verslaafde vader)